Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
  Verze pro tisk

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 22. duben 2017, 16:12 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 3514
Bydliště: Třebíč, (Ostrava)
Karma: 60
Tak vaporizer byl opět ucpaný, ale po vyčištění regenenerace neproběhla. Takže je asi v háji ten žhavič v něm. Nový vaporizer u Fordu 6600Kč, v náhradě jsem zatím nenašel :(

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Jean FoFo - byl http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=164&t=500
Šedivák Mondeo - je http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=171&t=21114


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 26. duben 2017, 16:50 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 3514
Bydliště: Třebíč, (Ostrava)
Karma: 60
Problém vyřešen. Vaporizer vyměněn za nový a vše je ok. Což znamená, že když se jednou vaporizer ozve, je asi zbytečné jej čistit jelikož i žhavič má dost za sebou, ale vyměnit rovnou za nový. Bohužel zatím jen v originále :(

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Jean FoFo - byl http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=164&t=500
Šedivák Mondeo - je http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=171&t=21114


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 28. duben 2017, 05:45 
GT racing man
GT racing man
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 1458
Bydliště: Praha
Karma: 3
A samotna zhavka nejde ??

_________________
------------ Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 ------------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
-------------------------> diagnostika ForDiag <--------------------------


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 114 | Rok výroby: 2005 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 01. květen 2017, 07:45 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 3514
Bydliště: Třebíč, (Ostrava)
Karma: 60
Těžko říct, jestli by to přitom jak je to zarezlé šlo vůbec rozebrat, a jestli ta žhavička jde samostatně sehnat :(

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Jean FoFo - byl http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=164&t=500
Šedivák Mondeo - je http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=171&t=21114


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 08. září 2017, 10:25 
čumil
čumil
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 3
Karma: 0
Dobrý den, je zajímavé, že chyba P244C se mi objevila taktéž za stavu tachometru 191000.
V úterý jdu na vyčištění vaporizéru a doufám, že se problém vyřeší. Včera při jízdě se mi výrazně snížil výkon a poté na diagnostice vyskočila chyba P042E otevřený egr ventil vázne otevřený. Po dvou vynucených regeneracích po jejichž konci hlásil filtr stále zaplnění se chyba po vymazání znovu neobjevila a auto jelo bez problémů. Zcela upřímně jsem nečekal
takhle závažný problém i s ohledem na to, že jezdím často dlouhé vzdálenosti po dálnici a auto je tříleté... ::(:


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 120 | Rok výroby: 2014 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 30. září 2017, 20:38 
čumil
čumil
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 3
Karma: 0
Tak auto opravené. Byl bohužel vaporizér ve stavu, kdy nežhavil a tudíž nešel opravit.
Nenašel jsem nikde díl z druhovýroby a z vrakoviště za 3500,- mi to přišlo příliš velké riziko.
Tak tedy originální díl stojí aktuálně 6850,- Plus náklady na diagnostiku a výměnu.
Doufám, že bude chvíli klid ::D:


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 120 | Rok výroby: 2014 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 04. říjen 2017, 20:20 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 3514
Bydliště: Třebíč, (Ostrava)
Karma: 60
Vítej v klubu nových vaporizérů :ultrasad:

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Jean FoFo - byl http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=164&t=500
Šedivák Mondeo - je http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=171&t=21114


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 31. říjen 2017, 21:38 
čumil
čumil
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 5
Karma: 0
mk4 - 2010 - 103kW
Ahoj, dnes jsem byl na diagnostice a ta hlásila závadu nedostatečná teplota katalyzátoru (trojúhelník eng. malf. + žlutá informace, ikona ponorky nesignalizována). Technik se krapet divil, když jsem mu řekl, že asi 4 dny před závadou proběhla podle mne celá regenerace, byť poté, co jsem po cestě zastavil, nechal jsem jí komplet doběhnout (ventilátor, otáčky, zápach a vysoká teplota z výfuku). Domnívá se však, že to mohlo být způsobeno tím, že proběhla za stojata, tedy za nízkých otáček a nebo typoval vadné čidlo. Každopádně zítra tam jedu zas, projede to se mnou a když tak zkusí spustit regeneraci přes diag. DPF na diag. vykazovalo správné hodnoty, tedy filtr OK. Tak si říkám, jak to tu čtu, že budu možná dalším členem v klubu vaporizérů :cry: . Dám samozřejmě vědět jak to dopadlo. Doufám, že předpoklady jsou správné, jak se objeví eng. malf. je to na zástavu :P, jakej ranec to bude.

Více na: http://www.fordclub.eu/forum-tema/kontr ... 595?kols=2


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 02. listopad 2017, 18:04 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 3514
Bydliště: Třebíč, (Ostrava)
Karma: 60
Pak dej vědět.

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Jean FoFo - byl http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=164&t=500
Šedivák Mondeo - je http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=171&t=21114


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 05. listopad 2017, 17:40 
čumil
čumil
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 5
Karma: 0
Ahoj, tak všechno asi jinak, závada nízká teplota v katalyzátoru. Myslel jsem ze asi vaporizer, ale po dvou reg. na místě, které doběhly OK, mi ukazoval rozdíl tlaku dpf 1kp (hláška po regeneraci, že proběhlo OK, ale stále trvá zaplnění dpf, tedy asi dávku nafty dostalo). Je fakt, že po vymazání závady a reg.na místě mi po 6 km vyskočila kontrolka eng. mal. znova. Auto se o ni pokoušelo znovu už takhle brzy. Tak se domnívám, že to je nakonec dpf a bude třeba jej vyčistit mimo auto, proto ty časté regenerace a možná související (ne)prohřátí. Mám 250t, tak že auto má nárok. Jde mi jen o to, aby po vyčištění DPF fungoval i vaporizer a dpf se nezaplňovalo znova bez regenerací. Nevím, zda nějaká diagnostika ukáže přímo "závadu vaporizeru", nebo jen tu chybu p244c, případně jestli se dá funkce vaporizeru změřit. Auto je v servisu, tak dám určitě vědět jak jsem dopadl. Jinak díky za každý příspěvek, který povede k vyřešení problému a pomůže i ostatním. Nesnáším takové věci řešit metodou pokus x omyl. :cry:


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 05. listopad 2017, 19:00 
čumil
čumil
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 1
Karma: 0
Ahoj, řeším momentálně už měsíc stejný problém.
Vše provedeno odborně ve Fordu.

Vyčištění DPF suchou cestou - nepomohlo
Nový originál vaporizér - nepomohlo
Vyčištění DPF a katalizátoru mokrou cestou - opět nic.
Statickou regenerací to projde vždy. Hned jak vyjedu ze servisu, valim to po dálnici, vůz okamžitě regeneruje a po pár desítkách km mě opět vůz informuje, že Engine Malfunction je jeho oblíbená formulace a vykřičníkama nešetří :D

Uvidíme co bude dál...


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 05. listopad 2017, 19:54 
čumil
čumil
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 5
Karma: 0
tak to držím palce, jsem na to taky zvědav :D . Toho, kdo vymyslel dpf bych přetáhl klackem. Dej určitě vědět, kde soudruzi udělali chybu.


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 14. listopad 2017, 19:01 
čumil
čumil
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 5
Karma: 0
Zdravím přátelé, rád bych se podělil o vyústění mého příběhu. Mondeo již mám doma. Tak že byl přicpaný vaporizér, což by vysvětlovalo regeneraci vyvolanou jak na místě, tak i po dojezdu, které vždy trvaly cca 10 minut. Po jeho vyčištění vyvolaná regenerace trvala skoro 40 minut a hláška vše OK a bez zbytkového zaplnění DPF popelem. Technik to samozřejmě nemohl dost dlouho dostat ven, ale nakonec se povedlo. Časté spouštění zřejmě zapříčinil špatný senzor tlaku, který byl rovněž vyměněn a rozdílové hodnoty při volnoběhu již ukazují nulu (před tím 1 kp). Jel jsem to pořádně protáhnout, zatím se jeví vše OK. Auto má docela dost najeto, což je mi jasné, že DPF mne stejně brzy nemine. V tuto chvíli však OK. Každopádně děkuji za reakce na můj problém a doufám, že to někomu pomůže. Libor


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mondeo MK4 - chyba P244C nízká teplota v.pl. při regener
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 14. listopad 2017, 19:52 
čumil
čumil
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 5
Karma: 0
Lecmond: Nevím jestli už máš problém vyřešen, mohlo by to dělat to tlakové čidlo DPF jako u mne, že snímá špatné hodnoty a auto se pokouší často regenerovat....možná že stojí za zkoušku, zvlášť když máš DPF čištěný a vaporizer nový.


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y