Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
  Verze pro tisk

Re: časté regenerace DPF
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 22. březen 2020, 23:49 
čumil
čumil
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 10
Bydliště: Znojmo
Karma: 0
Zdar panove. Mam mondeo 2017 nafta 110 kw. Je to moje prvni auto s DPF, tak zjistiju co a jak. Regeneraci uz poznam. No proc pisu, ted mi auto regenerovalo po cca 250 km. Neni to nejak brzo? Predtim cca po 800 km. Auto nemam dlouho asi 3tis km, ale uz i tak sleduju kde se ve voze co sustne. Tankuju jen vervu a regeneraci necham vzdy dobehnout. Jak je okamzita kolem 0,9-1.0 nezastavuju a jeste si dam kolecko. Jinak v klidu mam stale presne 0.3l/100km bez klimy. Mam najeto 129tis km a jezdim denne 27km do roboty a 27 km z roboty. Diky za info.

_________________
Ford Mondeo 2.0 TDCI ST-LINE 11/2017 110kw


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: časté regenerace DPF
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 23. březen 2020, 21:02 
čumil
čumil
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 10
Bydliště: Znojmo
Karma: 0
Mam jeste jednu otazku. Kdyz je teplo, nebo je auto zahrate chytne na brnk. Rano kdyz je kole nuly, tak je ten start proste jiny o cca vterinku delsi. Auto je 2 roky stary a ma najeto 129tis. Chci po nem moc, aby byly starty jak pres kopirak, nebo i u funglovky je studeny start trochu “ jiny”. Ptam se jako blbec vim, ale auto mam cca mesic a pul a jsem z neho proste nadsenej. Div se do nej nevyzouvam.... ;)

_________________
Ford Mondeo 2.0 TDCI ST-LINE 11/2017 110kw


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: časté regenerace DPF
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 24. březen 2020, 08:06 
RS racing man
RS racing man
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 872
Karma: 39
Štart pri poklese teploty je odlišný. Pretože je palivo a motor studený.
Treba začať výmenou palivového filtra.
Ten síce nebude mať vplyv na štart okolo bodu mrazu ale pri starom upchatom filtri je zlý prietok a pri väčšom mraze nafta neprejde dostatočne vďaka svojim bio zložkám.
U teba by som to videl na žhaviče.
Pri teple je to ok, akonáhle poklesne teplota dostatočne nenažhavia a auto má problém pri štarte.
K tomu Dpf je to na dlhšie. Auto používaš na krátke vzdialenosti čo nie je výhra.
Prestaň pridávať do paliva aditíva na čas pozorovania regenerácie. Samozrejme nádrž bez aditíva. To mám odskúšané v zime pri aditivovaní sú regenerácie kratšie.
No a pri problémoch by som začal diagnostikou.
Zistiť orientačný stav zaplnenia filtra. Tlaky na digerenc. snímači a podobne.
Stav vaporizéra a mnoho ďalších vecí.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: časté regenerace DPF
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 24. březen 2020, 10:41 
čumil
čumil
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 10
Bydliště: Znojmo
Karma: 0
Mam najeto 129tis. Ve 120 ti byl fordak na povinnem servisu ve fordu, kde se delali vsechny filtry. Aditiva nedavam, taknkuju vervu a uz nic nepridavam. Vuz je vyroben 11/2017. Sice ma 129 najeto, ale vychazi to na 250km denne coz si myslim, ze byly spise dalnice. Myslim, ze zhavice a vubec stav auta by mel bejt jeste “zanovni” nez aby se neco menilo.

_________________
Ford Mondeo 2.0 TDCI ST-LINE 11/2017 110kw


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: časté regenerace DPF
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 24. březen 2020, 13:04 
RS racing man
RS racing man
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 872
Karma: 39
Tak potom je všetko v poriadku a zánovné a nemáš žiaden problém. Lebo je všetko podľa knižky ok.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: časté regenerace DPF
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 26. březen 2020, 15:52 
sportKA owner
sportKA owner
Uživatelský avatar
Offline
menej ako týždeň

Příspěvky: 59
Karma: 0
Mám 2012 2.2 najeto teď asi 230tis, při 200tis nový DPF nový vaporizer, nový snímač dif. tl. (vše originál Ford) a regeneraci mám taky nejčastěji po 250km, bohužel momentálně používám auto na krátké trasy... Ale i při delších si auto "umí" regenerovat po těch 250... U Euro 5 prej normální

_________________
Obrázek


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 147 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: časté regenerace DPF
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 26. březen 2020, 22:42 
čumil
čumil
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 10
Bydliště: Znojmo
Karma: 0
Uklidnujici informace. Dekuji. Auto je 2roky stary, sice 130tis najeto, ale i tak si myslim, ze na vymenu dulezitych komponent jako je napr filtr DPF je jeste cas. Nehlede toho ze tech 130tis za 2 roky na kratke trate nevypada ;) Dneska mi prisly podznacky Ford performance. Prkotina, ale potesi. Zitra dorazi oil castrol magnatec start stop 0w30, precetl jsem toho milion, tak doufam, ze je ten spravnej. Na voleji mam najeto 10tis km a je cernej jak bota. Nemam s timto zkusenosti, mel jsem zatim vzdy pouze benziny a tam byl i po 10tis stale mirne do hneda. No panove ja jsem z teho forda absolutne nadsenej. Neco se vysrat, tak skocim po hlave do hajzlu.... ;) :shock:

_________________
Ford Mondeo 2.0 TDCI ST-LINE 11/2017 110kw


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: časté regenerace DPF
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 27. březen 2020, 11:34 
sportKA owner
sportKA owner
Uživatelský avatar
Offline
menej ako týždeň

Příspěvky: 59
Karma: 0
Tak to sem rád že si klidnější :D
Já byl zprvu taky z toho paf, nový DPF a takhle krátký regenerace, všichni se pyšní 800km, tak proč já 250km????
Na diagnostice ale bylo vše v pořádku, kluk co mi auto servisuje Fordum dobře rozumí, údajně to tak Euro 5 mají, věřím že to tak je. Ale můžete to i ovlivňovat dost komponentů co s DPF a regeneraci souvisí....
Na co bych tě mohl upozornit, tak jsem vypozoroval že hodně kolem nájezdu 190k km právě odcházejí tyto komponenty jako vaporizer, čidlo dif. tl a následně i filtr. Tak si ohlídej jejich správnou funkčnost, hlavně myslím ten vaporizer (vaporizer orig cca 6000,- čidlo to už si nepamatuju, DPF orig 14500,- výměnou)
K oleji... měl jsem to samí, první diesel, taky mě barva hned po výměně vyděsila, je to v pořádku... Já jsem vybral pro auto olej Ford Formula, myslím že dobrá kvalita za dobrou cenu. Jen zase bacha odkud bereš, před nějakým časem co se rozmohly falešný oleje vyráběny v Rusku, Ford olej byl mezi nima....
Ať dobře slouží...
A ještě jedna rada: že se něco vysere, na to nemysli, taky sem se takhle na začátku děsil ale to auto si pak neužíváš...

_________________
Obrázek


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 147 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: časté regenerace DPF
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 27. březen 2020, 11:40 
čumil
čumil
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 10
Bydliště: Znojmo
Karma: 0
Chlapi. Jaka je zivotnost zhavicek? Ranni start kolem nuly neni na brnk, ale trva placnu o vterinu dyl, coz je pro me katastrofa ;) Pry by to taky mohla bej baterie , ale auto je stary 2 roky a predpokladam ze se baterie dobii altikem. Prej se u novejsich aut musi dobijet baterie 1-2rocne i tak nabijeckou i pri dennim jezdeni. Jezdim denne 27 tam a 27 zpet.

_________________
Ford Mondeo 2.0 TDCI ST-LINE 11/2017 110kw


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: časté regenerace DPF
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 27. březen 2020, 11:51 
čumil
čumil
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 10
Bydliště: Znojmo
Karma: 0
Ja mel prvni regeneraci co jsem aito koupil po 800 km, pak 500, pak 250. Ted nevim a hlidam..., Mechos, ze si to pocita z poctu startu, venkovni teplotu, pocet km.... holt ty dlouhe regenerace ze zacatku byl asi dozvuk predchoziho majitele kerej jezdil 300 km denne. Ja tocim min, do toho decka do skolky(pred 15 breznem,) za Ancó pro rohliky....atd. Oil jsem zatim jen koupil a jeste nemenil. Dle prirucky urcita specifikace..... tuk tuk google a pic ho castrol magnatec stop start nebo profesional 0w30.
Jo vim, ono to prejde, zatim slouzim ja autu...

_________________
Ford Mondeo 2.0 TDCI ST-LINE 11/2017 110kw


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y