Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
  Verze pro tisk

Ford escort 1.8td problém
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 19. leden 2019, 21:05 
čumil
čumil
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 1
Karma: 0
Zdravím, mám takový problém s mým autem. Sice teď už mám jiné, ale bylo to moje první auto, takže si ho chci nechat. Proto, když prasklo těsnění pod hlavou, tak jsem nechal udělat sedla, hlavu srovnat a vyměnily se trysky vstřikovaců. Teď 70km po složení auto jelo hůř než před opravou, takže jsem to dal do diesel servisu a tam mi řekli, že nové trysky jsou zadřené díky bordelu ve filtru a nádrži. Kde se to tam vzalo nevím, protože tankuji na benzině. Teď se trysky opět vyměnily, zmizela větší část kouře, ale chod motoru takové dunivé rány do motoru zůstaly. Teď přemýšlím, čím to může být. Co mě napadá tak auto má mechanická zdvihátka a tam jsme nevyměřily vůli a vím, že je to nutnost, protože motor jde buď tvrdě což je velká vůle nebo se podpalují ventily. Myslíte, že to může být těmi ventily? Taky mi měřily tlaky a místo 28-30atm mám 18-20atm. Předtím jsem to měl taky, ale auto normálně jezdilo. Na co se ještě podívat a co zkontrolovat? Já už jsem bezradný.https://youtu.be/x7slNvu0Fpk odkaz na chod motoru, když stojí chvilku na volnoběhu tak je chod normální, tohle dělá během jízdy a po jízdě.


Typ auta: Ford Escort | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 66 | Rok výroby: 96 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford escort 1.8td problém
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 21. leden 2019, 16:07 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 4515
Bydliště: Praha 4
Karma: 230
S podpálenými ventily Diesel snad ani nenatočíš, protože nevyvine dostatečnou kompresi k vznícení paliva.
Nicméně vůle 0,35 mm sacích a 0,5 mm výfukových to mít musí a nastavuje se výměnou "tabletek" různých tlouštěk ve zdvihátkách.
https://ford.7zap.com/cs/car/94/6.41595 ... /65336/#14
https://workshop-manuals.com/ford/monde ... clearance/
Při výměně trysek vstřikovačů je dokonalá čistota zbytku vstřikovací soustavy podmínkou, jinak opravdu mohou nové téměř ihned odejít.
V příspěvku se píše, že vůz absolvoval opravu hlavy a tudíž i demontáž a montáž rozvodů.
Opravdu byly nastaveny přípravky tak, jak mají být ? (doraz na klice, kolíky, resp. alespoň vrtáky na kole čerpadla a v kole na vačce)
https://workshop-manuals.com/ford/monde ... tensioner/
od odst. 30 dále
Pokud dělali na hlavě sedla, mělo být nastavení ventilových vůlí samozřejmostí.

_________________
současnost: Ford Sierra 2,0 DOHC 5dveř. 1990 červená
historie: Ford Taunus 1,6 OHC 1979 červený
Ford Cortina 1,3 OHV automat 1968 bílá
Ford Cortina 1,6 OHV 1972 modrá
Wartburg 353 Tourist 1969 krémový
Trabant 601 lim.1967 zelený


Typ auta: jiný | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 88 | Rok výroby: 1990 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y