Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
  Verze pro tisk

kouřivost teplého motoru F-escort 1.8TD
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 08. leden 2020, 21:16 
čumil
čumil
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 2
Karma: 0
Zdravím, velmi prosím o radu v netypickém problému. Mám escorta 1.8TD r.v.1997, studený motor po nažhavení snadno naskočí a běží dobře, takřka vůbec nekouří, takže tlaky ve válcích by měly být OK.Po zahřátí začne kouřit a to dosti. Domníval jsem se, že to bude malá vůle ventilů, takže po zahřátí a "prodloužení" začnou mírně netěsnit, ale ještě ne tak, aby to foukalo do sání nebo výfuku.Pomocí správných "destiček" jsem nastavil vůli 0,35 a 0,50, předtím byla skutečně menší. K mému překvapení se situace nezměnila. Studený-běží neuvěřitelně dobře, bez kouřivosti, teplý-kouří. Ještě musím dodat, že mám bazarový kousek, dovoz v r.2005 z Rakouska překupníkem, najeté km nejisté, má ještě mechanický tachometr do cifry 100.000 km.Děkuji moc za radu.


Typ auta: Ford Escort | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 66 | Rok výroby: 1997 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: kouřivost teplého motoru F-escort 1.8TD
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 09. leden 2020, 13:45 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 4977
Bydliště: Praha 4
Karma: 274
Napadá mne pos.29 na :
http://www.catcar.info/ford/?lang=en&l= ... YwODMrMjcy
Za tepla neví, že už je teplo, takže zvětšuje předvstřik a dávku.
https://ford.7zap.com/cs/car/94/6.41595 ... /65353/#29

_________________
současnost: Ford Sierra 2,0 DOHC 5dveř. 1990 červená
historie: Ford Taunus 1,6 OHC 1979 červený
Ford Cortina 1,3 OHV automat 1968 bílá
Ford Cortina 1,6 OHV 1972 modrá
Wartburg 353 Tourist 1969 krémový
Trabant 601 lim.1967 zelený


Typ auta: jiný | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 88 | Rok výroby: 1990 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: kouřivost teplého motoru F-escort 1.8TD
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 10. leden 2020, 20:03 
čumil
čumil
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 2
Karma: 0
pro : nebema - díky, uvedení katalogu mi pomohlo, mám čerpadlo Lucas, avšak termostatickým ventilem to asi nebude, pokud by se skutečně řídicí jednotka "zbláznila" a nezaregistrovala teplý motor, pak by asi v malých otáčkách dávala velký předvstřik, který by při volnoběhu způsobil kouřivost, ale zase velký předvstřik by vyhovoval ve vysokých otáčkách a tam by pak motor neměl kouřit. Je to tak, že: studený nekouří ve všech otáčkách, a teplý zase kouří ve všech otáčkách. Dělá to na mě dojem, že po zahřátí to odněkud bere olej, ale odkud? Že by po zahřátí seřídnutím oleje přestaly těsnit pístní kroužky? Nebo nemůže to být z turba? Prosím, má někdo podobnou zkušenost? Díky za radu.


Typ auta: Ford Escort | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 66 | Rok výroby: 1997 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y