Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
  Verze pro tisk

FoFi 1.4 16V chcípání motoru při deceleraci
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 20. březen 2020, 17:44 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 14
Karma: 0
Zdravím chlapi. Řeším už nějakou dobu problém a nemůžu dojít na závadu, víc hlav víc ví.. Auto Fiesta 2003 1,4 16V 59kw. (Duratec)
PROBLÉM: -Motor ohřátý-
Situace 1. - při dobržďování na křižovatku a vyřazení do neutrálu spadnou otáčky cca k 500ot. a následně buď chcípne nebo se to během pár sekund zmátoží a otáčky vyskočí na běžných 800ot. Když to chcípne, hrozně dlouho trvá, než nastartuje. Klidně i 5..8 sekund startování, než líně naskočí a pak zase jede úplně bez problému.
Situace 2. - dobrzdím a odbočuju někde v křižovatce. Točím volantem, sešlápnu spojku, podřadím na 2ku, šlápnu na brzdu...zase, spadnou otáčky, někdy se zmátoží, někdy chcípne. Pak obtížný start.
Situace 3. - Normálně dojedu třeba na parkoviště ke Kauflandu, jdu nakoupit, za 10min dojdu, dlouho startuje. Někdy klidně i na 3x, než zase líně chytí. Někdy nechytí a musím držet plný plyn během startování, pak to jde líp, ale není to normální.
OPRAVY:
- vyměněná škrtící klapka (podezření na vadný senzor otevření klapky)
- lambda sondy obě
- čidlo vačky
- čidlo kliky
- svíčky
POZNATKY:
- regulátor tlaku benzínu se otevírá při 3,7bar a drží...ten je OK
- vyčištěný PCV ventil odvětrání klikové skříně..je trošku vyběhaný, ale při nastartovaném motoru sundám víčko a podtlak tam je. Saje to. Podtlaková hadice k PCV ventilu do sání je OK.
- v diag chyba pouze na palivoměru v nádrži, jinak nic.
- od koupi celou dobu nějak syčí a škrčí řízení, když točím volantem. Jde slyšet jen venku.
- zapalovací modul měnil někdo přede mnou, není originál Motorcraft, myslim Bosch.

MOJE TIPY
- profylaxně vyměnit PCV ventil
- zkontrolovat benzínovou pumpu v nádrži

Budu rád za každý nápad..Už si nevím rady. Někdo něco? Díky.


Typ auta: Ford Fiesta | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 59 | Rok výroby: 2003 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: FoFi 1.4 16V chcípání motoru při deceleraci
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 23. březen 2020, 21:07 
sportKA owner
sportKA owner
Offline
menej ako týždeň

Příspěvky: 99
Karma: 0
něco podobnýho jsem měl na felicii, byl to snímač klikovky. Padaly mi otáčky až do chcípnutí, tak jsem musel v křižovatce šlapat na plyn :D.

Podle tvýho popisu by to mělo sedět, ale divný je, že diagnóza nic nedělá.
Kdyby nic, tak už bych jen kouknul na svíčky, i prasklá keramika na svíčce udělá kouzelný závady na motoru.


Typ auta: Ford Fiesta | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 125 | Rok výroby: 2005 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: FoFi 1.4 16V chcípání motoru při deceleraci
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 27. březen 2020, 14:50 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 14
Karma: 0
Svíce jsou nové, čidlo na klice taky, píšu to tam nahoře. Btw. dělalo to i se starýma svíčkama, takže tam chyba není. Naposledy vyskočila chyba Cylinder 2 Missfire, ale to nejspíš proto, že byla utopená ve vodě i s kabelem. Po vysušení nepíše. Zkusím asi koupit nový PCV ventil ještě a uvidím, jinak to není možné. Ještě mě napadl solenoid ovládání podtlaku, že by blbnul, ale na zkoušku na baterku cvaká a funguje v pohodě. A nemyslím si, že bude dělat bordel snímač hladiny paliva v tomto smyslu.


Typ auta: Ford Fiesta | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 59 | Rok výroby: 2003 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: FoFi 1.4 16V chcípání motoru při deceleraci
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 27. březen 2020, 16:22 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 16449
Bydliště: čáslavsko
Karma: 1044
Tipoval bych to na volnoběžný ventil. Zkusit vyčistit od karbonu eventuálně vyměnit. Čištění většinou nemá moc smysl, ale jako zkoušku, jestli ventil způsobuje tvé problémy, bych to podstoupil.

_________________
Obrázek
Obrázek
FOCUS Mk II - Colorado Red GALERIE
KA - Deep Rosso GALERIE


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: FoFi 1.4 16V chcípání motoru při deceleraci
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 30. březen 2020, 12:58 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 14
Karma: 0
To říkají pořád všichni dokola, ale tento motor nemá zvlášť volnoběžný ventil, ale elektronické řízení volnoběhu, které je součástí klapky. Škrtící klapka je úplně nová a problémy beze změn.


Typ auta: Ford Fiesta | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 59 | Rok výroby: 2003 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y