Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
  Verze pro tisk

Posilovač mám nastavený na
Standard 26%  26%  [ 5 ]
Comfort 11%  11%  [ 2 ]
Sport 63%  63%  [ 12 ]
Celkem hlasů : 19

Nastavení posilovače
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 17. srpen 2010, 15:26 
GT racing man
GT racing man
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 1538
Bydliště: Bystřice
Karma: 56
Dneska po příjezdu do práce jsem si při dochlazování motoru hrál s PP a všiml jsem si, že posilovač je nastavený na Comfort. Tak jsem to změnil na Standard a uvidím, jestli to půjde nějak moc poznat.
Jak to máte nastaveno vy? Jezdíte třeba někdo pořád na Sport? Pozorovali jste nějaký vliv na ovladatelnost, stabilitu nebo třeba spotřebu?

_________________
Kdo se bojí, sere v síni.
Obrázek


Naposledy upravil salamio dne úterý 17. srpen 2010, 15:43, celkově upraveno 1

Typ auta: Ford Custom Transit / Tourneo | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 100 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 17. srpen 2010, 15:41 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 19768
Bydliště: Litoměřice
Karma: 391
jazdím len na sport..vyhovuje mi tvrdšia spatná odozva, stale sa mi ale s ním točí lahšie ako s fofo1 čo mal hydrauliku a 205/50R16

_________________
BMW 320d sport 2015, 183HP, Black saphire
focus ghia 2007 HB 2.0i, 145 HP black panther
RR Silver Wraith II 1977, V8, 6750cc, Regency Bronze


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 17. srpen 2010, 16:27 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 5840
Karma: 211
tiez stale sport

chmelko, tvoje auto ma urcite tvrdsie riadenie ako moje ST, to je brutalne preposilovane, na druhu stranu na okruhu je to fajn, tam su tie tlaky na kolesa uplne ine. Ovsem v beznej premavke je to hrozne...ako na ochtafke.

salamio: pri vahe Focusa II a sirke kolies je vplyv posilovaca na spotrebu minimalny ba az ziadny.

_________________
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
DSC drive shafts, EBC Blade Sport Disc + Yellowstuff, Eibach Pro-Spacer 20 mm front + 15 mm rear + DSCI Stage 1 (DSCI iMap X4, K&N induction, DSCI catback resonated), PowerFlex Black Series
Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW/170 Nm Rival X


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 166 | Rok výroby: 2008 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 17. srpen 2010, 16:32 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 17561
Karma: 376
No, na spotrebu urcite nie velky, kedze su to uz elektricke servoriadenia. Keby to bolo mechanicke, tak tam by to uz nieco robilo. Ale aj tu si dovolim povedat, ze pri vecsom (silnejsom) nastaveni, bude servo odoberat vyssi prud a teda viac zatazovat alternator a teda aj motor.

_________________
Všetko pre tvoj Ford najdeš tu http://www.jagfordgarage.sk
je - Focus 1,8TDCi SPORT edition http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=163&t=288 Obrázek
je - Ford Mondeo Kombi 2,5T http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=171&t=14740
boli - 2x Focus ST170
je - Porsche Boxster 2,5 6V flat


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: LPG | Výkon motoru v kW: 162 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 17. srpen 2010, 16:35 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 5840
Karma: 211
a myslis ze je to meratelny rozdiel ??? Keby som stale jazdil po klukatych cestach tak povedzme ze mozno by som nameral 0.5 L, ale inak silno pochybujem.

_________________
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
DSC drive shafts, EBC Blade Sport Disc + Yellowstuff, Eibach Pro-Spacer 20 mm front + 15 mm rear + DSCI Stage 1 (DSCI iMap X4, K&N induction, DSCI catback resonated), PowerFlex Black Series
Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW/170 Nm Rival X


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 166 | Rok výroby: 2008 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 17. srpen 2010, 16:57 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 7216
Bydliště: Ostrava - Poruba
Karma: 291
To ma stelovatelne kazdy FFII, nebo jenom "sportovnejsi" verze?

_________________
Ford Mondeo 2011, 2.2 TDCi 147kW, Titanium S
byl: Ford Focus, 2014, 1.0 92kW EcoBoost, Lunar Sky
byl: Ford Focus, 2002, 1.6 74kW, Silver Machine


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 142 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 17. srpen 2010, 17:01 
GT racing man
GT racing man
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 1538
Bydliště: Bystřice
Karma: 56
Myslím, že každý diesel a taky každý benzín kromě 1.4 59 kW a 1.6 74 kW, jestli si to dobře pamatuju. Na verzi výbavy bych řekl, že nezáleží.

_________________
Kdo se bojí, sere v síni.
Obrázek


Typ auta: Ford Custom Transit / Tourneo | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 100 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 17. srpen 2010, 17:09 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 3094
Bydliště: BA/LV (Slovensko)
Karma: 101
1 násobný majster
maju to len verzie s elektro-hydaulickym posilovacom (nie je cisto elektricky pokial viem), ale motory sedia ako napisal salamio (teraz si nie som isty ale asi ani 1.6Ti-VCT to nema)

Inac ja to mam tiez furt na Sport a na Comfort som to mal asi 3km po kupe kym som objavil moznost zmeny :mrgreen: Ale mari sa mi ze v prirucke sa pise ze pri malych rychlostiach je rozdiel medzi rezimami maly, rastie skor s vyssou rychlostou.

_________________
Renault "Komar" Twingo RS 133 '11Obrázek
Ford Focus II '06 1.8TDCi Sport, 124k/3.725ot, 333N.m./1.965ot
Colin Chapman,founder of Lotus:“Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere”


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 91 | Rok výroby: 2006 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 17. srpen 2010, 17:11 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 17561
Karma: 376
budu to mat len tie, co maju elektronicke servo a neviem ci nie je podmienka palubny PC.

vcedula - no neviem, ale kedysi davno znamemu na escorte odisiel klinovy remen na servo. kym ho zohnal a dokopal sa k vymene, jazdil teda bez serva. Spotreba cca o 0,8l nizsia. ROzdiel tam asi bude, ale u tychto elektrickych asi nie tak velky.

_________________
Všetko pre tvoj Ford najdeš tu http://www.jagfordgarage.sk
je - Focus 1,8TDCi SPORT edition http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=163&t=288 Obrázek
je - Ford Mondeo Kombi 2,5T http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=171&t=14740
boli - 2x Focus ST170
je - Porsche Boxster 2,5 6V flat


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: LPG | Výkon motoru v kW: 162 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 17. srpen 2010, 17:20 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 5840
Karma: 211
jasne ze tam rozdiel bude, ale podla mna zanedbatelny. Ak niekomu odide servo, tak bude urcite jazdit pomalsie ako so servom a pod, jednoducho neviem si predstavit ze by servo vyznamne poholo spotrebou, to asi nie.

Ze by som to vyskusal ? :D

_________________
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
DSC drive shafts, EBC Blade Sport Disc + Yellowstuff, Eibach Pro-Spacer 20 mm front + 15 mm rear + DSCI Stage 1 (DSCI iMap X4, K&N induction, DSCI catback resonated), PowerFlex Black Series
Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW/170 Nm Rival X


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 166 | Rok výroby: 2008 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 17. srpen 2010, 17:25 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 2282
Bydliště: SC
Karma: 69
TripleJay píše:
teraz si nie som isty ale asi ani 1.6Ti-VCT to nema

nema

_________________
2013 Focus ST GTX2860R Gen 2 | Unleashed tune | Breedt quick shift arm | EBC Yellowstuff | MFactory LSD | WMI Coolingmist stage 2 | Airtec FMIC
bol: 2007 Focus 1.6 Ti-VCT
Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 184 | Rok výroby: 2013 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 17. srpen 2010, 17:27 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 17561
Karma: 376
jasne - myslim elektro servo, ale samozrejme ze elektro-hydraulic.

Odber serva pri riadeni je radovo do cca 50-55A, takze musi to byr slusny zaber na alternator.

_________________
Všetko pre tvoj Ford najdeš tu http://www.jagfordgarage.sk
je - Focus 1,8TDCi SPORT edition http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=163&t=288 Obrázek
je - Ford Mondeo Kombi 2,5T http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=171&t=14740
boli - 2x Focus ST170
je - Porsche Boxster 2,5 6V flat


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: LPG | Výkon motoru v kW: 162 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 17. srpen 2010, 19:10 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 3516
Bydliště: Třebíč, (Ostrava)
Karma: 60
A hlavně musíš mít palubní počítač abys to mohl vůbec nastavit :!:

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Jean FoFo - byl http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=164&t=500
Šedivák Mondeo - je http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=171&t=21114


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 25. listopad 2010, 14:07 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 109
Bydliště: Mladá Boleslav
Karma: 2
Mám nastavený pouze sport. Nemám rád "měkké" řízení. Škoda že nejde nastavit tuhost pedálů... :(

_________________
ObrázekObrázek
Je: Ford Focus 2.0 TDCi kombi 120 kW 380 Nm r.v. 2005 stříbrná metalíza, DPF off
Taky je: Škoda Favorit 1.3 BMM 40 kW r.v. 93 modrozelená tmavá
Byla: Škoda 130L 43kW r.v. 1985 béžová


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 100 | Rok výroby: 2005 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nastavení posilovače
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 16. leden 2014, 08:44 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 221
Bydliště: Ostrožská Nová Ves
Karma: 0
Já jsem měl nastavený comfort po koupi a mám ho tam i nyní. Nebojím se říct, že půlku cest najezdím po městě a tam je to příjemné, že to v nižších rychlostech více pomáhá. A mimo město je to tužší. Ale otestuju dlouhodoběji i ty ostatní a uvidíme co vyhraje.
Honda měla posilovač jen jedné úrovně, takže to byl kompromis a ve vyšší rychlosti byl o kus měkčí než Focus na Comfort. Ale i tak měl lepší zpětnou odezvu od kol. Ono celkově ta Honda byla taková motokára, tyto moderní auta s jejich rozměry a váhou jsou nesrovnatelné. Ale podvozek Focusu je výborný, o tom žádná. Octávka si může nechat jen zdát, ale zase je pohodlná na naše rozbité cesty.


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y