Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
  Verze pro tisk

kope pedal
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 01. březen 2014, 00:24 
čumil
čumil
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 5
Karma: 0
zdravim jen mam kontrolni otazku at jsem si jisty mam mondeo 2.0,96KW,1997 a pri brzdeni mi vybruje pedal jak brzdim tak to vybruje i pro male rychlosti brzdi a pedal se zvedne lesne zvedne ABS to neni jsem si jisty na 1OO procent to budou urcite zvlnene kotouce je tak?


Naposledy upravil koblih1982 dne pondělí 03. březen 2014, 13:21, celkově upraveno 1

Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 96 | Rok výroby: 1997 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: kope pedal
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 01. březen 2014, 00:32 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 2895
Bydliště: Ostrava !!!
Karma: 66
Pokud bys měl zvlněné kotouče taky by to "kopalo" do volantu

_________________
Focus 12´, 2.0 TDCi 120kw, powershift, 19" Tomasson, Eibach >
Citroen Berlingo 1.6 HDi 66kw, white

Mondeo 02´MK3 2.5 V6 LPG, 18", navi...
Transit 10´ 2.2 TDCi 85kW L3H4, white
Peugeot 406 1.8 16V 81kW
Peugeot 306 GTi-6 120kw
Mitsubishi Lancer 1.5 60kW

ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 120 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: kope pedal
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 01. březen 2014, 01:12 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 276
Karma: 8
No abs to je urcite, co jinyho by kopalo do pedalu, jak pise thorrko, kotouce by klepaly s volantem

Zkusil bych to prvne poradne odvzdusnit... tim bych asi zacal


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 96 | Rok výroby: 2003 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: kope pedal
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 01. březen 2014, 08:47 
ST racing man
ST racing man
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 410
Bydliště: Karviná
Karma: 34
Logicky - pokud jsou zvlněné kotouče nebo kotouč má axiální (rovnoběžně s osou) házivost (např. kotouč nasazený na rezavém náboji), tak při brzdění tato házivost zapříčiní posuv pístku v třměnu, vše probíhá při konstantním tlaku a jelikož hlavní brzdový válec má malý průměr pístu, objem vytlačené kapaliny „vytvoří“ větší zdvih, který je nohou při brzdění citelný.
Jinak rozdíl „kopání“ brzdového pedálu způsobený axiální křivostí kotoučů a zásahu ABS je ve frekvenci kmitů – to snad ale každý normální řidič rozezná.

Pokud při brzdění vibruje volant a pedál brzdy je v klidu, nejsou to zvlněné kotouče, ale vůle v uložení nápravy – při brzdění se přenáší velké síly přes jednotlivá uložení do karoserie a pokud je někde vůle, celá soustava se rozkmitá a kmitá (vibruje) i volant, který je mechanicky bez jakéhokoliv pružného prvku spojen s nápravou.

_________________
Panda
S Max
BRZ


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 120 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: kope pedal
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 04. červenec 2017, 21:15 
KAčátko
KAčátko
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 30
Karma: 0
Ahojte, nechcel som otvárať novú tému tak to skúsim tu.
Auto mi kope do pedálu jako od ABS ale je to v malých rýchlostiach a pri jemnom brzdení je to hodne cítiť, v poslednom čase sa to zhoršuje. Neviete poradiť čo by mohlo byť príčinou?


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 96 | Rok výroby: 2005 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: kope pedal
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 06. červenec 2017, 22:22 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 3064
Bydliště: Praha 4
Karma: 59
Jak bylo výše popsáno, původ bude v házivosti kotoučů a pokud to neklepe i do volantu, pak bych podezíral zadní.

_________________
současnost: Ford Sierra 2,0 DOHC 5dveř. 1990 červená
historie: Ford Taunus 1,6 OHC 1979 červený
Ford Cortina 1,3 OHV automat 1968 bílá
Ford Cortina 1,6 OHV 1972 modrá
Wartburg 353 Tourist 1969 krémový
Trabant 601 lim.1967 zelený


Typ auta: jiný | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 88 | Rok výroby: 1990 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: kope pedal
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 07. červenec 2017, 16:07 
KAčátko
KAčátko
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 30
Karma: 0
No v mojom prípade to je ale kopanie presne jako ABS keď zaberá, ten rozdiel poznám.


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 96 | Rok výroby: 2005 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: kope pedal
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 11. srpen 2017, 07:33 
KAčátko
KAčátko
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 30
Karma: 0
Uvažujem že to kopanie by mohlo sposobovať špatné čidlo abs alebo snímací kroužek ABS.
Akurát ten kroužek u zadnej nápravy je myslím u MK3 zapouzdřený v náboji.

Neviete jak je to u prednej nápravy resp jak overiť či je problém s kroužkom?


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 96 | Rok výroby: 2005 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: kope pedal
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 11. srpen 2017, 17:26 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 3064
Bydliště: Praha 4
Karma: 59
Problém s čidlem, popř. kroužkem ABS, způsobující neschopnost načíst hodnoty by měl být důvod k rozsvícení kontrolky ABS.
Průběh načtení otáček by se měl dát získat v Dataloggeru diagnostiky, kdy by se mela zobrazovat za jízdy všechna čidla.
Stejně nějak moc nevěřím, že to kopání pedálu dělá ABS.

_________________
současnost: Ford Sierra 2,0 DOHC 5dveř. 1990 červená
historie: Ford Taunus 1,6 OHC 1979 červený
Ford Cortina 1,3 OHV automat 1968 bílá
Ford Cortina 1,6 OHV 1972 modrá
Wartburg 353 Tourist 1969 krémový
Trabant 601 lim.1967 zelený


Typ auta: jiný | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 88 | Rok výroby: 1990 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: kope pedal
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 11. srpen 2017, 20:52 
KAčátko
KAčátko
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 30
Karma: 0
No je pravda že kontrolka sa nerozsvieti ani keď to kope.

Že by teda fakt tie brzdy? Je pravda že predné sú menené a neprešlo to ale zadné sú už staršie. Spýtam sa teda možno trochu stupidnú otázku ale jak najšikovnejšie overiť či sú kotúče skrivené?


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 96 | Rok výroby: 2005 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: kope pedal
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 12. srpen 2017, 12:02 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 3064
Bydliště: Praha 4
Karma: 59
Sundat kola, kotouče přitáhnout k nábojům kolovými maticemi, aby kotouč seděl pevně na náboji a otáčet .
Servisy měří házivost kotoučů číselníkovým úchylkoměrem na magnetickém držáku, povoleno je max 0,07mm (viz manuál níže)
Nejčastějším důvodem je koroze mezi kotoučem a nábojem, která nedovolí plný kontakt kotouče na celé ploše náboje.
Pokud jsou kotouče dost silné (minimální tloušťka 10,2mm je též v manuálu níže), nechat osoustružit a při dodržení dokonalé čistoty mezi kotoučem a nábojem dát zpět.
http://workshop-manuals.com/ford/mondeo ... fications/

_________________
současnost: Ford Sierra 2,0 DOHC 5dveř. 1990 červená
historie: Ford Taunus 1,6 OHC 1979 červený
Ford Cortina 1,3 OHV automat 1968 bílá
Ford Cortina 1,6 OHV 1972 modrá
Wartburg 353 Tourist 1969 krémový
Trabant 601 lim.1967 zelený


Typ auta: jiný | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 88 | Rok výroby: 1990 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: kope pedal
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 14. srpen 2017, 09:43 
KAčátko
KAčátko
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 30
Karma: 0
Ďakujem ti za odpoveď, skúsim to skontrolovať ...

Spýtam sa ale ešte, može to byť kotúč ak to nekope vždy pravidelne?
Napr zabrzdím a kope, pustím brzdu a zabrzdím znovu a nezakope, ďalší raz zas zakope ... keby to boli kotúče tak to kope stále nie?

Teda ešte by som povedal že pocitovo to robí viac keď je auto zahriate čo by snáď nahrávalo tým kotúčom že sa po zahriatí trochu viac vlnia ?? ale zas by som čakal že pri pustení a opatovnom pribrzdení sa to bude 100% opakovať ale nie vždy to tak je.


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 96 | Rok výroby: 2005 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y