Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
  Verze pro tisk

Re: cukání motoru nad 2000 otáček
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 06. prosinec 2015, 13:49 
čumil
čumil
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 1
Karma: 0
Ahoj tak bych se chtěl zeptat co vyřešilo to cukání, já mám ten samý problém.Jen já si ještě všiml ze to dělá když se zapne ventilátor chladiče,dpf jsem vyměnil a pal.filtr,rozvody.Měnili mi hadici turba ve Fordu v Brně a od té doby to dělá. Je to od chladiče kousek,věřil bych že tam něco není zapojené.Tankuji jen na OMW v Rakousku. Diky už mě to stálo dost a porad nic?Nejsem tu první co to řeší tak mi prosím poraďte


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 80 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cukání motoru nad 2000 otáček
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 08. prosinec 2015, 12:21 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 265
Bydliště: Rokycany
Karma: 0
Já měl prohnilou elektroinstalaci, proto mi to padalo do nouzáku. Tvůj problém bude zřejmě v něčem jiném. Nejprve bych vyměnil vzduchový filtr, to bývá častý problém. Pak už mě napadá jen škrtící klapka nebo váha vzduchu.


Typ auta: Ford C-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 100 | Rok výroby: 2003 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Trhaní auta
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 22. září 2016, 00:28 
čumil
čumil
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 2
Karma: 0
Ahojte.... Chcel by som sa spytat... Mam problem s c max 2007 1.6 tdci 80kw...pri jazde respektíve pri pridavani plynu mi začne trhat autom... Diagnostika mi noc neukázala... Nemate niekto skúsenosti s týmto problémom...? Ďakujem


Typ auta: Ford C-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 80 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Trhaní auta
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 22. září 2016, 05:12 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 6913
Bydliště: Neďaleko od Trenčína
Karma: 232
edit MartyG: zlúčenie tém

A skúšal si aj hľadať tu na fóre nejaké riešenie? Či si len rovno založil nové vlákno?

_________________
Galéria - Ford Focus combi 1,8 TDCi 85 kW - možno, r.v. 2002, KN filter - rodinné striebro
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek

Predaj použitých dielov Ford


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2003 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Trhaní auta
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 24. září 2016, 01:29 
čumil
čumil
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 2
Karma: 0
martyG píše:
edit MartyG: zlúčenie tém

A skúšal si aj hľadať tu na fóre nejaké riešenie? Či si len rovno založil nové vlákno?

Skusal ale nic presne take aom nenasiel...


Typ auta: Ford C-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 80 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Cukani v motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 02. červenec 2017, 22:18 
čumil
čumil
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 1
Karma: 0
Ahoj chtěl bych se zeptat cmax rok 2008 2.0l když se dostanou nad 80 auto začne divně cukat a drncat ale nedělá to furt nešla udělat regenerace filtru musel se vyměnit snímač filtru pevných částic a regenerace už šla tankuji i lepší naftu ale dělá to furt nevím co to je někam jedu dělá to auto chcipnu a už to nedělá dík za radu


Typ auta: Ford C-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 100 | Rok výroby: 2008 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cukání motoru nad 2000 otáček
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 03. červenec 2017, 09:51 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 6913
Bydliště: Neďaleko od Trenčína
Karma: 232
edit MartyG: zlúčenie tém...

_________________
Galéria - Ford Focus combi 1,8 TDCi 85 kW - možno, r.v. 2002, KN filter - rodinné striebro
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek

Predaj použitých dielov Ford


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2003 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cukání motoru nad 2000 otáček
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 11. září 2017, 18:45 
KAčátko
KAčátko
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 44
Bydliště: Nové Město nad Metují
Karma: 2
Tak jsem se také zařadil do skupiny kterým cuká auto. Při jízdě na dovolenou do Chorvatska auto u Brna za jízdy úplně chcíplo.
Nastartovat šlo až na třetí pokus.
Potom to jelo úplně v pohodě. Cestou na Makarskou to cukalo asi 3x. Cestou zpět pouze 1x.
Mám naštěstí diagnostiku v notebooku. Byla načtena nezávažná chyba filtru DPF .Dnes auto odvezeno k lékaři. Potom napíšu co to mohlo být.


Typ auta: Ford C-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 100 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cukání motoru nad 2000 otáček
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 12. únor 2018, 20:55 
čumil
čumil
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 1
Karma: 0
Zdravím cukálisty :D
tak i já se přidám s mým trápením a zajímalo by mne zda se někomu podařilo něco vyřešit za dobu jejich nepřítomnosti.
Cca po každých 200km auto začne po ohřátí na 75° poškubávat. Dřív mi to občas spadlo do nouzáku, takže diagnostika. Velká akumulace popela v dpf, nefunkční snímač hrdla paliv. nádrže a ke všemu závada obtokového bypass ventilu chl. kap., který je v domku termostatu. Takže jsem našel shnilé konektory a kontakty na snímače hrdla díky němuž nefungovalo dávkování aditiva eolys a tak došlo nejspíš k "předčasnému" ucpání DPF. Tak jsem si říkal, že to bude ono. Snímač jsem zprovoznil, aditiva doplnil a vyresetoval. To funguje, páč chvíli po natankování jde slyšet krátké zavrčení čerpadla. Tak jsem navštívil ford servis, že nejprve zkusím nechat udělat regeneraci než se pustím do výměny ucpaného dpf. No servisák, že se to na několikátý pokus povedlo, že by to mělo být ok. No najel jsem několik kiláků a zas to začlo, škubání a zase takovej smradek jak přepálenej olej z Avie. Tak jsem se nasral a vyndal DPF, zřejmě ještě původní, páč byl origo a příruby zrezlý, že byl zázrak, že jsem to rozebral. No najeto mám cca 230000. DPF jsem tedy nechal u F.T.G. vyčistit s tím, že byl podle jejich protokolu ucpán ze 70% a nyní má průchodnost srovnatelnou s novým. Takže jsem nechal vyrobit a navařit nové příruby, nasadil zpět a nechal vyresetovat jednotku,že byl dán nový dpf, ale bohužel neoriginální delphy diagnostikou, takže nemám 100% jistotu, že to ECU pobrala a neregeneruje stejně jako při ucpaném filtru. Noo a jak to dopadlo, auto stále škube. Jinak EGR jsem čistil, bypass ventil vyměněn za jetý, ale funkční a na diag. žádná závada, tak teď babo raď. Teda pokud se v mém zdlouhavé popisu ještě orientujete :palecnahoru:
Jinak tankuju na eurooil naftu bez bio a přidávám VIF. Olej a filtry měněny zároveň při výměně za čisté dpf a zároveň rozvody.


Typ auta: Ford C-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 100 | Rok výroby: 2004 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y