Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 232 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další
  Verze pro tisk

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 22. leden 2018, 18:01 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 203
Bydliště: olomouc
Karma: 0
egr,turbo,klapka


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 22. leden 2018, 22:26 
ST racing man
ST racing man
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 454
Karma: 22
Mne sa to po problémoch s DPF tiež stalo, technik povedal, že je bezmocný... Nevedel si dať ďalej rady. DPF som mu dodal aftermarketový. Osadil, vymenil pletenec, tesnenie a nič...
Zobral som auto, vyčistil aj DPF, ktorý vraj bol K.O. a zabetónovaný a postupne skúmal problém... Musel som sa trochu do toho dostať, nebolo inej cesty. Pre podozrenie s úpravy máp ohľadom DPF off, a závad som si dal prehrať soft. Potom už zobrazovalo aj konkrétne chyby. Diagnostikou som zistil, že Diferenciálny snímač tlakov, je vadný. Ukazoval úplne divné hodnoty tlakov pred a za filtrom. Kúpil som z UK ( eBay ) Došiel síce za pár dní, no nebol dobrý a to som už hľadal problém inde... Nakoniec som ho poslal späť a kúpil z vrakoviska použitý. Po osadení a resete všetkých hodnôt okolo dpf sa auto rozbehlo správnym smerom :-) Už to potom bola brnkačka. Tak som mal čas aj na čistenie filtra a nejaké testy... Po výmene som ešte urobil statickú regeneráciu a vymenil olej. Je tam teraz aftermarket dpf za 200,-€ a do mesta na krátke trate bez problémov. Má omnoho menšiu filtračnú mriežku niečo viac ako polovica pôvodného origo filtra. Emisnú to prešlo v pohode, hodnoty boli ešte do limitu ďaleko. Regeneruje okolo 600-700km priemerne a tlaky sú v poriadku. Nemám s ním problém. Napokon doma je v rezerve origo filter, ale nehodlám ho osadiť. Jazdím extrémne krátke trasy do 10-15km. Vedieť niektoré veci pred kúpou auta, tak by bola určite iná volba. Nehodlám ho predať, pri dodržaní podmienok prevádzky a požiadavkám mu dávam to, čo potrebuje. Olej max 10.000km. A všímanie si hlavne správanie motora...


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 22. leden 2018, 23:19 
ST racing man
ST racing man
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 385
Bydliště: Břeclav
Karma: 25
Hodně si hlídej olej... a opravdu si kontroluj provedené regenerace. Já na to málem dojel...
držím ti palce ať nemáš podobný problém ... :palecnahoru:

_________________
Obrázek


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. leden 2018, 08:38 
sportKA owner
sportKA owner
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 86
Karma: 0
vcera jsem volal do forda a filtr stoji 18200kc mam v hojzlu i ten pletenec a musim nejspis koupit i teplotni cidlo to stoji kolem sedmi ja myslel ze se do 30000kc vejdu a ani nahodou s praci to bude cca 35000kc a takhle to dopada kdyz koupis auto od kretena


Typ auta: Ford Galaxy | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. leden 2018, 09:55 
RS racing man
RS racing man
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 769
Bydliště: Vrbno pod Pradědem
Karma: 5
Tak u toho mého problému,je vše ok,známí byl včera na těch opakovaných emisích a prošel.Sice kouřivost prý 0,47,takže vlastně tak,tak,že prošel ;-)
Ale před vyčištěním a resetu egru,byla přes 1,takže super.
Jen pro info ;-)

_________________
FORD MONDEO IV, 2,0 TDCI,103KW rv.2/2010 Turnier Panther Black
Dříve Ford Focus combi 99´ 1,6 Black Panther
Obrázek
GALÉRKA:http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?p=715127#p715127


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. leden 2018, 11:35 
sportKA owner
sportKA owner
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 86
Karma: 0
podle me ege na mereni emisi nemuze mit vliv jelikoz ty se meri na volnobeh a na max otacky a v obou pripadech je egr zavrenej a kdyby nebyl tak je prece je namontovan do aut aby zlepsil emise takze s otevrenym by emise meli byt jeste lepsi


Typ auta: Ford Galaxy | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. leden 2018, 14:17 
RS racing man
RS racing man
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 769
Bydliště: Vrbno pod Pradědem
Karma: 5
Tady je něco o emisích a egr,koukni ;-)
Dokonce je napsané,pokud tě vyhodí,jako první má člověk kouknout na egr ;-)
https://www.auto.cz/mereni-emisi-v-roce ... uje-112591

_________________
FORD MONDEO IV, 2,0 TDCI,103KW rv.2/2010 Turnier Panther Black
Dříve Ford Focus combi 99´ 1,6 Black Panther
Obrázek
GALÉRKA:http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?p=715127#p715127


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. leden 2018, 16:49 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 203
Bydliště: olomouc
Karma: 0
Spark píše:
Mne sa to po problémoch s DPF tiež stalo, technik povedal, že je bezmocný... Nevedel si dať ďalej rady. DPF som mu dodal aftermarketový. Osadil, vymenil pletenec, tesnenie a nič...
Zobral som auto, vyčistil aj DPF, ktorý vraj bol K.O. a zabetónovaný a postupne skúmal problém... Musel som sa trochu do toho dostať, nebolo inej cesty. Pre podozrenie s úpravy máp ohľadom DPF off, a závad som si dal prehrať soft. Potom už zobrazovalo aj konkrétne chyby. Diagnostikou som zistil, že Diferenciálny snímač tlakov, je vadný. Ukazoval úplne divné hodnoty tlakov pred a za filtrom. Kúpil som z UK ( eBay ) Došiel síce za pár dní, no nebol dobrý a to som už hľadal problém inde... Nakoniec som ho poslal späť a kúpil z vrakoviska použitý. Po osadení a resete všetkých hodnôt okolo dpf sa auto rozbehlo správnym smerom :-) Už to potom bola brnkačka. Tak som mal čas aj na čistenie filtra a nejaké testy... Po výmene som ešte urobil statickú regeneráciu a vymenil olej. Je tam teraz aftermarket dpf za 200,-€ a do mesta na krátke trate bez problémov. Má omnoho menšiu filtračnú mriežku niečo viac ako polovica pôvodného origo filtra. Emisnú to prešlo v pohode, hodnoty boli ešte do limitu ďaleko. Regeneruje okolo 600-700km priemerne a tlaky sú v poriadku. Nemám s ním problém. Napokon doma je v rezerve origo filter, ale nehodlám ho osadiť. Jazdím extrémne krátke trasy do 10-15km. Vedieť niektoré veci pred kúpou auta, tak by bola určite iná volba. Nehodlám ho predať, pri dodržaní podmienok prevádzky a požiadavkám mu dávam to, čo potrebuje. Olej max 10.000km. A všímanie si hlavne správanie motora...

kde mi přehrajou soft ,cena?


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. leden 2018, 17:24 
ST racing man
ST racing man
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 454
Karma: 22
Priamo vo Ford servise. Alebo ľudia s IDS a podobnými zariadeniami.
Ja to urobiť viem, no máš to veľmi ďaleko...
Najlepšie by bolo kontaktovať Zaquika v CZ. Cenu si dohodni osobne.
Prípadne zainvestuj do kábla...


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. leden 2018, 18:56 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 203
Bydliště: olomouc
Karma: 0
Jakej kabel máš na mysli? Mám ELM327 bílej a v telefonu torque.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. leden 2018, 21:03 
ST racing man
ST racing man
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 454
Karma: 22
Elm xx (similar) je dobrý kábel, dá sa s ním urobiť veľa. Nie však flashovanie jednotiek...
Hw by to podporoval, cez elm ide v pohode upgrade IPC ( convers+ ) len podpora ostatných vecí neexistuje. Treba niečo, čo dokáže podobne aktualizovať jednotky ako IDS.
Každý soft, podporuje prevažne svoj kábel, spätne sú niektoré kompatibilné so softvérom ako focccus, FORscan...
Potreboval by si prehrať aspoň 2 jednotky, PCM a IPC...


Obrázek


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. leden 2018, 21:13 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 203
Bydliště: olomouc
Karma: 0
Tak to čumím :shock: jěště tomu rozumět.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. leden 2018, 21:14 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 203
Bydliště: olomouc
Karma: 0
musím říct švagrovi aby mi to vysvětlil dělá s počítačema.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 26. leden 2018, 10:55 
sportKA owner
sportKA owner
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 86
Karma: 0
tak jen pro info, vuz opraven komplet me to stalo 35000kc a s autem jsem se uz nesvezl mechanik co to opravoval se me hned po zkusebni jizde zeptal ..co za to chcete? to je jako nove auto ja zrovna takove schanim .. pan me potesil a domu jsem jel vlakem, tak jsem udelal presne to co se rika fordem tam vlakem zpatky ..jen pro legraci.. tak jen bych chtel upozornit ty co schani takove auto at si daji pozor a nedopadnou jak ja se stratou 80000kc behem trech mesicu s najezdem 3000km. kupte si benzina a nebudete mit takove starosti a ve finale bude jezdit ani ne za pulku co s naftou ta nevydrzi a je draha na provoz jak nic jineho.


Typ auta: Ford Galaxy | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EGR ventil 2.0Tdci 103Kw
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 26. leden 2018, 11:04 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 hodiny

Příspěvky: 2611
Bydliště: Praha 9
Karma: 18
To je dobre :D ja to říkám furt, že nafta patří na pole a do kamen :D

_________________
Focus RS MK1 2.0 Turbo 185kW
Focus MK1 Combi 1.6 74kW


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 185 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 232 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y