Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
  Verze pro tisk

Kolísání výkonu
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 22. prosinec 2019, 13:56 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 18
Karma: 0
Ahoj nikde jsem to nenašel tak se chci zeptat mam S maxe 2l 103kw a pri seslapnuti plynu to zrychluje podivne jakoby vystreli ubere a zase znovu jak houpacka nestalo se to nekomu? A co s tim? Dekuju


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2006 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Kolísání výkonu
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 14. leden 2020, 07:33 
čumil
čumil
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 5
Karma: 1
Zdravím naprosto stejný problém. Jak na houpačce - EGR vyčištěn beze změn.
Nejvíce znatelné na 4-5-6 do kopce Je to jak když by vám někdo připojoval a odpojoval káru. Ale do otáček jde . Do nouzu nepadá.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2009 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Kolísání výkonu
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 14. leden 2020, 11:31 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 106
Karma: 2
Ahoj. Mne podobny problem robilo volvo s40 2.0hdi a bola to zla vaha vzduchu. Ukazovala menej ako bol skutocny stav. Pri plnom plyne ukazovala 800 ?/s a po vymene za novu pri plnom plyne 1100-1200 ?/s. Stara vaha nehlasila ziadnu chybu na to sa prislo pri jazde a live data.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 162 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Kolísání výkonu
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 14. leden 2020, 15:55 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 28
Karma: 0
Ahoj, měl jsem podobný problém a po všelijakých peripetiích to nakonec byla spojka...


Typ auta: Ford Galaxy | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Kolísání výkonu
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 15. leden 2020, 20:57 
čumil
čumil
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 5
Karma: 1
Zdravím. Tak jsem zkusil vyměnit váhu vzduchu za novou(Delphi). A bohužel bez výsledku. Problém přetrvává.Naprosto stejné. Někdo tu psal že kolísání výkonu mu děla EGR . Tak se na něj vrhnu o víkendu. Odstavit záslepkou.Dám vědět výsledek. Na příští týden mam ve fordu objednanou diagnostiku. Tak tam to jistě rozlousknou za pul hod..... :D :D Ještě mne napadá regulátor tlaku paliva na čerpadle ..... ale ten to bude házet do nouzu což se neděje.....


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2009 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Kolísání výkonu
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 16. leden 2020, 09:50 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 4852
Bydliště: Praha 4
Karma: 266
Ventil tlaku paliva na čerpadle způsobuje kolísání otáček, zejména volnoběžných a nemusí rozsvěcovat kontrolku řízení motoru a spadání do nouzáku.
Je to dost častá závada.
https://ford.7zap.com/cs/car/38/no/26/1 ... 077/#9H321

Příloha:

1736080.png [ 151.03 KiB | Zobrazeno 252 krát ]


https://www.autokelly.cz/Product/DF-9109-936A/10116110

_________________
současnost: Ford Sierra 2,0 DOHC 5dveř. 1990 červená
historie: Ford Taunus 1,6 OHC 1979 červený
Ford Cortina 1,3 OHV automat 1968 bílá
Ford Cortina 1,6 OHV 1972 modrá
Wartburg 353 Tourist 1969 krémový
Trabant 601 lim.1967 zelený


Typ auta: jiný | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 88 | Rok výroby: 1990 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Kolísání výkonu
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 16. leden 2020, 10:15 
RS racing man
RS racing man
Uživatelský avatar
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 553
Karma: 4
Měl jsem stejný problém u 1.0 ecoboost.
U mě to byl podtlakovy ventil, který ovládá regulaci turba. Turbo padalo na tlaku. A navíc mi to nedělalo vždy. Na diagnostice žádné chyby, prostě nic.
Já na to přišel tak, že jsem si spustil live data a prostě sledoval co kolísá. Benzín mi to dávalo stabilně, ale tlak na turbu kolisal. Pak už jsem postupoval vylučovací metodou.
Doporučil bych ti podobnou metodu, napíchnout a spolujezdec ať sleduje data a uvidíte jestli kolísá palivo, nebo vzduch.


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 132 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Kolísání výkonu
Karma príspevku: 1
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 23. leden 2020, 16:47 
čumil
čumil
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 5
Karma: 1
Zdravím , tak vyřešeno max zase jezdí jak má.
Závada byla ve snímači podtlakového ovládání turba. Ono je na něm i vidět jak ho vlhkost do....la. Po výměně vše ok.


Přílohy:

20200122_182947_resized.jpg [ 23.08 KiB | Zobrazeno 150 krát ]

20200122_183009_resized.jpg [ 25.74 KiB | Zobrazeno 150 krát ]

20200122_183034_resized.jpg [ 26 KiB | Zobrazeno 150 krát ]
Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2009 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Kolísání výkonu
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 23. leden 2020, 18:39 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 4852
Bydliště: Praha 4
Karma: 266
Děkujeme za zkušenost.
Takhle to má být, alespoň ostatní víme a můžeme zkušenost využít.
:palecnahoru:

_________________
současnost: Ford Sierra 2,0 DOHC 5dveř. 1990 červená
historie: Ford Taunus 1,6 OHC 1979 červený
Ford Cortina 1,3 OHV automat 1968 bílá
Ford Cortina 1,6 OHV 1972 modrá
Wartburg 353 Tourist 1969 krémový
Trabant 601 lim.1967 zelený


Typ auta: jiný | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 88 | Rok výroby: 1990 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Kolísání výkonu
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 24. leden 2020, 10:50 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 18
Karma: 0
Aha snimac polohy turba 2000kc ???? ok tak to zkusíme děkuji


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2006 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Kolísání výkonu
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 24. leden 2020, 11:52 
RS racing man
RS racing man
Uživatelský avatar
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 553
Karma: 4
takové kolísání povětšinou vždy způsobuje tlak turba, kdyby bylo něco špatně na vstřikování, tak to nebude kolísat, ale brutálně cukat, že by si i člověk dal hlavou o sklo ;)
a nebo to nepojede vůbec a hlavně , kdyby byl pokles tlaku na railu, tak to vyhodí okamžitě chybu


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 132 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y