Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
  Verze pro tisk

Re: Nezávislé topení
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 11. listopad 2020, 22:20 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 2679
Bydliště: Praha 11
Karma: 26
No v jednom tom textu se taky píše. Zkontrolujte kabelové svazky.
A také má to svůj věk, sem tam do tepla vleze kdejaká potvora, sem tam si něco ukousne a je to.
Třebas to fakt dáš do kupy. Člověk už ti začíná i fandit.
Tak to tady nezapomeň napsat.
:palecnahoru:

_________________
Je:
Černá mamba
BWM 535i xDrive Gran Turismo 225kW
Obrázek

Byla:
Sněhurka
Ford Mondeo Kombi MK IV 2.0 Ecoboost 149kW


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 149 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 11. listopad 2020, 22:44 
GT racing man
GT racing man
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 1110
Bydliště: Olomouc
Karma: 17
Ja tu komoru bohuzel uz menil na touranu(thermo top evo v) , psalo to v podstate stejnou vec (pokud si to pamatuju spravne tak je tam, svicka/zhavic) soucasti te komory a nejde vymenit samostatne?


Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 77 | Rok výroby: 2009 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 11. listopad 2020, 22:53 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 40
Karma: 0
Fandění se cení :palecnahoru:
Ten naftovej motor je tak zapláclej k torpédu, že kus toho kabelovýho svazku vidět není. Omrknu to ještě přes zrcátko. Jinak vypadá v cajku. Pak ještě ten kus co je teď za a nad bufíkem, ale to bude vidět až ho svěsím. Potřeboval bych se dostat na chatu, kde mám relativně vybavenou dílnu, v Praze na ulici se mi to s jedním ohlým šroubovákem dělat nechce :misoo: . Ještě je varianta nějakýho studeňáku na desce řídící elektroniky, třeba na pinech konektoru svíčky. N
a rusákách psali, že u té svíčky změna odporu z 0,25 na 0,7 ohm pro jednotku znamená, že vyhodnotí plamen. Procentuálně je to sice nárůst skoro o 200%, ale ohmicky prd...
eddie 29: jestli je to ona, tak třeba tady jí mají sólo:
https://www.prokes-auto.cz/kit-zhavici-svicky-koliku-pro-thermo-top-evo-vevo-12v-1315949/
Koukal jsem i na rozborku na youtube, je tam zajištěná jen klipem, tak by to jít doufám mělo.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 147 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 11. listopad 2020, 23:08 
GT racing man
GT racing man
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 1110
Bydliště: Olomouc
Karma: 17
Tak v tom pripade to bylo thermo top V a byla to ta vlozka komory, nebo tak, neco? Bylo to okolo 8 tisic i s praci v servisu myslim..


Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 77 | Rok výroby: 2009 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 12. listopad 2020, 07:28 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 40
Karma: 0
To bylo asi ono, komora jestli dobře koukám, se prodává jen osazená, takže proto i se svíčkou. Proto zatím nechci svíci kupovat dopředu, i když by se to hned dalo zase smontovat a nasadit. Ale pokud na mě vykoukne vypálená komora, tak bych měl pak svíčku za 2 tis. navíc.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 147 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 14. listopad 2020, 20:37 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 40
Karma: 0
Poradí prosím někdo, kde mám hledat jednotku telestart u S-Maxe? V prostoru nad nohama spolujezdce po vyklopení pojistkovky ji nevidím, je až někde výš, za kastlíkem? Potřebuji se někde připíchnout diagnostikou na k-line vodič. Ten by měl být dostupný právě na jednotce telestartu. U neorigo montáže jsem koukal že bývá vyveden k pojistkám (žlutý), u tovární fordí montáže nevím kde ho jinde hledat. Tak kdyby měl někdo tip, kde se napíchnout nebo kde je schovaná ta jednotka. Dík.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 147 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 20. listopad 2020, 21:58 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 40
Karma: 0
Čau, tak jsem to zprovoznil! Byla fakt v háji svíčka, studená měla cca 0,6ohmů a nová 0,3ohmů. Ač jsem říkal že jí kupovat dopředu nebudu, koupil jsem ji s tím, že když najdu chybu na desce nebo v kabeláži svíčky, tak ji ve 14ti denní lhůtě vrátím. Hned po změření bylo ale jasno.
Samotná demontáž i zpětná montáž webasta byla až překvapivě snadná, po vyheverování a odpojování ani nevytekala chladící kapalina (v expanzce byla před vyheverováním hladina cca necelý centimetr pod max). Jen jsem vylil z webasta asi 1,5 deci do skleničky a pak po montáži zase zpět přes hadr do expanzky.
Bufík chytnul napoprvé, jen začala při prvním startu kapat nafta u pŕíruby výfuku, trochu to u příruby výfuku kouřilo a bufík se po chvíli zastavil. Bylo slyšet i občasné rychlé zacvakání čerpadla, jestli to bylo zavzdušěné nevím.
Druhý start už byl daleko lepší, nafty už odkáply asi jen dvě kapky a bufík jel nepřetržitě cca půl hodiny. Čmoudu okolo příruby už minimálně a jen po startu. Uvidíme, co další start ráno. Zatím bych řekl spokojenost. Foto z demontáže dodám v pondělí ;)


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 147 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 20. listopad 2020, 23:57 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 2679
Bydliště: Praha 11
Karma: 26
Borec!!!!! :palecnahoru:
Budeš spokojený.

_________________
Je:
Černá mamba
BWM 535i xDrive Gran Turismo 225kW
Obrázek

Byla:
Sněhurka
Ford Mondeo Kombi MK IV 2.0 Ecoboost 149kW


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 149 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 21. listopad 2020, 07:58 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 24 hodín

Příspěvky: 35718
Bydliště: Cesky Brod
Karma: 903
Tak pecka, začíná venku mrznout, skvělé načasování ;-)

_________________
Ford Maverick 3.0 V6, 197k
Ford Black Puma 1.7 125k
Ford Focus RS MK2, 380k
Fiat 500e, electric, 110k

--------------------------------------------
Byl: Ford Edge 2.0 TDCi, Vignale, 210k
Byl: Ford Mondeo 2.2 TDCi, Titanium S, 200k
Byl: Ford Puma, Honey Blue edition 1.7, 125k
Byl: Ford Focus ST170, 173k
Byl: Ford Cmax 1.8i, 125k
Byl: Ford Focus 1.8 TDDi, 90k
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 283 | Rok výroby: 2009 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 21. listopad 2020, 08:31 
čumil
čumil
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 1
Karma: 0
Ahoj, prosím ví někdo za jakých podmínek funguje příhřev motoru po nastarování? mám tam Webasto od výroby a přehrátý soft když na Convers+ nastavím čas spuštění tak funguje ale když je ted venku kolem nuly tak příhřev se nespustí jen když ho nastavím na Convers na určitý čas jako nezávislé topení tak vše funguje...Mondeo 2,2 147kw 2010 Děkuji


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 147 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 21. listopad 2020, 09:13 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 24 hodín

Příspěvky: 35718
Bydliště: Cesky Brod
Karma: 903
Fungoval automaticky, když bylo tuším max +10 stupňů, teplota vody do 50 stupňů, dostatečné napětí baterie a dostatek paliva v nádrži. Vím, že když jsem měl rezervu, tak se Edge ohříval výrazně pomaleji. Ale pokud se přes Convers+ spustí a s motorem ne, je tam někde chyba, měl by se spustit.

_________________
Ford Maverick 3.0 V6, 197k
Ford Black Puma 1.7 125k
Ford Focus RS MK2, 380k
Fiat 500e, electric, 110k

--------------------------------------------
Byl: Ford Edge 2.0 TDCi, Vignale, 210k
Byl: Ford Mondeo 2.2 TDCi, Titanium S, 200k
Byl: Ford Puma, Honey Blue edition 1.7, 125k
Byl: Ford Focus ST170, 173k
Byl: Ford Cmax 1.8i, 125k
Byl: Ford Focus 1.8 TDDi, 90k
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 283 | Rok výroby: 2009 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 21. listopad 2020, 11:45 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 40
Karma: 0
Tohle mě taky zajímá, budu teprve zjišťovat. Jestli jsem to pochopil dle manuálu, tak jsou 2 Varianty topení. První je v menu convers+ položka Park heater, která zahrnuje tu volbu kalendáře, spustit v jeden čas a nebo spustit nyní (heat now). Což by tedy mělo být ovládání bufíku u auta s vypnutým motorem. Pak je v menu convers+ nad položkou Park heater ještě položka Setup, která má po rozkliknutí několik podpoložek, z nichž poslední je se zaškrtávacím políčkem a má název Aux heater. Tu když podle manuálu zaškrtnu, spouští se topení automaticky dle venkovní teploty a teploty chladící kapaliny. Kdesi jsem četl, že se to samo zapne když je venku pod +5°C a běží to dokud teplota chladící kapaliny nedosáhne 75°C. Případně i pokud za provozu auta teplota chladící kapaliny pod tuto hranici klesne (táhlý sjezd z kopce v mrazech). Takto jsem rozdíl Park heater a Aux heater pochopil já, to přitápění za provozu (aux heater) by navíc mělo být indikováno na convers+, že je spuštěno. Tolik manuál:
https://www.fordservicecontent.com/Ford ... Market=USA
Jinak ty teploty mohou být jak píše zewl, už nevím kde jsem to četl a myslím si, že to bude dáno nejspíš tím, jak si to která automobilka u webasta napožadavkuje a webasto to pak nastaví softwarově


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 147 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 21. listopad 2020, 15:52 
čumil
čumil
Offline
menej ako týždeň

Příspěvky: 7
Karma: 0
To +5°C je v tom manuálu. To 75°C tam není. V manuálu taky je, že parkovací topení lze u nafty spustit když je venku pod 15°C u benzínu pod 20°C


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 142 | Rok výroby: 2020 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 21. listopad 2020, 16:48 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 40
Karma: 0
V tom manuálu co jsem postoval jsem těch +5°C nenalezl, jen těch +15. A těch 75 někdo uváděl myslím na fóru dieselpower.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 147 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Nezávislé topení
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 22. listopad 2020, 03:01 
čumil
čumil
Offline
menej ako týždeň

Příspěvky: 7
Karma: 0
Omlouvám se, zdroj zde https://www.fordservicecontent.com/Ford ... bled=False


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 142 | Rok výroby: 2020 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y