Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
  Verze pro tisk

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 31. květen 2018, 17:36 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 11
Karma: 0
Hledal jsem čidlo dle nakresů, které jsi poslal odkazem, a nemůžu ho tam najít.
Může někdo prosím poradit, kde přesně se nachází?


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 31. květen 2018, 17:58 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 4463
Bydliště: Praha 4
Karma: 219
http://www.fordsklep.eu/obudowa-termost ... p-658.html


https://ford.7zap.com/cs/car/42/6.34926 ... 484/67457/
podle obrázků by to mělo být na čele hlavy nad převodovkou.

_________________
současnost: Ford Sierra 2,0 DOHC 5dveř. 1990 červená
historie: Ford Taunus 1,6 OHC 1979 červený
Ford Cortina 1,3 OHV automat 1968 bílá
Ford Cortina 1,6 OHV 1972 modrá
Wartburg 353 Tourist 1969 krémový
Trabant 601 lim.1967 zelený


Typ auta: jiný | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 88 | Rok výroby: 1990 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 31. květen 2018, 18:16 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Online
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 3052
Bydliště: Praha 9
Karma: 21
1.6 mají čidlo teploty hlavy nahoře mezi 2 a 3 svíčkou. Já třeba u focuse vůbec teplotu vody nemám. Ani RS ho nemá.

_________________
Focus RS MK1 2.0 Turbo 185kW
Focus MK1 Combi 1.6 74kW


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 185 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 31. květen 2018, 20:45 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 11
Karma: 0
Čidlo teploty hlavy vím, kde je a to na Focusu skutečně mám.
Nicméně jak právě ukazují oba nákresy, ani jedna z těch variant nesouhlasí s tím, co tam mam já. Pro jistotu jsem koukal, jestli jsem opravdu identifikoval správný díl (vlastně na něm sedí celá cívka..?), nicméně místo toho čidla tam mam jen továrně zalitou "přípravu". Checknul jsem i jestli se nenachází jen někde vedle, ale nic tam v blízkosti není. Přístup je tam teda jak k penězům, a to i s cívkou dole, ale přísahal bych, že tam prostě není.


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. červenec 2019, 09:30 
čumil
čumil
Offline
menej ako týždeň

Příspěvky: 2
Karma: 0
Chci přispět svou zkušeností. I vstřikovací trysky u benzínové 1,6 se mohou ucpávat. Zvláště díky dnešním "eko" palivům. Já už tankuji jen 100 oktanovou Vervu. Ta čistí a nezalepuje díky svým aditivům palivový systém. Trysky (vstřiky) lze celkem snadno vyčistit. Z motoru se sundá celá lišta v kuse i se vstřiky. Dá se pročistit i na voze z vlastního čerpadla vozu. Musí se však vřadit manometr, aby jste si změřili tlak paliva, který dává palivové čerpadlo a hlavně nenechat vtřikovat do sacího potrubí! Rád zlobí i regulátor tlaku paliva. Ve Fo. Focus 1,6 16 r.v. 1999 byl tlak v palivovém systému regulován na tlak 380 kPa. Moje anabáze začala úplně stejně, jak je zde popsaná. Nenechejte si hlavně radit od specialistů od Forda. Přijde vás to, tak jako mne, velmi draho. Na radu mechanika od fordů, jsem vyměnil vstřiky. Prý jsou shodné s benzínovou 1,8.Bohužel. To není vůbec pravda! Shodné jsou jen s benzínovou 1,4 a 1,6. Navíc jsem koupil fungl nové. Stalo se mi, že i nový propouštěl. Když jsem je zkoušel na stole, z jednoho se vyplavily kovové šupinky. Bohužel tam zůstaly již z výroby. Každý vstřik má v sobě vsazený filtr, takže to ani jinak být nemohlo. S tím nastaly veškeré problémy. Řídící jednotka se snažila seč mohla zkrátit dávkování benzínu, ale více již nedokázala (o 35% - dle měřícího přístroje). Proto byla směs ve válci příliš bohatá a nespálená. Chod motoru byl nepravidelný a teplý velmi špatně chytal. Tím to ale neskončilo. Protože lambda měří
jen a pouze kyslík ve výfukových plynech, odcházelo do katalyzátoru nespálené palivo. Takže to přispělo i ke zničení katalyzátoru. Doporučuji vám, původní trysky pročistit a to co nejdříve, pokud již není pozdě. Já jsem to prováděl na stole s připojeným druhým palivovým čerpadlem i s regulátorem tlaku paliva a s manometrem, komplet celou lištu vcelku se vstřiky. Pod každou trysku zvlášť odměrku. Při zkoušce jsem zjistil, že je také vadný regulátor tlaku paliva. Prostě se při proplachování najednou velmi zvýšil tlak paliva, až popraskali hadičky. Mé řešení bylo takové, že pročištěné původní trysky funguji v pořádku. Regulátor jsem osadil jen s regulovaným tlakem 280 kPa, z důvodu, že originální je dost drahý a použitému bych nevěřil. Stačilo, že se začal zadrhávat a řídící jednotka to nezvládala vyrovnávat. Následující typy Fordů mají již regulátory tlaku naladěny níže. Na emisích již vše v pořádku a motor šlape, jako Švýcarské hodinky. Suma sumárum jsem díky "odborníkům od Forda" vyhodil zbytečně dost peněz za váhu vzduchu, bohužel dva katalyzátory, snímač polohy škrtící klapky, volnoběžný ventil, hadice atd. A to mi na diagnostice ve Ford servise jen řekli, že tam nic nenašli. Ještě bych dodal, co se týče u motorů s vyšším náběhem kilometrů, zvážit změnu motorového oleje. Ono přeci jen nový motor má jiné vůle a hlavně kroužky na stěnách válců jinak těsní. Při nájezddu 200 t. km. mi bral motor již trochu víc olej. Použil jsem komplet čistící sadu asi za 1300,-Kč. Je to jak pro vyčistění motoru v mazací části a následné dodání aditiv do nového motorového oleje, tak i pro vyčištění palivové soustavy. Jen bych radil tolik neředit benzínem pro palivový systém, pro vyšší účinnost. Olej dnes dávám 20W-60. A to proto, že již má motor naběháno přes 200t. Ale olej musí zvážit každý sám! To je jen moje zkušenost. Váha zduch je oříšek sám pro sebe. V druhovýrobě se jich nabízí celá spousta. Ta moje originální po vyčištění je "pružnější", něž třeba od Bosh.. z druhovýroby. O jiných výrobcích a hlavně Číně, nemá cenu ani uvažovat. Jsou to zmet.., no, až druhovýroba. Zcela jistě se i vyplatí nová lambda sonda. S tím si zajistíte, že regulace bude v pořádku a nenastane problém s emisními limity. Také je nutné vědě, před případnou koupí nového katalyzátoru, jakou emisní normu splňuje. Může se vám stát, že koupíte pro nižší emisní normu (E2) a potom neprojdete emisemi na STK.
Toliko mé vlastní zkušenosti.


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 1999 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. červenec 2019, 09:32 
čumil
čumil
Offline
menej ako týždeň

Příspěvky: 2
Karma: 0
edit MartyG: odstránený duplicitný príspevok


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 1999 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. červenec 2019, 09:57 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Online
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 3052
Bydliště: Praha 9
Karma: 21
Doporučuji přečíst nový Svět motorů, zaměřili se na čistící účinky 100 oktanu a výsledek je ten, že nečistí :) je to jen kvůli oktanovému číslu. Takže vždy VIF, ten má také prokázané účinky.

Jinak 20W60 je dle mě nesmysl na zimu, navíc pro 1.6. Já měl u Escorta (1.8 96kW) 10W60 a v zimě to fakt nedával, svítil tlak čerpadla asi 2-3 vteřiny a padaly po vyřazení otáčky hrozně rychle jak to bylo celé ztuhlé, baterka a startér měli co dělat.

Vstřiky na benzínu mohou odejít, ale je to spíš vzácnost. Nejhorší jsou lidi co tankují za 200 a věčně cucaj dno nádrže a pak to takhle může dopadnout.

_________________
Focus RS MK1 2.0 Turbo 185kW
Focus MK1 Combi 1.6 74kW


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 185 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. červenec 2019, 16:49 
sportKA owner
sportKA owner
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 100
Karma: 0
Tak, tak. Mobil robil kedysi test oleja a po 1.000.000 (slovom jeden milión) km boli na motore stále stopy po honovaní! Takže kecy o tom ako sú pri 200 tis. km na motore väčšie vôle a treba prejsť na iný, „hustejší” olej, nech si mudrci nechajú k pivu! Pokiaľ to teda nie je vylietaný Duratec bez servisnej histórie (lebo inak olej nežerú, že?).


Výkon motoru v kW: 0 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. červenec 2019, 18:09 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 2617
Bydliště: Jihlava
Karma: 11
Ano, ale že to bylo na autě, které používalo standardní oleje a ten starý motor ještě nebyl vyráběný na krutopřísné minimální tolerance, to už nevidíš. Navíc u toho motoru proti žádné požadavky na emise (proti dnešním) atd ... Každý starý motor najezdil kvanta kilometrů, pokud se o něj člověk trošku staral a za studena mu nedával pořádně za uši. Ale dnes jsme trošku jinde. Fakt nelze porovnávat neporovnatelné.

_________________
Obrázek
>>>Ford Focus Combi II FL, 1.6 16V 74kW, rok 2011<<<


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. červenec 2019, 19:32 
GT racing man
GT racing man
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 1577
Bydliště: Praha 11
Karma: 9
Tvl Uwo ty jedeš. A jak vysvětlíš, že v každém autobazaru je pod téměř každým autem plastová vana na unikající olej, tekoucí vany, průsaky oleje přes víka, přes vstřikovače a podobně. Není motor, jako motor.

_________________
Sněhurka
Ford Mondeo Kombi MK IV 2.0 Ecoboost 149kW
Obrázek

Obrázek


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 149 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. červenec 2019, 19:51 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 2617
Bydliště: Jihlava
Karma: 11
No ono je spíš zajímavé, že všechny podobné testy olejů, aditiv po celém světě probíhají na starých agregátech a ještě na těch největších držácích. Mě by spíš zajímala podobná simulace na moderních, maloobjemových přeplňovaných agregátech. Zrovna co se týče toho honování válců, tak s ekooleji mizí sakra rychle co jsem měl možnost vidět na nějakých videiích na YouTube. Za poslední dobu jsem prošel řadu diskusí co se týče maloobjemových agregátů všech možných značek a zatím jsem nenašel motor, který by neměl vážné vady, možná mimo jednoduchého, ale přeplňovaného MPI agregátu 0,9 TCe 66kW, který je použit třeba v Cliu nebo v Dáciích. Ten mi podle všeho přišel jako nejméně problematický, protože se jedná o jednoduchý motor s MPI vstřikováním. A vlastně ani nevím, jestli je ještě nějaký přeplňovaný maloobjemový benzín s MPI, myslím, že snad všechny ostatní jsou přímovstříky. Ale když má někdo silnou alergii na slova "Duratec" a "Ecoboost" tak je to těžké no.

_________________
Obrázek
>>>Ford Focus Combi II FL, 1.6 16V 74kW, rok 2011<<<


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. červenec 2019, 21:22 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Online
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 3052
Bydliště: Praha 9
Karma: 21
https://www.auto.cz/video-nejlepsi-auto ... ika-128769

:misoo:

_________________
Focus RS MK1 2.0 Turbo 185kW
Focus MK1 Combi 1.6 74kW


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 185 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. červenec 2019, 21:31 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 2617
Bydliště: Jihlava
Karma: 11
Tak jich je víc, díky bohu :-). A zrovna Vaculíka plně respektuji jako skutečného odborníka. Přijde mi, že ten člověk fakt ví o čem mluví a nikoliv jen a pouze z teoretického hlediska. Viz. třeba video a rozborem Rapida po 100 tkm.

_________________
Obrázek
>>>Ford Focus Combi II FL, 1.6 16V 74kW, rok 2011<<<


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. červenec 2019, 21:35 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Online
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 3052
Bydliště: Praha 9
Karma: 21
To Doblo je i docela pěkný auto. Jo Vaculík je bedna beden, a to TSI jsem fakt čuměl.

_________________
Focus RS MK1 2.0 Turbo 185kW
Focus MK1 Combi 1.6 74kW


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 185 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Výměna vstřikovačů (benzín)
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. červenec 2019, 21:42 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 16057
Bydliště: čáslavsko
Karma: 1018
Benzínové vstřikovače se mění (čistí) hooodně vzácně, většinou jen pokud se jezdí na LPG a benzín je tam jen když to LPG dojde.... ;)

_________________
Obrázek
Obrázek
FOCUS Mk II - Colorado Red GALERIE
KA - Deep Rosso GALERIE


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y