Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
  Verze pro tisk

Re: cas regenerace dpf
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 06. prosinec 2017, 11:51 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 39
Bydliště: ValMez
Karma: 0
Ahoj, regenerace se dá výborně poznat pomocí dodělané kontrolky. Vlastní zkušenost.
Ale na rovinu, to auto tímto strašně trápíš a bude tě to stát dost peněz na opravách.

_________________
nyní: Ford Galaxy, 2,2 TDCi, rv 10/2008
dříve: Ford Mondeo 1,8i, rv 1998 hatchback

https://www.spritmonitor.de/en/detail/878339.html


Typ auta: Ford Galaxy | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 129 | Rok výroby: 2008 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cas regenerace dpf
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 06. prosinec 2017, 14:18 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 2910
Bydliště: Ostrava !!!
Karma: 66
oktavanechci píše:
ted bych potreboval poradit doopravdy prikoupil jsem do rodu smaxe 2.0tdci 103kw jezdim s nim do prace cca 1.5km plus tu a tam 20 - 30km vic nic dneska se rozsvitila kontrolka oleje servis oil ale ten jsem delal pred cca tydnem vse jsem vymazal. vcera se mi po prijezdu k rodicum spustila regenerace tak jsem ho tam nechal bezet az do konce chcipl jsem ho a cestou domu po 10km se spustila znova tak jsem jel na ctyrku cca 2500ot po peti km se ukoncila a dnes rano tohle koukal jsem na merku a je tam tak pul centimetru nad maximem kdyz jsem ho menil byl centimetr pod maximem myslite ze by to mohl byt vadny vstrik nebo proc se to deje jinak od predchozi rege se spustila po 50km


Máš model předfl že? Tam když přerušíš regeneraci, tak nespálená nafta stéká po stěnách válce a ředí olej, když ji přerušíš několikrát, tak se olej zředí natolik, že se rozsvítí kontrolka na výměnu, protože je už hodně naředěný naftou. U pofl je to vyřešeno lépe a olej se neředí. Nicméně pokud se to Tobě stalo po týdnu, tak jsi ty regenerace musel přerušovat každý den. Dle toho jak daleko jezdíš, tak je to jasné, takové auto bys měl radši prodat.

_________________
Focus 12´, 2.0 TDCi 120kw, powershift, 19" Tomasson, Eibach >
Citroen Berlingo 1.6 HDi 66kw, white

Mondeo 02´MK3 2.5 V6 LPG, 18", navi...
Transit 10´ 2.2 TDCi 85kW L3H4, white
Peugeot 406 1.8 16V 81kW
Peugeot 306 GTi-6 120kw
Mitsubishi Lancer 1.5 60kW

ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 120 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cas regenerace dpf
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 06. prosinec 2017, 16:13 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 35
Karma: 0
nemuzu prodat mam ho chvilku regeneraci jsem neprerusil ani jednou vzdy ji nechavam dobehnout ale spis tim ze jezdim kratke trasy tak se mi ty regenerace spusti chvilku po sobe, a pri kazdy regeneraci jde nafta do oleje to je jasny, ale podle me to bude tim ze to nikdy nejede dal a ta nafta se neodpari a zustane tam a pak dalsi a dalsi az tohle a nebo druha moznost a to ze kdyz motor nebezi tak pred vstrikem je vzdy natlakovana nafta a ten vstrik ji neudrzi a nakape pres noc do valce a to by mozna i vysvetlilo to ze kdyz ho rano nastartuji tak sede zakouri a motor jakoby klepe ale po par vterinach to klepani nebo spis tvrdej zvuk ustane a to koureni je otazka 10 vterin a je pryc


Typ auta: Ford Galaxy | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cas regenerace dpf
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 07. prosinec 2017, 16:28 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 2910
Bydliště: Ostrava !!!
Karma: 66
To že se regenerace zastaví když čekáš na volnoběh neznamená, že se dokončila. Je více typů regenerací, kratší co 200-400km a pak větší delší co cca 800km. Takže nehledal bych příčinu jestli Ti něco těsní, ale v tom, že auto co jsi koupil není stavěné na trasy 1,5km. Jinak když regenerace probíhá správně, tak se olej nikdy naftou neředí.

_________________
Focus 12´, 2.0 TDCi 120kw, powershift, 19" Tomasson, Eibach >
Citroen Berlingo 1.6 HDi 66kw, white

Mondeo 02´MK3 2.5 V6 LPG, 18", navi...
Transit 10´ 2.2 TDCi 85kW L3H4, white
Peugeot 406 1.8 16V 81kW
Peugeot 306 GTi-6 120kw
Mitsubishi Lancer 1.5 60kW

ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 120 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cas regenerace dpf
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 07. prosinec 2017, 21:58 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 35
Karma: 0
no tak to bych chtel podrobneji vysvetlit to v tom pripade mam neco spatne u obou fordu co mam. podle me kdyz se spusti regenerace tak vstrik otevre pred horni uvrati kdyz jde vyfuk aby se nafta dostala do katiku a razpalila ho aby on mohl vypalit dpf filtr a vzdy se nejaka nafta dostane do oleje odkud se vypari nez se zase zapne dalsi regenerace ale kdyz jezdis jen ze studenym motorem tak se neodpari a hura olej jde nahoru.Proto uz ty dalsi verze meli vstrik primo do katiku aby se nedelo to co se deje me. vcera jsem s autem najel pres 200km a rege se nazapla auto jelo bez problemu. po navratu se hladina dala smerem dolu ne o moc ale klesla ale to je dalsi otazka co kdyz je motor v haji a zere olej sam od sebe. z toho se tady nevymotame pricina bude v uzivani podle me. hold to risknu galku prodam maxika dam zene, jezdi dene 30km a budu doufat ze je opravdu maxik v cajku a neposere se tam neco. A ja vytahnu staryho dobryho superba co mi hnije v garazi opravim ho a budu jezdit s nim uz jsem ho opravovat nechtel ale i pres to ze je to nafta jezdil ten 1.5km do prace dene tri roky a s motorem nikdy nic nebylo a neni a to ma nejeto 4x tolik nez maxik kterej zacal blbnout uz po 14dnech jde videt jak jde tachnika dopredu nakopat jim prdel. cim novejsi auto tim vic je nepouzitelny.


Typ auta: Ford Galaxy | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cas regenerace dpf
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 07. prosinec 2017, 22:12 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 2910
Bydliště: Ostrava !!!
Karma: 66
Pokud je motor studený, tak se regenerace nemůže spustit. Ta se spouští až za ideálních podmínek, to znamená, když motor a všechny provozní kapaliny jsou zahřáty na provozní teplotu. Může se někdy spustit i o malinko dříve v případě, že je velmi silně zanesen DPF filtr. Pokud se potom začne často přerušovat, tak to vyhodí i chybu motoru. Jinak vše funguje v pohodě? Hadice jsou všechny ok? Díky dpf filtru člověk nepozná, že auto kouří. já měl třeba prasklou hadici k IC a regenerace se mi spouštěla co 30km ...

_________________
Focus 12´, 2.0 TDCi 120kw, powershift, 19" Tomasson, Eibach >
Citroen Berlingo 1.6 HDi 66kw, white

Mondeo 02´MK3 2.5 V6 LPG, 18", navi...
Transit 10´ 2.2 TDCi 85kW L3H4, white
Peugeot 406 1.8 16V 81kW
Peugeot 306 GTi-6 120kw
Mitsubishi Lancer 1.5 60kW

ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 120 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cas regenerace dpf
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 07. prosinec 2017, 22:51 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 35
Karma: 0
myslim ze hadice bude ok kdyz regenerace se nepustila ted 200km me se rege zapne kdyz jedu treba 15km a je cas aby regeneroval trva par minut a je hotovo ale ten olej mi neda spat bojim se aby to nebylo necim horsim musim zkouset dal ted s nim nebudu jezdit do prace, v sobotu me ceka dalsich 200km tak jsem zvedavej. auto ma 100000km nemuze takhle haprovat je pravda ze on s tim taky jen coural to auto nezna dalku to nikdy nejelo treba 500km v tahu jem mesto a tu a tam nejaka cesta mimo a chodilo mu furt a opravdu by me neprodal auto s vedomim ze je neco v hajzlu sam to auto znam od nova zadnej dobytek je furt jak nove zadnej naznak opotrebeni.


Typ auta: Ford Galaxy | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cas regenerace dpf
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 08. prosinec 2017, 07:27 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 211
Karma: 16
thorrko píše:
Pokud je motor studený, tak se regenerace nemůže spustit. Ta se spouští až za ideálních podmínek, to znamená, když motor a všechny provozní kapaliny jsou zahřáty na provozní teplotu. Může se někdy spustit i o malinko dříve v případě, že je velmi silně zanesen DPF filtr. Pokud se potom začne často přerušovat, tak to vyhodí i chybu motoru. Jinak vše funguje v pohodě? Hadice jsou všechny ok? Díky dpf filtru člověk nepozná, že auto kouří. já měl třeba prasklou hadici k IC a regenerace se mi spouštěla co 30km ...


S tým kouřením auta by som si nebol tak istý... Mal som vadné vstrekovače ktoré dávali veľa paliva, auto pri akcelerácii cez dpf vedelo riadne zadymiť. Zrazu sa na mňa nikto zozadu nelepil, a keď sa niekto našiel, kto bol nebezpečne blízko tak nejak si to rozmyslel. :deejaayy:
Raz za pár mesiacov, keď sa chystám na dlhšiu trasu, použijem DPF cleaner do nádrže. Trošku tomu napomôžem. Nebolo by zlé to tam dávať aj častejšie, ale pri tom systéme riedenia oleja to riskovať nechcem.
Pri výmene neorigo DPF filtra, som zaznamenal zlepšenie v mestskej prevádzke a na krátke jazdy. Ale som presvedčený, že regenerácia je riadená iným systémom ako len pri prejdení vzdialenosti, pretože tam chýba pravidelnosť a ako je popisované vyššie určite si dávam pozor a ona sa niekedy správa divne to môžem potvrdiť. Keď som zistil, že je spustená, spravil som si okruh, regenerácia sa dokončila, no na ďalší štart sa po pár km spustila opäť. Je to asi bežný jav. Pri diagnostike vyhadzuje dosť vysoký priemer 600km a pri kontrole aj posledná úspešná regenerácia bola 900km dozadu, tlak na snímači 0,2-0,4 kpa iné hodnoty sú v norme...


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cas regenerace dpf
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 08. prosinec 2017, 08:29 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 35
Karma: 0
dneska si dojedu na poradnou diagnostiku celeho systemu a rovnou na jamu protoze dnes rano jsem nastartoval a zda se mi ze z podauta jde zvuk jako by byl nekde prdlej vejfuk a je slyset lehonce i turbo toho jsem si driv nikdy nevsiml ale po 20 km kdy jsem zastavil jsem to uz neslysel coz je divny ale proverim to aby to nebyl celej muj problem.


Typ auta: Ford Galaxy | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cas regenerace dpf
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 09. prosinec 2017, 13:54 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 35
Karma: 0
tak se ukazalo ze egr neposloucha koupim novej uz ho resit nebudu


Typ auta: Ford Galaxy | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: cas regenerace dpf
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 12. prosinec 2017, 16:46 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 35
Karma: 0
jeste jeden dotaz by byl. egr ventil jsem dal novej, nastavil zakladni nastaveni a po nastartovani se trubka do sani ta kovova rozpali ze nani ruku nedam ani boha a to by asi delat nemelo nebo jo a po cca 5min behu zacne chladnout mohl by to nekdo vyzkouset ja uz nemam na cem galku uz nemam


Typ auta: Ford Galaxy | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y