Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
  Verze pro tisk

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 02. květen 2017, 20:32 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 31702
Bydliště: Cajzlov
Karma: 791
Btw: za posledních 5 let jsem neměl auto pod 170 koní. Focus ST170 (170 koní, najeto 130 tis km), Ford Focus RS (380 koní, najeto 25 tis km), Ford Mondeo 2.2 TDCi (200 koní, najeto 60 tis km). Takže bych měl mít velice slušně pokrouceno vnímání, co je shnilý motor a co ne. A rozhodně mám. Ale při testu 1.0 92kW ve Focusu jsem určitě neměl pocit, že by to bylo nepoužitelné. I přes stovku to bylo v pohodě. Rozhodně bych ho neodsuzoval, že to je nevhodný motor do Focuse. Takový pocit to ve mne nenechalo. Ba dokonce jsem byl z tohoto motoru nadšen.

A celkem dost mne mrzí, jestli to je opravdu pravda, že ti někdo napíše do SZ, že tu fórum není vlastně od toho, aby se tu vyjádřil názor. Celé fórum jsme postavili právě na naprosté svobodě projevu. Mrkni na příspěvky silverwolfa například :mrgreen:

_________________
Ford Black Puma 1.7 125k
Ford Mondeo 2.2 TDCi 200k, Titanium S
Ford Focus RS, RS blog
Byl: Ford Focus ST170
, ST170 LPG Blog
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 266 | Rok výroby: 2009 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 02. květen 2017, 21:30 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 4625
Bydliště: Zlínsko
Karma: 87
OT: uplne me napadlo kdy by takovou SZ poslal.... :roll: nu coz...

proste kazdy ma to svoje..dle toho na co ma moznosti pripadne chute, ale to uz jsem psal :)

_________________
Naše -Tommulovo- přibližovadlo FF3 1.0i RedCa
Obrázek
Naše rodinné stříbrné přibližovadlo FF 2 1,6i Kombi, prodáno
Obrázek
Naše -Mončino- přibližovadlo A160 1,6i
Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 02. květen 2017, 21:59 
RS racing man
RS racing man
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 748
Karma: 6
Don píše:
S tebou nemá cenu diskutovat. Haníš něco o čem vůbec nic nevíš. Na jakoukoliv tvoji reakci nebudu odpovídat. A tím jsem s tebou skončil Tomáši "B".

Nikdo nic nehaní, jen jsem psal, že to nejede. To je celý. Někomu to nevadí, proto si to koupí. Nebo někomu příjde, že to jede a je spokojený. Taky možná neví, jaké to je, když něco opravdu jede. Každopádně je to jedno, každému soudruhovi, co jeho jest. Mír v duši.


Výkon motoru v kW: 0 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 02. květen 2017, 22:47 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 15470
Bydliště: Libčice nad Vltavou
Karma: 203
Už jsem nechtěl odpovídat, ale nedá mi to ještě jednou reagovat.
Opět a znovu opakuji. Každý jsme jiný a máme jinou představu, co znamená "jede to" a nebo "nejede to".
Někomu bude stačit 1,0 EB se zrychlením na 100 km za 11 vteřin, jiný nekoupí nic, co nezrychlí na 100 km pod 5 vteřin.
Pojďme se odprosit od zbytečných invektiv, když máme jiný názor.
Díky.

_________________
ObrázekObrázek
Obrázek
Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 02. květen 2017, 22:47 
RS racing man
RS racing man
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 748
Karma: 6
Já mám dokonce pocit, že jsem to tady i zmiňoval, že jsem to čekal daleko horší než jak to ve skutečnosti jede. Jen to určitě není motor pro mně. A znám dost takových, co na malé motory nadávají a aby se to alespoň trošku hejbalo, tak mají spotřebu větší než s větším motorem. Viz. můj kamarád se služební Fábií 1,6TDI. Jezdí s tím mezi 7-8 litry. Dříve měl 1,9TDI a jezdil pomalu za polovic. A to fakt není žádnej závodník, rychlosti dodržuje, protože se na můj vkus až moc bojí bodů. Další můj velmi dobrý kamarád nafasoval nejdříve služební Octavii 1,6TDI a na té odpravil motor, pak Mondeo 1,6TDCi a totéž. A ani to moc dlouho netrvalo. Je zvyklý na objemy od 2,5 nahoru v benzínu a kudy chodil tudy nadával. Pak to ve firmě pochopili, že ty malé motůrky bez výkonu bude trhat jak můj mladej boty a teď má služební 2,5 atmosféru, motor drží už pár let a on je spokojenej. Jako služebák si koupil mírně jetou Mazdu 6 2,5. Už ho nechávají kupovat si auta samotného a nemluví mu do toho. A ani není náročnej a spokojí se s Mazdou, i když nejraději by si koupil BMW.

Ještě jsem neodpověděl kolegovi na dotaz proč jsem si objednal naftu se 110kW, když mi to příjde slabé. Tak jednak díky krouťáku už to není taková tragédie a mimo to tam jiná volba není. Automat nechci, takže ta silnější verze byla ze hry. Manželka přišla ze dne na den o přibližovadlo(Volvo S40 2,4i 125kW, sejmul ji boreček co jel na červenou), původní záměr bylo koupit Volvo XC60 2,4 D. V březnu se doprodávaly poslední skladovky, kde ještě bylo možné pořídit poslední Volvo ještě s MOTOREM. Sice naftu, ale alespoň pořád ještě starý a osvědčený pětiválec. Jenže pan prodavač od místního Volva se ukázal jako totální kokot, který nás se ženou tak znechutil, že jsem řekl "A dost, jdeme koupit do AutoIN od Novotného Kugu". Jediný jeho zájem byl, jak nás ojebat. Nabízel mi skladovku, kterou jsem chtěl koupit za jimi inzerovaných 1.068.000,- a on se mi totéž auto snažil prodat za 1.397.600,-. To normální člověk nepochopí, ale skutečně auto, které inzerovali za nižší částku, tak se mi snažil nacpat opravdu o více jak 300 tis. dráž. Normální je, že finální cena je nakonec spíše ještě nižší. Mimo jiné nám taky radil, ať se manželka hodí po té nehodě marod a simuluje problémy, že z pojišťovny škůdce vytřískáme prachy a podobný pí*oviny. Nejdříve jsme měli auto slíbené k zápůjčce na víken, nakonec byla jen krátká projížďka a ještě do toho kecal jak instruktor autoškoly(tady si přibrzdíme, tady se podíváme doprava,...). Ono tam toho bylo mnohem víc, ale protože jsme chtěli to Volvo, tak jsme dlouho drželi, ale to se ve finále nedalo. Do toho jsme to se ženou tak rozebírali a i fakt, že žádný servis se v daném autorizáku nepovedl na S40 na 100%(dokonce po jednom servisu díky nedotaženému šroubu byla manželka seriózně ohrožena fyzickou újmou), tak jsme se usnesli, že se s nimi fakt nebudeme trápit a Volvo oželíme. Kdyby měl někdo zájem, tak po telefonu se můžu rozpovídat podrobněji. Tohle jsme od prémiové značky za dvojnásobné prachy nečekali. Servisně škoda mluvit a vedoucí prodavačů nechutný zmrd, kterej jen kouká, jak zákazníka odrbat. Ve finále po dlouhém váhání jsem si to nenechal pro sebe a podělil jsem se o zkušenost s obchodním ředitelem Volvo ČR a přeposlal jsem mu i výživné e-maily od dotyčného pána, protože to bylo fakt silné kafe. Komu jsem to ukázal, tak na to čuměl, co to je za kokota. No a s AutoIN jsem měl 10 let dobrých zkušeností bez problémů a zcela jiné chování. Tak jsme zamáčkli slzu, smířili se s faktem, že bohužel Volvo nebude a objednal jsem vyšperkovanou Kugu. Nekupuji to na chvíli, ale počítám, že po 10 letech to bude mít tak cca 150tkm a pak se uvidí jestli nové nebo ještě necháme. Takže z toho dlouhodobého horizontu +/- nějaký ten stotisíc moc nehraje roli, rozpočteno na rok provozu. Tak proč si to neužít a nenarvat to výbavou co jde?


Výkon motoru v kW: 0 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 03. květen 2017, 08:09 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Uživatelský avatar
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 8829
Bydliště: západní Čechy a Šumava
Karma: 85
tomasb píše:
O žádném okruhu řeč není, ale o běžném provozu. A není to ani o tom, že bych jezdil jako blázen. Nějaké limity jsou mi u zadní části těla, tam kde končí záda. Jezdím tak, abych se nevymlel nebo někoho nepřejel, někdy pod limity, někdy na limitech, někdy přes. Limity mně nezajímají, v tom bezpečnost není. Nechci se rouhat, ale jelikož mám najeto hrubě přes milión, či možná spíše lovím už druhý bez průserů, tak snad i trochu jezdit umím. Ano s tím pidimotůrkem pojedeš za míň, když se povlečeš jak smrad. To jsou ti co mi pijou krev, malej kakáč a rozjíždí se pomaleji jak kamion. Jakmile vyjedeš na dálnici, tak já si jen bublám a ty dřeš motor na limit a jedeš za víc jak pořádný motor. Třeba to Volvo s tím pětiválcem jezdilo průměr 8,3-8,5 na takové to manželčino pojíždění sem tam. Když jsem jel já dálku, tak 7,5-8,0. S požitkem a radostí. Krásný zvuk a pořád dostatek síly.

.... pobavilo :mrgreen:

_________________
VW Golf 1,2 TSI Comfortline 81kW,r.v. 2016 -
Suzuki Samurai 1,3 MPi, black & white
Obrázek
ex: Ford Focus 1,6
Optimismus je způsoben nedostatkem informací.


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 2006 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 04. květen 2017, 21:32 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 18252
Bydliště: Prostějovsko (Nowheresville)
Karma: 340
tomasb: jen by me zajimalo jaky mas rychlostni rekord v beznym provozu?

_________________
FF 1.8i 16V,ST křídlo,ST světla,folie bruxafol,panther-schwarz met,trend.
VW Golf 1,4TSI 118kW r.v. 2011,černa perlet,folie, f plne palbe.
T-55AM2, MU-90 BVP-1, BPzV-SVATAVA.

Obrázek Obrázek
Galerka:
viewtopic.php?f=163&t=3772
viewtopic.php?f=245&t=10522


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 04. květen 2017, 22:41 
RS racing man
RS racing man
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 748
Karma: 6
Už jsem to psal, že nejsem závodník. Jen občas to trošku přišlápnu. Nejvíc v rámci testovaček a to více méně do omezovače, pokud se bavíme o opravdu silných strojích. Nicméně to ani jednou nevím, kolik to bylo, protože to zase na ten tachometr nemáš moc šance čumět, když tak jen sakra letmo. Něco v rozmezí 250-280 tachometrových. Jinak každé moje auto se sem tam podívá na Vmax. ::wink::
Ale jak říkám, s rozumem. Nikdy nejdu přes 80% toho co považuji za zvládnutelné a situace, kdy bych se dostal do prekérky a bylo to o fous, tak to je za těch 28 roků od prvního usednutí za volant jak šafránu. Spíš řeším průsery jiných než krizovky, které bych přivodil sám. Taky záleží na provozu. Když se třeba vracím domů v noci, kdy není provoz a cestu znám, tak nemám problém kropit okresky co to dá. A nebo taky zaklapnu 100 na tempomat a kochám se. Mám i trasy, kdy třeba vím se strojovou přesností, že tady za vesnicí to mám roztáhnout co to jde na 180, vyřadit a že krásně doplachtím do další vesnice :ultrahappy: Není to o spěchu nebo něčem takovém, ale o požitku.Jsem takový labužník.


Výkon motoru v kW: 0 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y