Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
  Verze pro tisk

Re: Mini recenze Ford KA+
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 27. prosinec 2017, 15:30 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 24 hodín

Příspěvky: 7738
Bydliště: Handlová,dúfam že už nie dlho
Karma: 131
škoda že to je len virtual, mne sa teda páči obrovsky

_________________
fofo futura
RED
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2015 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mini recenze Ford KA+
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 27. prosinec 2017, 16:48 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Online
menej ako polhodina

Příspěvky: 29218
Bydliště: Nový Jičín (New Jersey)
Karma: 961
Uz jsi "duchodce" nebo pro Slavku? ;)

_________________
Ford KA+ 1,2 benzin, 12/2016, cerna
Obrázek
Obrázek
GALERKA
Escort 1,6 HB - byl
Focus I 1,6 sedan - byl
Fusion 1,4 - byl


Typ auta: Ford Ka, KA+ | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 63 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mini recenze Ford KA+
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 27. prosinec 2017, 17:19 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 24 hodín

Příspěvky: 7738
Bydliště: Handlová,dúfam že už nie dlho
Karma: 131
Je červené takže pre mňa ;), ale do dôchodku mám ďaleko

_________________
fofo futura
RED
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2015 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mini recenze Ford KA+
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 27. září 2018, 09:11 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Online
menej ako polhodina

Příspěvky: 29218
Bydliště: Nový Jičín (New Jersey)
Karma: 961
Takze je pomalu cas na nejake dalsi psani o KA+.
Bude to pomalu rok, co mame KA+ doma.
Pocitadlo kilometru se pomalu blizi k 10000, coz odpovida asi tomu, co jsem schopen za rok najezdit.
Samozrejme, kilometru by bylo podstatne vice, ale diky tomu, ze hojne a rad vyuzivam skutra, zustane to rocne asi opravdu u tech +- 10 tkm.

Co napsat na uvod?
V zadnem pripade nelituji, ze jsem do koupe KA+ sel.
To aby bylo jasno :mrgreen:

Interier: jak uz jsem zminoval v uvodni recenzi, jsem nadsen z prostoru pro ridice. Tady nemam opravdu kontrukterum KA+ co vytknout. :palecnahoru:
Je videt, ze mysleli i na "nas povedene" 8-)
Ac zeme puvodu auta - Indie - by nemela nesvedcovat tomu, ze prave tam se rodi vysoci lide. Ale tam kde se vyrabi, jeste neznamena, ze se tam i kontruovalo.
Dalsim plusem je spousta ulozneho prostoru, prihradek atd pro ridice a osadku. Mista na lahve s pitim ci odkladaciho prostoru je tam habakuk.
Priznam se, ze tyto "prihradky" moc nevyuzivam, jelikoz jsou pak "semenistem" neporadku v aute :roll: :D
Myslim, ze TheCornell tady nekde psal, ze budiky ci palubka jsou ponekud zastarale. Mozne to je, ale nemam s tim problem. Pokud plni funkci vse jak ma, nepotrebuji posledni vykriky techniky.
Plasty v interieru nejsou take asi dle poslednich trendu, nerikam, ze pusobi nejak lacine, ale mozna by se dalo neco zlepsit.
Dulezite je, ze zatim nic nevrze, neni poskrabano atd.
Radio: proti Fusionu pochopitelne krok kupredu. Pro me dostacujici display, ktery ve Fusionu nebyl. Radio prehrava vse, co potrebuji - tedy jak CD tak uz i MP3. Ovladani jednoduche jak na volantu, tak manualne. I pri vyssi hlasitosti nemam pocit, ze by neco chcelo, ze by repraky nejak moc rezonovaly atd. Proste dle me, neni potreba menit za jine ( nekdo by napsal "lepsi") Resume tedy - dostacujici.
Kurf: pochopitelne, ze vzhledem k celkove velikosti auta se ani u kufru nejedna o "obra", kam se vleze lednice ci cokoliv podobneho. :D
Vlezou se tam max 3 basy piva 8-)
Nevyhodu - proti Fusionu - vidim v tom, ze kufr je mnohem vice "utopeny", takze nakladani a vykladani ( i tech bas ) je vice slozitejsi nez u Fusiona. Tam nebylo prave to "utopeni", takze v podstate "rovina". Ale i to je o zvyku.
Dalsim "mirnym" nedostatkem je zadni plato. To neni nijak uchyceno v "ramu"auta ci plastech, ale pouze zasunuto ve vyrezech plastu. Takze pri kazdem zavadeni o plato pri vykladani je potreba jej vratit do puvodni polohy. Tady soudruzi z NDR asi moc setrili :-?
Motor: jak uz jsem zminoval, auto ma dnes najeto necelych 10000 km. Za tu dobu je vzdy spotreba kolem 5,5 az 5,9 litru.
Palubni pocitac mirne "nadhodnozuje" ci "podhodnocuje" Nevim co je spravne. 8-) PP ukazuje vzdy o cca 0,2 az 0,3 litru vyssi spotrebu, nez jsem spocital dle tankovani "plna-plna". Ale to si myslim, ze je v norme.
Vzhledem k tomu, ze se jedna o motor 1,2, asi nelze predpokladat, ze to bude trhac asfaltu.
V cem je velky prozdil proti Fusionu, je "mezidobi" zaberu z jednicky a dvojku. U Fusiona jsem to az tolik nepocitoval, ale u KA+ je potreba na jednicku motor opravdu vytocit, aby pak na dvojku sel hned "do zaberu", jinak je ta prodleva opravdu dost velka. Hodnotim to z pohledu toho, ze ihned u baraku jedu do prudkeho kopce a u KA+ trva mnohem dele (pokud se jednicka nevytoci) nez zabere dvojka. Na druou stranu ovsem na rovince tento problem az tak markantni neni.
I kdyz ....
S Fusionem nebyl problem se rozjet kdykoliv i na dvojku. U KA+ to jde mnohem hur a proto to uz radeji ani nedelam ;)
Exterier: na uvod reknu neco k barve. Cerna barva je elegantni :palecnahoru: ale vysoce neprakticka :cry: . Jde na ni videt mnohem vice spiny, nez tomu bylo treba na cervene. Mozna to zduraznuje i metaliza, nevim. Ale na aute jde opravdu videt vse.
Nicmene, ktera barva je v tom idealni???
To zatim nikdo nerozlustil.
Vetsina tvrdi, ze stribrna, ale ja jsem "antidratenkar" 8-) :mrgreen:
Odhlucneni auta me pripada dobre. Nerikam, ze ve Fusionu to bylo spatne, ale je zde opet znat krok kupredu.
Vice slyset jde akorat to, pokud "jebne" nejaky sutr o podvozek ci podbehy auta. Ale to je asi u vsech aut.
Nekde tady na foru jsem take zminoval, ze zadek auta se "zasere" mnohem drive, nez to bylo u Fusiona. I kdyz jsem koupil original "mini zasterky", moc znat to nejde. Je to proste dan toho, ze zadek auta je za kolama kratsi a od kol jde asi pak mnohem vice spiny na zadek.
Problemy: zatim s autem nebylo vubec nic. Zadny problem.
Jedine, co bylo, pri prezuti se musel restovat pocitac na snimani tlaku v pneumatikach. Ale to patri ke kazdemu autu.

Celkove hodnoceni?
Jak uz jsem predeslal, v zadnem pripade nelituji toho, ze jsem do KA+ sel.
(mozna za par mesicu ci let napisu neco jineho :oops: :mrgreen: )
Nechci, aby mini recenze vyznela jen jako vychvalovani toho, co prave mam ja.
Ovsem, kdo potrebuje auto na normalni bezne jezdeni do prace, neni zavodnik, nepotrebuje prevazet na dovolene apod pulku baraku, tomu bych KA+ klidne doporucil.
Ano, jsou mozna auta hezci, vykonejsi, zavazadlove prostornejsi atd, ale pro dvouclenou rodinu (Dejn uz ma svuj zivot :-? ) myslim dostacujici.

A pro me absolutne nejpodstatnejsi vec: pro obra 208 cm a 150 kg je KA+ u ridice prostornejsi nez Focus II a III, nez Fiesta atd.
A to hlavne pri nastupovani a vylezani z auta
Za to dam ruku do ohne

Je pravda, je diky tomu, ze jezdim prevazne sam a diky te vaze, je auto trosku vic nakloneno na stranu ridice :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Ford KA+ 1,2 benzin, 12/2016, cerna
Obrázek
Obrázek
GALERKA
Escort 1,6 HB - byl
Focus I 1,6 sedan - byl
Fusion 1,4 - byl


Typ auta: Ford Ka, KA+ | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 63 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mini recenze Ford KA+
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 27. září 2018, 12:30 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 hodiny

Příspěvky: 31918
Bydliště: Přerov
Karma: 248
1 násobný majster
pajáda :palecnahoru: :palecnahoru: :palecnahoru:
no a ten náklon na levo spraví silnější pružiny :mrgreen:

_________________
Je: FF III kombi 1,6, 77 kW,sériovka v základu + něco navíc,2018,Red Race
Byl: FF I kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC,2000,blue metla,nechť je mu vrakáč lehký...
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami!
Raději ztratit vteřinu v životě, než život ve vteřině!
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 77 | Rok výroby: 2018 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mini recenze Ford KA+
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 27. září 2018, 12:40 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 19328
Bydliště: Litoměřice
Karma: 376
super :palecnahoru:
mimochodom moj veteran ma rozdielne pera po stranach vzadu kvoli 107 litrovej nádrži, tak by si sa mohol možno inspirovat :D

_________________
BMW 320d sport 2015, 183HP, Black saphire
focus ghia 2007 HB 2.0i, 145 HP black panther
RR Silver Wraith II 1977, V8, 6750cc, Regency Bronze


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mini recenze Ford KA+
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 27. září 2018, 12:49 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 hodiny

Příspěvky: 34121
Bydliště: Cesky Brod
Karma: 863
Výborná recenze Horste, je fajn, že jsi spokojen ;-) Zkoušel sis sednout na zadní sedačky? Máš je tam vůbec nebo sedíš při řízení až vzadu? :D

_________________
Ford Edge Vignale 2.0 TDCi 210k
Ford Black Puma 1.7 125k, Ford Blue Puma Honey edition 1.7 125k
Ford Focus RS
Byl: Ford Focus ST170

Byl: Ford Mondeo 2.2 TDCi 200k, Titanium S
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Edge | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 154 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mini recenze Ford KA+
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 27. září 2018, 13:02 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 hodiny

Příspěvky: 31918
Bydliště: Přerov
Karma: 248
1 násobný majster
Obrázek
co myslíš :mrgreen:

_________________
Je: FF III kombi 1,6, 77 kW,sériovka v základu + něco navíc,2018,Red Race
Byl: FF I kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC,2000,blue metla,nechť je mu vrakáč lehký...
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami!
Raději ztratit vteřinu v životě, než život ve vteřině!
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 77 | Rok výroby: 2018 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mini recenze Ford KA+
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 27. září 2018, 16:28 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 hodiny

Příspěvky: 34121
Bydliště: Cesky Brod
Karma: 863
Preeeeeesne :D :D

_________________
Ford Edge Vignale 2.0 TDCi 210k
Ford Black Puma 1.7 125k, Ford Blue Puma Honey edition 1.7 125k
Ford Focus RS
Byl: Ford Focus ST170

Byl: Ford Mondeo 2.2 TDCi 200k, Titanium S
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Edge | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 154 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mini recenze Ford KA+
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 27. září 2018, 21:41 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Online
menej ako polhodina

Příspěvky: 29218
Bydliště: Nový Jičín (New Jersey)
Karma: 961
Jj, tak to je :mrgreen: :palecnahoru:
Ale jinak je pravda, ze na zadnich sedadlech jsem jeste nesedel. 8-)

_________________
Ford KA+ 1,2 benzin, 12/2016, cerna
Obrázek
Obrázek
GALERKA
Escort 1,6 HB - byl
Focus I 1,6 sedan - byl
Fusion 1,4 - byl


Naposledy upravil HORST dne čtvrtek 27. září 2018, 21:45, celkově upraveno 1

Typ auta: Ford Ka, KA+ | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 63 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Mini recenze Ford KA+
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 27. září 2018, 21:44 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Online
menej ako polhodina

Příspěvky: 29218
Bydliště: Nový Jičín (New Jersey)
Karma: 961
chmelko píše:
super :palecnahoru:
mimochodom moj veteran ma rozdielne pera po stranach vzadu kvoli 107 litrovej nádrži, tak by si sa mohol možno inspirovat :D

Na prvni garancce pozadam o neco podobneho :mrgreen:


Přílohy:

Listove-pruziny.jpg [ 37.23 KiB | Zobrazeno 695 krát ]

_________________
Ford KA+ 1,2 benzin, 12/2016, cerna
Obrázek
Obrázek
GALERKA
Escort 1,6 HB - byl
Focus I 1,6 sedan - byl
Fusion 1,4 - byl
Typ auta: Ford Ka, KA+ | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 63 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y