Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 124 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další
  Verze pro tisk

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 17. říjen 2018, 12:07 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 5508
Bydliště: Příbram
Karma: 143
To, že výrobce uvádí náplň v převodovce jako doživotní a nepředepisuje výměnu neznamená, že olej časem nedegraduje. Výměnou se určitě nic nezkazí.

_________________
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EcoBoost Titanium (182 k) | 2014 | Deep Impact Blue
Mazda MX-5 NB 1.8 10th Anniversary Edition (140 k) | 1999 | Sapphire Blue Mica
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi Finesse (100 k) | 2003 | Green Vitro
Obrázek
Obrázek Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 134 | Rok výroby: 2014 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 17. říjen 2018, 12:11 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 7162
Bydliště: Ostrava - Poruba
Karma: 290
Ten seznam jsem opsal z papiru, ktery mi dal technik. Slo pouze o doporuceni.
Vic o tom popravde nevim :-)

_________________
Ford Mondeo 2011, 2.2 TDCi 147kW, Titanium S
byl: Ford Focus, 2014, 1.0 92kW EcoBoost, Lunar Sky
byl: Ford Focus, 2002, 1.6 74kW, Silver Machine


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 142 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 17. říjen 2018, 12:34 
ST racing man
ST racing man
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 320
Karma: 2
Koník píše:
To, že výrobce uvádí náplň v převodovce jako doživotní a nepředepisuje výměnu neznamená, že olej časem nedegraduje. Výměnou se určitě nic nezkazí.


S tím samozřejmě souhlasím, ale pokud si o to neřekl dotyčný sám, tak mě překvapuje přístup servisu. Běžně se to nedělá.


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 17. říjen 2018, 13:26 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 5508
Bydliště: Příbram
Karma: 143
To je pravda. To bych od servisu taky nečekal.

_________________
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EcoBoost Titanium (182 k) | 2014 | Deep Impact Blue
Mazda MX-5 NB 1.8 10th Anniversary Edition (140 k) | 1999 | Sapphire Blue Mica
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi Finesse (100 k) | 2003 | Green Vitro
Obrázek
Obrázek Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 134 | Rok výroby: 2014 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 18. říjen 2018, 12:37 
RS racing man
RS racing man
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 676
Bydliště: Liberec
Karma: 5
Třeba u Avensisu jsem měl interval výměny převodové oleje po 60tis km. Tam netvrdili, že je doživotní.

_________________
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford C-max | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 134 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 06. prosinec 2018, 18:34 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 7162
Bydliště: Ostrava - Poruba
Karma: 290
tomig píše:
- Nove svicky
- Vymena prev. oleje
- Remen pohonu
- Brzdova kapalina


...pred cca 2 tydny provedeno, navic provedena svolavacka na spojku, ktera je pry OK, jen prehrali software. Zadny rozdil jsem nepoznal, ale s Focusem se uz ted moc nejezdi.

_________________
Ford Mondeo 2011, 2.2 TDCi 147kW, Titanium S
byl: Ford Focus, 2014, 1.0 92kW EcoBoost, Lunar Sky
byl: Ford Focus, 2002, 1.6 74kW, Silver Machine


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 142 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 06. prosinec 2018, 19:04 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 17172
Bydliště: Libčice nad Vltavou
Karma: 212
Co víš o té spojce? Já jsem objednán na příští týden, protože mě začala zlobit spojka. Nemá pravidelný plynulý chod, občas se pedál uprostřed pohybu sekne a těsně před horní polohou jako poskočí. Tak jsem zvědav, co s tím provedou.

_________________
ObrázekObrázek
Obrázek

Obrázek Spotřeba FORD Focus III Combi EcoBoost 92 kW / 125 HP


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 06. prosinec 2018, 19:16 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 7162
Bydliště: Ostrava - Poruba
Karma: 290
djdekl píše:
Svolavacka na spojky v Ecoboostech 1,0-1,6

Testování spojky se provádí k potvrzení, zda je spojka osazená ve vozidle v dobrém stavu. Řiďte se kroky níže přesně jako jsou popsané, tento test je třeba provádět mimo dosah dalších vozidel a Nastartujte motor.
Pevně zatáhněte parkovací brzdu. U vozidel vybavených elektronickou parkovací brzdou (EPB) spínač po dobu testu podržte.
Plně sešlápněte spojkový pedál.
Zvyšte otáčky motoru na 3 000 otáček
Zařaďte 4. stupeň
Postupně uvolňujte spojkový pedál za méně než dvě sekundy a udržujte otáčky motoru na úrovni 3 000 otáček
Výsledky testování spojky.

Pokud se motor během testu zastavil, spojka je v dobrém stavu, pokračujte krokem 5 Aktualizace softwaru PCM. Výměna spojky NENÍ nutná.

Pokud se motor NEZASTAVIL během testování spojky, je nutné ji vyměnit.


viewtopic.php?f=174&t=30423&hilit=svol%C3%A1va%C4%8Dka&start=15

_________________
Ford Mondeo 2011, 2.2 TDCi 147kW, Titanium S
byl: Ford Focus, 2014, 1.0 92kW EcoBoost, Lunar Sky
byl: Ford Focus, 2002, 1.6 74kW, Silver Machine


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 142 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 07. prosinec 2018, 23:30 
sportKA owner
sportKA owner
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 74
Bydliště: Břeclav
Karma: 1
Hoffis1 píše:
1.0 eb má rozvodak v oleji, interval je 240tis km, manželka má tento motor a rozvody bylo 1. co jsem zjišťoval po koupi. Spíš ten interval dali jako životnost celého motoru :deejaayy:
To samé převodový olej, u žádného auta se to nemění, jestli to vůbec má vypustak, s výměnou se většinou nepočítá.

Interval u rozvoďáku jsem nezjišťoval ale pokud je v oleji, tak bude citlivý na přejíždění motorového oleje, tedy na vznikající kyseliny po vyčerpání zásad (TBN).
Dnešní auta se konstruují třeba i jen na 150tkm (vydrží určitě víc, dle faktorů), tedy pak je tam opravdu vše doživotní. Měnil jsem v Toyota Corolla Verso rv 2006 olej v manuální převodovce po 230tkm a byl tmavohnědý až černý, fungovala bez problémů. Auta nám mají sloužit tak se o ně starám. Nejde jen o km ale i o čas. V převodovce se mění většinou po 6 letech. Mění se i ostatní, olej v servořízení, chladící a brzdová kapalina. Jen v dnešní době je to vše více spotřebák, musí se pořád vyrábět nové.
Pokud tam není šroub, sundává se vana celá jak u automatu, je tam pak vidět ten bordel který se nevypustí.

_________________
Ford Explorer 1998 4,0 V6


Typ auta: jiný | Typ motoru: LPG | Výkon motoru v kW: 152 | Rok výroby: 1998 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 08. prosinec 2018, 07:14 
ST racing man
ST racing man
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 320
Karma: 2
Interval rozvodu je 240tis nebo 10 let, a 200 tis mají skoro všechny fordy. V oleji to mělo i mondeo mk4 1.8 diesel, takže nevidím problém. Je nesmysl to měnit dřív. A k tomu oleji v převodovce, jakou vanu máš ns mysli u manuální převodovky?


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 08. prosinec 2018, 23:08 
sportKA owner
sportKA owner
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 74
Bydliště: Břeclav
Karma: 1
Dík za upozornění, s tou vanou, spletl jsem se. Odsát přes kontrolní/napouštěcí šroub, pokud tam není výpustný šroub. Zatím jsem viděl manuální převodovky jen s výpustným a kontrolním/nalévacím šroubem.

_________________
Ford Explorer 1998 4,0 V6


Typ auta: jiný | Typ motoru: LPG | Výkon motoru v kW: 152 | Rok výroby: 1998 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 10. duben 2019, 10:24 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako týždeň

Příspěvky: 15
Karma: 0
Zdravím.Ty by jsi s klidem mohl napsat knihu,máš hezké výrazy,přirovnání a recenze je určitš objektivní.Budu kupovat FF 1,5/110/150,tak jsem zvědav,ale už se těším,díky


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2019 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 10. duben 2019, 18:13 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako týždeň

Příspěvky: 15
Karma: 0
Honza68 píše:
No, co ti na to odpovědět ... kup si F1 a jezdi s ní po okruhu. To co ty vyžaduješ není pro většinu řidičů potřebné - můj názor. Sorry.
Výrobci aut asi vycházejí z nějakých statistik a proto vyrábějí to, co vyrábějí. A vyrábějí to asi proto, že to lidi kupují. A lidi to kupují proto, že jim to vyhovuje, stačí a ne všichni potřebuji, aby udělali stovku z nuly za 4 s. A nebude to jen o penězích.
Ty prostě hledáš extrémy a jak jsem vycítil, tak vlastně není motor, který by ti vyhovoval. Takže všechny běžně dostupné motory jsou pro tebe na nic.
Já bych např nějaký nadupaný 3-litr do vozidla denního používání určitě nechtěl - jen přes moji mrtvolu :mrgreen: a to nejen z ekonomického hlediska, ale i proto, že bych ho v denním používání téměř vůbec nevyužil. K čemu by mi byl.
Tak toto je zase můj názor.




výborně napsané


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2019 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 10. duben 2019, 18:15 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako týždeň

Příspěvky: 15
Karma: 0
tomasb píše:
Hele, já nejsem zase nějakej závodník, ale větší motor je prostě pohodlný a příjemný. A taky zábavný. Auta mám v krvi a je to taky pro radost. Jedeš si kochačku kilem, motor jen bublá skoro na volnoběh. Najednou potřebuješ přidat, tak jen sešlápneš a ono to okamžitě reaguje a za chviličku tam máš 150-200. Předjíždíš s jistotou nebo z krizovky se třeba můžeš vyvléct tím, že briskně zmizíš. A ta pohodička, kdy víš, že sice jedeš skoro na volnoběh, ale kdykoliv máš pod kapotou ohradu s pěkným stádečkem divokých koní. Nebo rozjezdy, kdy jen vždycky ťukneš do pedálu, dáš vyšší rychlostní stupeň, zase ťukneš do plynu a tak dokola.
Manželka kdysi žbrblala, že chce nějaký malý kakáč, žádné velké auto. První auto na zácvik dostala Audi A4 1,8i 92kW. A to byl zároveň nejnižší objem motoru co jsem jí kdy koupil. Posledních 6 let měla pětiválec v benzínu a to auto jak ona, tak děti i já zbožňovali a že ho nikdy neprodáme. Chtěl jsem ho fakt udržovat v super kondici, co to půjde, protože tohle už koupit nejde. Taky bylo v excelentním technickém i optickém stavu. Osud to vymyslel jinak a auto je zbořený debílkem co jel na červenou. Dneska když sedne do kakáče, tak je z toho nešťastná. Můžu říct, že se tak vyjezdila, že leckerej chlap jí nesahá po kotníky. Kolikrát co vidím, že předvádí chlap za volantem, tak bych zvracel. Natolik si zvykla na komfort opravdového motoru, že prostě Mountfielda dává těžce.
Problém je ten, že pro drtivou většinu lidí jsou auta jen přibližovadla, ví o tom hovno a je jim to u prdele. A tak si klidně koupí Mountfielda. A tak je výrobce vyrábí. Ale tyhle vyhoněný Mountfieldy jsou po 200-300tkm zralý do kovošrotu. Motory co udělaly bez problémů milion a více km jsou minulost. Požitek je minulost. Pláču a dělá se mi špatně.




tak se vyplač a svez se v Mustangu a svoje pocity ventiluj někde jinde


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2019 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.0 Ecoboost 92kW
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 12. duben 2019, 08:43 
GT racing man
GT racing man
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 1312
Karma: 8
:mrgreen:
Už se stalo.
A pro jistotu jsem si objednal auto i s motorem: 250kW a 700Nm, šestiválec. ;)


Výkon motoru v kW: 0 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 124 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y