Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
  Verze pro tisk

Ford Focus III 1.6 Ecoboost - hodnocení po 100 000 km
Autor Zpráva
Karma príspevku: 5
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 08. červenec 2015, 22:21 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 hodiny

Příspěvky: 5561
Bydliště: Příbram
Karma: 143
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EcoBoost Titanium

Po roce užívání a více než 22 tis. najetých kilometrech jsem se konečně dokopal k napsání obsáhlejší recenze. Své pohnutky ke koupi tohoto auta už jsem popisoval ve své fotogalerii, proto se zaměřím na praktické poznatky z běžného používání. Snad to někomu pomůže při rozhodování o koupi.

Design
Design je silně subjektivní věc, proto jenom stručně. Za sebe mohu říct, že bych si asi nekoupil auto, které by se mi vyloženě nelíbilo. Musím uznat, že v modré metalíze, na hliníkových kolech a s černými předními světlomety vypadá elegantně a dravě zároveň. Asi by se dalo konstatovat, že vzhled neurazí ani nenadchne. Ale znáte nějaký současný kombík nižší střední třídy, který svým designem chytne za srdce? Mě žádný nenapadá.

Interiér
Podobně jako design exteriéru, může i interiér vyvolávat rozporuplné reakce. Je pravda, že vzhled nemusí vyhovovat každému, ale z hlediska ergonomie nelze interiéru téměř nic vytknout. Středový panel je lehce natočený k řidiči, což může v někom evokovat vzpomínky na starší modely BMW. Všechny ovládací prvky jsou v dobrém dosahu řidiče a jejich ovládání je velmi intuitivní. Dokonce i ovládání autorádia je snazší, než se podle množství tlačítek může na první pohled zdát. Co mi vadí, jsou držáky na nápoje před loketní opěrkou, které jsou slušně řečeno na nic, nikoliv na nápoje. Jsou totiž moc mělké, takže si můžete vybrat. Buď do nich dáte půllitrovou PET láhev nebo budete řadit. Jsem pragmatik, proto volím druhou variantu. Nevadí, do jednoho jsem dal vůni od California Scents, do druhého si odkládám klíče a pití dávám do kapsy ve dveřích…

Materiály jsou vesměs kvalitní, na vrchní části palubní desky a výplních dveří dokonce měkčené (ne že bych si na to nějak potrpěl). Potěší na omak příjemná kůže na volantu a ruční brzdě. Slícování jednotlivých dílů není ale všude úplně dokonalé a na rozbitém povrchu některé plasty nepříjemně povrzávají, což se týká hlavně plastu okolo autorádia. Chválu si naopak zaslouží sedadla. Jsou pohodlná i při delších cestách a mají výrazné boční vedení, díky kterému podrží tělo i v rychleji projížděných zatáčkách. Také odhlučnění je na velice dobré úrovni. Do interiéru proniká spíše aerodynamický hluk (slyšitelný při vyšších rychlostech) a hluk od pneumatik.

Se svojí výškou 174 cm nemám žádnou zásadní výtku ani k prostornosti interiéru. Na pravou nohu je podle mě víc místa než ve Focusu II, se kterým občas taky jezdím. Vyšším postavám může vadit vystouplý levý roh palubní desky s ovladačem světel. Problémem může být také nesmyslně široký středový tunel, který omezuje místo pro pravou nohu spolujezdce. Proto je třeba posunout sedadlo trochu více dozadu, což naopak omezuje prostor pro nohy na zadním sedadle, kterého by obecně mohlo být trochu víc. Stejně tak zavazadelník se díky svému objemu asi nestane snem českých chalupářů. Má ale pravidelný tvar a nízkou nakládací hranu a běžným přepravním potřebám naprosto dostačuje. Trochu mi vadí horší výhled šikmo vpravo, kdy je vidět až poměrně daleko před auto. To je nepříjemné hlavně při najíždění do křižovatek, protože se hůře odhaduje, jak daleko je obrubník. Ale dá se na to zvyknout. Na obhajobu konstruktéru Fordu musím dodat, že mám sedadlo nastavené do nejnižší polohy, protože mi vadí vysoký posed. Což k výhledu z auta úplně neprospívá.

Motor a převodovka
Konečně se dostáváme k tomu, co většinu majitelů Fordu zajímá nejvíc, a to jak Focus jezdí. Přeplňovaný benzinový motor 1.6 Ecoboost o výkonu 150 koní propůjčuje autu velice služnou dynamiku. Díky své pružnosti začíná spolupracovat od 1500 otáček za minutu, od 2 tis. otáček je pak znát citelnější nástup turbodmychadla. Při běžné jízdě není nutné motor vytáčet nad 3 tis. otáček, ale po překročení této hranice je velice agilní a ochotně táhne až k červenému poli. Když si odmyslíme lehký kopanec způsobený nástupem turbodmychadla, připomíná motor svým projevem spíše atmosférické agregáty, a to včetně výkonové špičky ve vyšších otáčkách. Samozřejmě, je třeba počítat s určitou turbodírou, která ale není nijak výrazná a projev motoru je na hony vzdálený starším turbodieselům (dlouho nic – kopanec – zase nic). Při ustálené rychlosti je motor téměř neslyšný, v zátěži má příjemně jadrný zvuk, který by měl mít částečně na svědomí symposer. Nepůsobí však nijak uměle. Při stažených oknech je při přeřazení slyšet odfukování turba. Díky dlouhým převodovým stupňům je při potřebě razantnější akcelerace z nízkých otáček lepší podřadit. I když motor ani v opačné situaci nijak neprotestuje, působí trochu ospalým dojmem, k čemuž do jisté míry přispívá i výše zmíněná linearita.

Jako u každého turbomotoru je spotřeba hodně závislá na stylu jízdy. Dá se jezdit za šest i deset litrů. Po roce mám dlouhodobý průměr 7,3 l/100 km, stará atmosférická 1.6 konzumovala při podobném jízdním stylu o deci méně. Více o spotřebě v samostatném vlákně nebo na spritmonitor.de.

Šestistupňová převodovka má trochu delší dráhy řazení, ale jinak by se dala označit jako „klikací“. Řadí hladce, přesně a rychle. Občas se mi nepovede na poprvé trefit správný rychlostní stupeň, což ale přisuzuji spíše mezičlánku mezi volantem a sedačkou. Spojka klade překvapivě malý odpor, ale jinak je typicky fordovská. Zabírá více nahoře a na malém úseku. Při rozjezdu i řazení je třeba jí podržet trochu delší dobu v záběru a sladit pohyb spojkového pedálu s plynovým, jinak se dostaví trochu nepříjemné škubnutí. Není to nic, na co by se nedalo zvyknout, ale ne vždy se mi podaří přeřadit tak hladce, jak bych chtěl.

Podvozek, řízení, brzdy
Podvozek je skvělým kompromisem mezi komfortem a jistými jízdními vlastnostmi. I když není vyloženě měkký, je při běžné jízdě velice poddajný a pohodlný a i na 17-ti palcových kolech dokáže odfiltrovat většinu běžných nerovností. Kvůli vyšší hmotnosti je oproti předchozím generacím v pomalejších zatáčkách trochu těžkopádný a nezatáčí s takovou lehkostí. V rychlejších zatáčkách je ale velice stabilní, přehnaně se nenaklání a ochotně drží stopu. Díky měkčímu naladění nemá ani na rozbité silnici tendenci odskakovat a kopíruje povrch vozovky. Jediné, co z mého pohledu podvozek nedokáže odfiltrovat úplně ideálně, jsou krátké příčné nerovnosti. Nutno ovšem dodat, že ani při projetí větších výmolů se do interiéru nepřenášejí žádné výrazné rány ani vibrace. Ozve se pouze tlumené vzdálené klepnutí.

Limity podvozku jsou opravdu vysoko. Když si myslíte, že už jste se jim přiblížili, Focus se pouze nakloní, zapře se o vnější kola a ochotně zatočí, přičemž krásně cítíte přenosy váhy. Při správně volbě stopy je ale hodně dlouho neutrální a i když dokáže být někdy na limitu lehce přetáčivý, ve většině případu se dostaví pro předokolky typická nedotáčivost, kterou lze snadno korigovat ubráním plynu, po kterém auto poslušně utáhne stopu. Když to opravdu hodně přeženete a podaří se vám utrhnout všechna čtyři kola, reaguje auto na pokusy o navrácení do požadovaného směru poněkud jalově. V nejhorším případě ale vše vyřeší citlivý zásah stabilizačního sytému, který nereaguje zbrkle a dovolí i lehké sklouznutí, ale nedá se úplně vypnout. Škoda. Ruční brzda je tak krásně po ruce…

Další technickou finesou, která jistě stojí za zmínku je systém stranového přerozdělování točivého momentu tzv. TVC – torque vectoring control, který pomocí přibrzďování jednotlivých kol přenáší točivý moment na to s lepší trakcí a supluje tak funkci samosvorného diferenciálu (nebo diferenciálu s omezenou svorností, mám-li být technicky přesný). Systém se chová jinak než mechanický samosvor, ale funguje celkem obstojně a pomáhá například při výjezdu z vlásenek nebo při potřebě rychlejšího rozjezdu, kdy neomezuje výkon jako některé protiprokluzové systémy. V ostrém hatchbacku by mě tahle vymoženost asi štvala, ale v rodinném autě se jedná o poměrně jednoduché a efektivní řešení.

Řízení s elektrickým posilovačem je přesné, klade adekvátní odpor, ale téměř postrádá jakoukoliv zpětnou vazbu a v určitých situacích působí trochu uměle. Není to nic, co by vyloženě lezlo na nervy a stěžovalo ovládání auta, ale přeci jen bych uvítal trochu větší komunikativnost.

Brzdy jsem nezkoušel při větší dlouhodobé zátěži například na okruhu, ale i při dynamičtější jízdě po okreskách nejeví známky vadnutí a pro běžné jezdění jsou dostatečně dimenzované a účinné. V první fázi kroku brzdového pedálu jsou na můj vkus zbytečně přeposilované, což je nepříjemné při potřebě lehkého přibrzdění v nižších rychlostech. Při intezivnějším brzdění se jejich účinek dávkuje lépe.

EDIT: Brzdy jsem měl možnost vyzkoušet i na okruhu ve Vysokém Mýtě, kdy ani po delší intenzivní zátěži nevadly, i když poměrně dost smrděly.

Resume
I když Focus třetí generace má své mouchy, splňuje prakticky vše, co jsem od něj očekával a marně přemýšlím, jestli existuje jiný kombík nižší střední třídy, který by mi svým jízdním projevem vyhovoval víc. I když ve srovnání s předchozími generacemi Focusů přišel o trochu řidičského nadšení, dokáže být dobrým společníkem, který bezpečně, pohodlně, spolehlivě a s rozumnými provozními náklady dokáže dopravit svou posádku z bodu A do bodu B a přitom ještě pobavit řidiče. Pokud ale každý víkend potřebujete bleskurychle přestěhovat ledničku se spotřebou pod čtyři litry, musíte se holt porozhlédnout jinde…

Potěšilo mě
- skvělé jízdní vlastnosti
- výkonný, kultivovaný a úsporný motor
- rozumný poměr peníze vs. muzika
- pořád dokáže být zábavný

Štve mě
- není tak komunikativní jako předchozí Focusy
- vrzající plasty a některé nedořešené detaily v interiéru
- vlastně nic zásadního

_________________
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EcoBoost Titanium (182 k) | 2014 | Deep Impact Blue
Mazda MX-5 NB 1.8 10th Anniversary Edition (140 k) | 1999 | Sapphire Blue Mica
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi Finesse (100 k) | 2003 | Green Vitro
Obrázek
Obrázek Obrázek


Naposledy upravil Koník dne sobota 02. únor 2019, 22:29, celkově upraveno 2

Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 134 | Rok výroby: 2014 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 09. červenec 2015, 06:38 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 7185
Bydliště: Ostrava - Poruba
Karma: 290
Super počtení. Je to úplně jiný pohled, než jsem psal já o Lunarovi :-)

_________________
Ford Mondeo 2011, 2.2 TDCi 147kW, Titanium S
byl: Ford Focus, 2014, 1.0 92kW EcoBoost, Lunar Sky
byl: Ford Focus, 2002, 1.6 74kW, Silver Machine


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 142 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 09. červenec 2015, 07:06 
ST racing man
ST racing man
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 338
Bydliště: Bratislava
Karma: 15
Pekná recenzia, dík. Vždy si rád prečítam niečo o 1,6 EB :)

Pri brzdách mám skúsenosť, že ked sa stláča pedál veľmi pomaly, dá sa dávkovať aj slabý účinok.

_________________
Max2 -> Midnight Sky Ford C-MAX 1.6L SCTi EcoBoost 110+kW / 150+PS Obrázek
Obrázek
ex: Max1 Focus C-MAX 1.6 Ti-VCT 84kW, predtým Felicia,105L,1000MB a otcov Trabant


Typ auta: Ford C-max | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2013 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 09. červenec 2015, 07:15 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 9118
Bydliště: západní Čechy a Šumava
Karma: 89
Koník píše:
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EcoBoost Titanium

Design
Ale znáte nějaký současný kombík nižší střední třídy, který svým designem chytne za srdce? Mě žádný nenapadá.

dík za podrobnou recenzi. K tomu designu bych řekl, že vzhledově povedenější je VW Golf Variant

_________________
VW Golf 1,2 TSI Comfortline 81kW,r.v. 2016 -
Suzuki Samurai 1,3 MPi, black & white
Obrázek
ex: Ford Focus 1,6
Optimismus je způsoben nedostatkem informací.


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 2006 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 09. červenec 2015, 09:30 
KAčátko
KAčátko
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 24
Karma: 0
parádně napsáno Koníku.

_________________
Obrázek

je: bílé FF III, 1,5 EB kombi 2015
bylo: černé FF II. - DA3 1,6 Ti-VCT 2005


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2015 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 09. červenec 2015, 11:25 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 hodiny

Příspěvky: 5561
Bydliště: Příbram
Karma: 143
Díky.

to mrba: Já vím, že to jde, ale když mám boty se silnější podrážkou a úplně se nesoustředím, tak šlápnu na pedál větší silou, než bych chtěl.

to SW: Golf nevypadá špatně, ale přijde mi trochu nudný. Prostě 100 lidí, 100 chutí ;)

_________________
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EcoBoost Titanium (182 k) | 2014 | Deep Impact Blue
Mazda MX-5 NB 1.8 10th Anniversary Edition (140 k) | 1999 | Sapphire Blue Mica
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi Finesse (100 k) | 2003 | Green Vitro
Obrázek
Obrázek Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 134 | Rok výroby: 2014 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost
Karma príspevku: 1
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 02. únor 2019, 22:29 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 hodiny

Příspěvky: 5561
Bydliště: Příbram
Karma: 143
Hodnocení po 100 000 km

Protože můj Focus nedávno překonal hranici 100 000 km, rozhodl jsem se sepsat takovou krátkou recenzi doplněnou o výčet závad, oprav a provozních nákladů ve stylu dlouhodobých testů časopisu Auto Bild. Jenom ho nebudu rozebírat do šroubku, to po mně fakt nechtějte.

Obrázek

Můj názor na auto jako takové popsaný v prvním příspěvku se v zásadě nezměnil, proto jenom ve stručnosti. Oceňuji relativně pohodlný, ale přitom jistý a čitelný podvozek a výkonný motor s rozumnou spotřebou. Auto vyjelo z výroby s motorem o výkonu 110 kW, v září 2016 při stavu 51 tis. km došlo k navýšení výkonu na 134 kW přehráním originálního softwaru z výkonnější verze Focusu. Ve vyšších otáčkách je znát nárůst výkonu, v nižších otáčkách se trochu zlepšila kultivovanost a odezva na plyn, ale celkový rozdíl není nijak markantní. Spotřeba zůstala nezměněna. Takže není pravda, že výkonnější verze má vyšší spotřebu, jak jsem se dočetl v některých recenzích.

Co se týká negativ, tak bych ocenil trochu větší vnitřní prostor jak na zadních sedadlech, tak na místě spolujezdce, kde vadí nesmyslně masivní středový tunel. Také zavazadelník nepatří úplně k největším, ale běžným přepravním potřebám podle mého názoru plně dostačuje. Nic z výše uvedeného mě nijak zásadně neomezuje, ale třeba pro početnější rodiny to může představovat trochu problém. Také kvalita interiéru by mohla být lepší. Na podvozku mi vadí, že nedokáže úplně odfiltrovat krátké příčné nerovnosti.

V oblasti spolehlivosti nelze Focusu téměř nic vytknout. Krátce po koupi auta jsem začal řešit různé pazvuky z interiéru. Valnou většinu mělo na svědomí vrzající sedadlo řidiče, které bylo opraveno v rámci záruky, stejně jako vypadávající vnitřní madlo 5. dveří. Rezonování mnoha plastů v interiéru se nikdy odstranit nepodařilo, přestože servis problémová místa natřel jakousi vazelínou (je úplně k ničemu), kterou jsem následně setřel a nahradil textilní páskou. Po marných pokusech mi nezbylo nic jiného než si na občasné vrzání zvyknout. Na druhou stranu je třeba dodat, že situace se s přibývajícími kilometry nijak nezhoršuje. Při nájezdu okolo 80 tis. km se při akceleraci z nižších otáček začalo z motorového prostoru ozývat nepříjemné drnčení. Na vině byl povolený držák katalyzátoru, jehož dotažení vyšlo na 200 Kč. To jsou taky veškeré výdaje za neplánované opravy za celých 100 tis. km (ano opravdu jenom 200 Kč, to není překlep).

Opotřebení auta mi vzhledem k počtu najetých kilometrů přijde minimální. Karoserie je trochu omlácená od kamínků, ale lak se nikde neloupe, na korozi jsem zatím nenarazil. V interiéru je trochu ošlapaný koberec v místě odkládání levé nohy, lehce poškrábané některé plasty od nastupování a v jednom místě je povrchově ošoupaná hlavice řádící páky. Sedačky jsou z šedé látky nevděčné na údržbu, což už je znát na sedadle řidiče. Vyčištění by ale pravděpodobně vše spravilo. Jinak nejsou najeté kilometry v interiéru vůbec znát. Například kůže na volantu vypadá jako nová a piktogramy na ovládacích prvcích se neloupou.

Co se týká techniky, tak tam je opotřebení nejvíce znát na řazení, které v určitých situacích lehce zadrhává, zejména při řazení třetího rychlostního stupně. Preventivní výměna oleje v převodovce nepomohla, ale není to nic, co by bylo třeba nějak akutně řešit. Zařadit se mi zatím vždy povedlo, řádící páka pouze nejde úplně hladce a klade větší odpor. Protože podobné chování jsem v menší míře zaznamenal i u Focusu 1.5 Ecoboost s výrazně nižším nájezdem, beru to spíše jako vlastnost. Při studeném startu v teplotách okolo nuly je auto trochu hlučnější, přičemž se při stlačení spojky ztiší. Příčin může být víc. Napadá mě načaté spojkové ložisko nebo dvou-hmotový setrvačník. Protože hlučnost po zahřátí zmizí a při vyšších teplotách se neprojevuje, tak to zatím neřeším. Jinak mi auto přijde po mechanické stránce zcela v pořádku, podvozek je pocitově bez vůlí, jenom brzdové destičky mají menší výdrž, než by se slušelo. Na vině je hlavně neschopnost auta brzdit efektivně motorem. Motor 1.6 Ecoboost, který je na mnoha diskusních fórech propíraný pro svou špatnou spolehlivost a praskající písty u mě funguje naprosto bez problémů. Snažím se poctivě zahřívat a dochlazovat, nepodtáčet motor, tankuji jenom aditivované palivo a rozhodně neřadím podle rádce na palubní desce, ale naopak motor občas proženu, abych zabránil usazování karbonu. Olej se mezi výměnami drží na horní rysce, takže dolívat nemusím (používám Formula F 5W30). Občas musím dolívat chladící kapalinu, což je ale běžný úkon i pro ostatní majitele tohoto motoru.

V přehledu níže uvádím přehled servisních zásahů nad rámec pravidelných servisních prohlídek. Tučně jsou uvedeny neplánované návštěvy servisu. Pravidelný servis, který provádím v kratších intervalech než doporučuje výrobce, zahrnuje následující úkony: výměna motorového oleje a filtru (max. 15 tis. km), výměna vzduchového a pylového filtru (1 rok), výměna brzdové kapaliny (2 roky), servis klimatizace (2 roky), výměna zapalovacích svíček (60 tis. km), kontrola a případné seřízení geometrie (1 rok), výměna žárovek v potkávacích světlech (používám žárovky se zvýšenou svítivostí), vyvážení kol (při každém přezutí).

Opravy a údržba:
7 647 km – oprava vrzajícího sedadla řidiče (v rámci záruky)
24 333 km – oprava vypadávajícího madla zadních dveří (v rámci záruky)
49 895 km – výměna předních brzdových destiček
64 554 km – výměna předních stěračů
74 864 km – výměna zadních brzdových destiček
82 353 km – dotažení držáku katalyzátoru
88 347 km – výměna oleje v převodovce
98 337 km – výměna zadního stěrače

A pomalu se dostáváme k tomu, co mnohé z vás jistě zajímá nejvíc, a to na kolik všechen ten cirkus vyjde. Vedu si poměrně detailní statistiku všech nákladů (neeviduji pouze náklady na mytí auta) a podrobnou evidenci spotřeby, kterou najdete i na serveru spritmonitor.de. Tento rok náklady trochu vzrostou, protože budu muset kupovat letní i zimní sadu pneumatik.

Provozní náklady:
Celkem ujeto kilometrů: 100 086 km
Celkové náklady na palivo (7 317 l): 231 088 Kč
Průměrná spotřeba: 7,26 l na 100 km
Celkové náklady na provoz a údržbu (servis, opravy, pojištění, úpravy, doplňky, apod.): 139 435 Kč

Průměrné náklady na palivo: 2,30 Kč na 1 km
Průměrné náklady na provoz: 1,39 Kč na 1 km
Celkové náklady po zahrnutí ztráty hodnoty (při odhadované prodejní ceně 270 000 Kč): 5,58 Kč na 1 km

Osobně jsem s Focusem nadmíru spokojený, o výměně zatím neuvažuji a klidně bych si ho koupil znovu. I když má své drobné vady, jako auto na denní ježdění s nájezdem přes 20 tis. km ročně pro mě nemá chybu. Má rozumné servisní náklady, je rychlé, pohodlné a pořád mě baví ho řídit. I když na zábavu mám úplně jiné auto.

_________________
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EcoBoost Titanium (182 k) | 2014 | Deep Impact Blue
Mazda MX-5 NB 1.8 10th Anniversary Edition (140 k) | 1999 | Sapphire Blue Mica
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi Finesse (100 k) | 2003 | Green Vitro
Obrázek
Obrázek Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 134 | Rok výroby: 2014 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost - hodnocení po 100 000 km
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 03. únor 2019, 09:43 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 194
Bydliště: Uherské Hradiště
Karma: 2
:palecnahoru:

_________________
Ford S-max 2.2TDCi 129kW Titanium 2010
Obrázek


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 129 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost - hodnocení po 100 000 km
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 03. únor 2019, 10:33 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 16128
Bydliště: čáslavsko
Karma: 1022
Přínosná recenze. Za mě palec nahoru :palecnahoru:

_________________
Obrázek
Obrázek
FOCUS Mk II - Colorado Red GALERIE
KA - Deep Rosso GALERIE


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost - hodnocení po 100 000 km
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 03. únor 2019, 11:44 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 17368
Bydliště: Libčice nad Vltavou
Karma: 214
Jo, jo, souhlasím.

_________________
ObrázekObrázek
Obrázek

Obrázek Spotřeba FORD Focus III Combi EcoBoost 92 kW / 125 HP


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost - hodnocení po 100 000 km
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 03. únor 2019, 12:42 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 33109
Bydliště: Přerov
Karma: 258
1 násobný majster
Jedná velká pajáda :palecnahoru: :palecnahoru: :palecnahoru:
Já, až jestli někdy natočím 100 000 km (se starým to bylo jen cca 95 000 km), tak si už po těch letech nebudu pamatovat co bylo na začátku. :mrgreen:

_________________
Je: FF III kombi 1,6, 77 kW, sériový TREND + paket SDL, 2018, Red Race
Byl: FF I kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 2000, blue metla, nechť je mu vrakáč lehký...
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami!
Raději ztratit vteřinu v životě, než život ve vteřině!
ObrázekObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 77 | Rok výroby: 2018 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost - hodnocení po 100 000 km
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 03. únor 2019, 12:46 
GT racing man
GT racing man
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 1616
Bydliště: Praha 11
Karma: 9
Zapisuj si to do deníčku. Ale nesmíš zapomenout, kde ho odkládáš. ::wink::

_________________
Sněhurka
Ford Mondeo Kombi MK IV 2.0 Ecoboost 149kW
Obrázek

Obrázek


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 149 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost - hodnocení po 100 000 km
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 03. únor 2019, 12:51 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 33109
Bydliště: Přerov
Karma: 258
1 násobný majster
A to právě začíná být problém .... :D

_________________
Je: FF III kombi 1,6, 77 kW, sériový TREND + paket SDL, 2018, Red Race
Byl: FF I kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 2000, blue metla, nechť je mu vrakáč lehký...
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami!
Raději ztratit vteřinu v životě, než život ve vteřině!
ObrázekObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 77 | Rok výroby: 2018 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost - hodnocení po 100 000 km
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 03. únor 2019, 13:22 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 17368
Bydliště: Libčice nad Vltavou
Karma: 214
Njn, co nadeláš. Budeš muset psát recenze po najetí každých 1000 km, to paměť ještě zvládne :)

_________________
ObrázekObrázek
Obrázek

Obrázek Spotřeba FORD Focus III Combi EcoBoost 92 kW / 125 HP


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ford Focus III 1.6 Ecoboost - hodnocení po 100 000 km
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 14. únor 2019, 19:12 
čumil
čumil
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 1
Karma: 0
Super recenze, zni dost objektivne a to se malokdy vidi, chvalim!! :palecnahoru:
Mel bych dotaz. Ten update softwaru ti delali ve Fordu? Vazne je jediny rozdil v softwaru? Jestli jo, stoji to za uvahu. Na kolik to prijde? Diky


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2014 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y