Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
  Verze pro tisk

Re: Ohřívání motoru
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. říjen 2018, 13:55 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Online
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 3007
Bydliště: Praha 9
Karma: 21
To už je ale od dob posledního escorta. Je to asi kvůli tomu aby lidi neplašili že mají o 10st méně na vodě...

_________________
Focus RS MK1 2.0 Turbo 185kW
Focus MK1 Combi 1.6 74kW


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 185 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. říjen 2018, 20:09 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 24 hodín

Příspěvky: 27832
Bydliště: Olomouc
Karma: 480
Koník píše:
......U mého auta jsem dlouhodobě viděl jenom dvě polohy ukazatele - nulu a 90 st., nic mezi. Když vyjedu se studeným motorem, tak se ukazatel drží chvíli na nule. Když se auto trochu zahřeje, tak během několika desítek sekund plynule vystoupá z nuly na 90 st. a tam se zase drží.
Máte to stejně nebo se někomu ručička drží delší dobu třeba na 70 st.?

Jj viděl bych to taky tak ;)

_________________
je Ford C-MAX 1.0EcoBoost 92kw/125k,r.v.2018 barva: Race Red
byl Ford Focus III 5dv. 1.6 Duratec Ti-VCT 77kw/105k,r.v.2013 barva: Race Red
byl Ford Focus I 1.6 - benzin HB,1999, vínová metalíza
ObrázekObrázekObrázekObrázek


Typ auta: Ford C-max | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2018 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. říjen 2018, 21:36 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 24 hodín

Příspěvky: 17200
Bydliště: Libčice nad Vltavou
Karma: 212
Toto mi dělal fofo II po FL, 1,6 benzín, že krátce po několik km jízdy během několika málo sekund ručička plynule vystoupala na 90 st. C
Ale 1,0 EB mi takto nefunguje. Tam ta ručička stoupá pomalu, někdy i klesne a opět stoupá při těch ranních jízdách, když je chladno a je studený motor. Záleží, jestli jedu do kopce a nebo z kopce.

_________________
ObrázekObrázek
Obrázek

Obrázek Spotřeba FORD Focus III Combi EcoBoost 92 kW / 125 HP


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. říjen 2018, 22:21 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 5514
Bydliště: Příbram
Karma: 143
Hmmm, zajímavé.

_________________
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EcoBoost Titanium (182 k) | 2014 | Deep Impact Blue
Mazda MX-5 NB 1.8 10th Anniversary Edition (140 k) | 1999 | Sapphire Blue Mica
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi Finesse (100 k) | 2003 | Green Vitro
Obrázek
Obrázek Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 134 | Rok výroby: 2014 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 12. říjen 2018, 04:33 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 34678
Bydliště: Cesky Brod
Karma: 873
Já bych vyzkoušel jednu věc. Pokud teplota klesá, minutku bych počkal, až bude teplota na nejnižší hodnotě (odpozorovat chování), pak zastavil a sáhnul na hadici vedoucí do chladiče (budou tam dvě hadice, jedna níže - přívod do chladiče, druhá výše - odvod z chladiče). Pokud bude hadice vlažná, pak termostat funguje (velký okruh přes chladič je uzavřen). Pokud bude hodně teplá, pak je velký okruh stále otevřen a na vině je termostat, který nesprávně uzavírá malý okruh.

_________________
Ford Edge Vignale 2.0 TDCi 210k
Ford Black Puma 1.7 125k, Ford Blue Puma Honey edition 1.7 125k
Ford Focus RS
Byl: Ford Focus ST170

Byl: Ford Mondeo 2.2 TDCi 200k, Titanium S
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Edge | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 154 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 12. říjen 2018, 15:57 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 24 hodín

Příspěvky: 17200
Bydliště: Libčice nad Vltavou
Karma: 212
No jo, ale pokud by termostat nedovíral, tak to neohřeju na 90 st. C nikdy. Ale já i v těch největších mrazech, co byly vloni, jsem po příjezdu do práce těch 90 st.C měl. Tzn, poslední cca 3 km jedu po Praze a z toho poslední 2 km je jízda do kopce na 2. a 3. převod. A když dojedu a parkuji, je tam těch 90 st. C.
Chlopy, věřte mi, ze je to stylem jízdy, který mi udává to, že od baráku do práce jedu min v 80 % z mírného kopce a nebo po rovině, rychlostí cca 90 km/h a to na 6- tý, popř. 5-tý rychlostní stupeň ;) tzn motor téměř bez zátěže a nápor studeného vzduchu dělá svoje.

_________________
ObrázekObrázek
Obrázek

Obrázek Spotřeba FORD Focus III Combi EcoBoost 92 kW / 125 HP


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 21. listopad 2018, 19:05 
čumil
čumil
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 8
Bydliště: Třinec
Karma: 0
Chlapi, dnes mi nastal stejný problém. FFIII 1.0 92kW mám od března (to ještě bývalý chladné teploty i okolo -10) a dnes jsem jel nějakých 130km do OV a zpět a motor pořád na 70 a držel. Mohl jsem jet z kopce, do kopce, vypnout topení, pořád to drželo na 70 stupních. Pravda, do kopce to trochu poskočilo, ručička poskočila tak o 2 mm. Venkovní teplota plus 1 st. Odpoledne jsem tomu přihulil po dálnici a teplota vylezla na skoro 90, ale po zpomalení okamžitě klesla na 70. Ručička se mi po většinu dnešní jízdy držela 1mm za první ryskou. Pozoroval jsem i větší průměrnou spotřebu více jak o 1L. Vždy to bylo v pořádku, motor zahřátý na 90 po nějakých 3km. Myslím, že bude termostat v háji. ::o:: Včera to bylo ještě dobré.


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2015 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 22. listopad 2018, 00:00 
GT racing man
GT racing man
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 hodiny

Příspěvky: 1517
Bydliště: Praha 11
Karma: 9
To je termostat.

_________________
Sněhurka
Ford Mondeo Kombi MK IV 2.0 Ecoboost 149kW
Obrázek

Obrázek


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 149 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 22. listopad 2018, 08:37 
čumil
čumil
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 8
Bydliště: Třinec
Karma: 0
Dá se vyměnit jen samotný termostat a nebo je potřeba vyměnit celé pouzdro i s termostatem uvnitř?
edit MartyG: odstránená zbytočná citácia


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2015 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
Karma príspevku: 2
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 22. listopad 2018, 11:20 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Online
menej ako polhodina

Příspěvky: 4399
Bydliště: Praha 4
Karma: 211
https://ford.7zap.com/cs/car/53/6.23674 ... 315/#8575C

_________________
současnost: Ford Sierra 2,0 DOHC 5dveř. 1990 červená
historie: Ford Taunus 1,6 OHC 1979 červený
Ford Cortina 1,3 OHV automat 1968 bílá
Ford Cortina 1,6 OHV 1972 modrá
Wartburg 353 Tourist 1969 krémový
Trabant 601 lim.1967 zelený


Typ auta: jiný | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 88 | Rok výroby: 1990 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 23. listopad 2018, 22:04 
čumil
čumil
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 8
Bydliště: Třinec
Karma: 0
Dnes termostat vyměněný, ohřev motoru je opět v pořádku.

Zajímavé, že když jsem vymontovaný termostat zkoušel v hrnci při teplotě 70 až 80 st. byl pořád zavřený. Otevíral se až chvíli před varem.


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2015 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 07. únor 2019, 18:04 
čumil
čumil
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 1
Karma: 0
V létě jsem koupil FF II 1.6 benzin, pčes léto jsem tomu nevěnoval pozornost, všiml jsem si, teď jak se ochladilo, že se motor neohřál ani po 20km nad 70st, i když z topení jde teplý vzduch.
Vyměnil jsem termostat a pořád stejné, jediné co pomohlo je úplně vypnout ovládání klimatizace (je tam dual digital), pak po 3-5km vyleze na 90st.,zapnu topení a už nepadá.


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 08. únor 2019, 00:57 
KAčátko
KAčátko
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 44
Karma: 2
Já mám Ford Focus combi 2.0 LPG a teplota leze na 90 strašně rychle. Jenže když napíchnutí diagnostiku tak je tam třeba pouze 54. Nevím jak u FF3 ale u 2 se dá před startem zapnout na display mezi budíkama samo diagnostický režim. Dá se tam ukázat voltáž a další blbosti, ale také teplota motoru. Než bych měnil termostat, tak bych sledoval reálnou teplotu motoru. Většina termostatů otvírá při 89-91.


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: LPG | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2009 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 07. březen 2019, 13:39 
sportKA owner
sportKA owner
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 54
Karma: 0
No ja mam bezne provozni teplotu 94-101 stupnu jen pokud je zapnuta klimatizace tak jsou otevrene predni zaluzie a je o cca 10 stupnu nizsi...

_________________
Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 11. květen 2019, 19:06 
čumil
čumil
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 3
Karma: 0
ahoj chlapy,

mam FF 1,6 Ecoboost 110 Kw a ted se mi několikrát stalo že po normální jízdě cca 20 km mi po zdechnutí motoru jede sahara, předtím to nedělalo.

Naky tipy rady?

Díky


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2014 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y