Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
  Verze pro tisk

Re: Ohřívání motoru
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. říjen 2018, 13:55 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 2611
Bydliště: Praha 9
Karma: 18
To už je ale od dob posledního escorta. Je to asi kvůli tomu aby lidi neplašili že mají o 10st méně na vodě...

_________________
Focus RS MK1 2.0 Turbo 185kW
Focus MK1 Combi 1.6 74kW


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 185 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. říjen 2018, 20:09 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 27446
Bydliště: Olomouc
Karma: 473
Koník píše:
......U mého auta jsem dlouhodobě viděl jenom dvě polohy ukazatele - nulu a 90 st., nic mezi. Když vyjedu se studeným motorem, tak se ukazatel drží chvíli na nule. Když se auto trochu zahřeje, tak během několika desítek sekund plynule vystoupá z nuly na 90 st. a tam se zase drží.
Máte to stejně nebo se někomu ručička drží delší dobu třeba na 70 st.?

Jj viděl bych to taky tak ;)

_________________
je Ford C-MAX 1.0EcoBoost 92kw/125k,r.v.2018 barva: Race Red
byl Ford Focus III 5dv. 1.6 Duratec Ti-VCT 77kw/105k,r.v.2013 barva: Race Red
byl Ford Focus I 1.6 - benzin HB,1999, vínová metalíza
ObrázekObrázekObrázekObrázek


Typ auta: Ford C-max | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2018 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. říjen 2018, 21:36 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 16702
Bydliště: Libčice nad Vltavou
Karma: 212
Toto mi dělal fofo II po FL, 1,6 benzín, že krátce po několik km jízdy během několika málo sekund ručička plynule vystoupala na 90 st. C
Ale 1,0 EB mi takto nefunguje. Tam ta ručička stoupá pomalu, někdy i klesne a opět stoupá při těch ranních jízdách, když je chladno a je studený motor. Záleží, jestli jedu do kopce a nebo z kopce.

_________________
ObrázekObrázek
Obrázek

Obrázek Spotřeba FORD Focus III Combi EcoBoost 92 kW / 125 HP


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11. říjen 2018, 22:21 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 hodiny

Příspěvky: 5215
Bydliště: Příbram
Karma: 137
Hmmm, zajímavé.

_________________
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EcoBoost Titanium (182 k) | 2014 | Deep Impact Blue
Mazda MX-5 NB 1.8 10th Anniversary Edition (140 k) | 1999 | Sapphire Blue Mica
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi Finesse (100 k) | 2003 | Green Vitro
Obrázek
Obrázek Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 134 | Rok výroby: 2014 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 12. říjen 2018, 04:33 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 33906
Bydliště: Cesky Brod
Karma: 862
Já bych vyzkoušel jednu věc. Pokud teplota klesá, minutku bych počkal, až bude teplota na nejnižší hodnotě (odpozorovat chování), pak zastavil a sáhnul na hadici vedoucí do chladiče (budou tam dvě hadice, jedna níže - přívod do chladiče, druhá výše - odvod z chladiče). Pokud bude hadice vlažná, pak termostat funguje (velký okruh přes chladič je uzavřen). Pokud bude hodně teplá, pak je velký okruh stále otevřen a na vině je termostat, který nesprávně uzavírá malý okruh.

_________________
Ford Edge Vignale 2.0 TDCi 210k
Ford Black Puma 1.7 125k, Ford Blue Puma Honey edition 1.7 125k
Ford Focus RS
Byl: Ford Focus ST170

Byl: Ford Mondeo 2.2 TDCi 200k, Titanium S
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Edge | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 154 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Ohřívání motoru
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 12. říjen 2018, 15:57 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 16702
Bydliště: Libčice nad Vltavou
Karma: 212
No jo, ale pokud by termostat nedovíral, tak to neohřeju na 90 st. C nikdy. Ale já i v těch největších mrazech, co byly vloni, jsem po příjezdu do práce těch 90 st.C měl. Tzn, poslední cca 3 km jedu po Praze a z toho poslední 2 km je jízda do kopce na 2. a 3. převod. A když dojedu a parkuji, je tam těch 90 st. C.
Chlopy, věřte mi, ze je to stylem jízdy, který mi udává to, že od baráku do práce jedu min v 80 % z mírného kopce a nebo po rovině, rychlostí cca 90 km/h a to na 6- tý, popř. 5-tý rychlostní stupeň ;) tzn motor téměř bez zátěže a nápor studeného vzduchu dělá svoje.

_________________
ObrázekObrázek
Obrázek

Obrázek Spotřeba FORD Focus III Combi EcoBoost 92 kW / 125 HP


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y