Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
  Verze pro tisk

Koupím Forda Focuse mk2 1.6 16V Kombi
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 08. listopad 2018, 20:37 
čumil
čumil
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 2
Karma: 0
Zdravím všechny,

mám zájem o koupi Focuse a napadlo mě, že zkusím napsat i zde na fóra. Sháním Forda Focuse mk2 1.6 16V Kombi, rok 2008-2010. Takže pokud někdo prodáva, budu jedině rád.

zároveň se chci zeptat na co tento model trpěl, abych věděl na co si dát pozor. Našel jsem, že FoFo žere více olej, je to pravda?

Předem děkuji za zprávy :ultrahappy:


Výkon motoru v kW: 0 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Koupím Forda Focuse mk2 1.6 16V Kombi
Karma príspevku: 1
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 09. listopad 2018, 08:49 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 15492
Bydliště: čáslavsko
Karma: 1009
Asi žádné velké neduhy to auto nemá. Problémy z typu MKI, jako koroze lemů dveří a lišty kufru byla vyřešena, takže s korozí velké problémy nejsou. Snad jen zmíním, že hrana prahu za předním kolem trpí na odlétající kamínky, jinak snad nic.
Co se týká motoru, papírově je o něco horší dynamika ve srovnání s předchůdcem FFI, protože výkon motoru zůstal zachován a auto přibralo cca 100 kg na hmotnosti. Toto řeší systém TiVCT (variabilní časování ventilového rozvodu), které by mělo přidat výkon cca 11 kW, ale je zřetelný až ve vyšších otáčkách. Zvýšený výkon je ale někdy zdaněn problémy s ovládací mechanikou vačkových hřídelí, a výměna není zrovna levná.
Co se týká spotřeby oleje. Stává se, že některé motory mají větší apetit, nejvíce záleží na tom, jak se s nimi zachází. Nejdůležitější je včasná výměna oleje, alespoň po 15t km (lépe i dříve), nevytáčet a naopak nepodtáčet studený motor. Příčinou zvýšené spotřeby oleje bývají zapečené stírací kroužky.
Druhým problémem je klepání motoru za studena při volnoběhu i za jízdy, postupně se klepání ohříváním motoru snižuje. Asi nejvíce se to projevuje u motorů kódu SHDA. U teplého motoru je to nejvíce slyšet při rovnoměrné jízdě s menším zatížením a při deceleraci někde kolem 1500-2000 ot/min. Příčinou jsou vydřené pístní čepy. I tato vada je způsobena dlouhými intervaly mezi výměnami oleje, a důvodem je přicpaný olejový kanálek pro ostřikování pístních čepů. Oba tyto problémy mají motory s většími nájezdy, těžko to ale specifikovat. S oběma vadami lze dál jezdit, u té první se zvýší náklady na dolévání oleje a u té druhé je to jen nepříjemný zvuk. Obě závady se dají opravit, výměna pístních kroužků přijde asi na 20t Kč a výměna pístních čepů zhruba na polovinu. Každopádně tyto opravy neprovádí Ford, ten dodává pouze celé polomotory. Je třeba se domluvit se škovným motorářem, který ví, kde sehnat potřebné díly.
Abych nepopisoval jen problémy, jinak jsou to spolehlivé motory a žádné větší závady se neobjevují. To platí i o autě jako takovém.

_________________
Obrázek
Obrázek
FOCUS Mk II - Colorado Red GALERIE
KA - Deep Rosso GALERIE


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Koupím Forda Focuse mk2 1.6 16V Kombi
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 11. listopad 2018, 09:30 
čumil
čumil
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 2
Karma: 0
Supr :ultrahappy: ! Díky.


Výkon motoru v kW: 0 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Koupím Forda Focuse mk2 1.6 16V Kombi
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 11. listopad 2018, 11:44 
GT racing man
GT racing man
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 1715
Bydliště: Jihlava
Karma: 7
Naprostý souhlas s Jemarem, myslím, že to vše popsal skvěle. Akorát bych přidal své doporučení a to ošetřit ty lemy podběhu u předního kola, ale i u zadního kola u dveří. Spousta Focusů včetně mého tam má odbraný lak a začíná to tam pak pěkně reznout. Osobně jsem to vyřešil nástřikem prahů pomocí antikorozního nástřiku na bázi kaučuku (Body 950) - bral jsem bílou barvu na bílou barvu auta. Pokud si ale vybereš jinou barvu auta, tak je ten nástřik i přelakovatelný dle barvy vozu. Případně pokud to tam ještě nebudeš mít načnuté tak jako já, tak by se dalo vyřešit i pomocí tvrdé transparentní fólie, která problematická místa také velmi dobře ochrání, navíc to tak má i spousta aut přímo z výroby.

_________________
Obrázek
>>>Ford Focus Combi II FL, 1.6 16V 74kW, rok 2011<<<


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y