Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
  Verze pro tisk

Re: Postup pro zjištění původu nadměrného vybíjení autobater
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 26. srpen 2016, 08:28 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 3897
Bydliště: Modřice@JM@CZ
Karma: 44
Energit: casto to dela BT modul. Pokud ho mas tak ho od radia odpoj s zmer odber znovu.

_________________
Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan
Leaf 24 kWh 2012
/ byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Obrázek Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 1999 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Postup pro zjištění původu nadměrného vybíjení autobater
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 28. červenec 2020, 14:39 
ST racing man
ST racing man
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 410
Bydliště: ValMez
Karma: 5
Ahoj, mám mezi + polem akumulátoru a kostrou cca30-70mV. Vybijí mě to baterku, resp. nenabíjí dobře. Tato hodnota ale klesne během 5 vteřin na nulu když zasunu klíček do zapalování. Stačí jen zasunout. Po vytáhnutí se vrací zpět na původní hodnotu.
Mám pár otázek:
1. Pomůže návod na dohledávání z první strany?
2. Pokud ne, jak dohledat problémový zdroj?
Děkuji za radu.

_________________
nyní: Ford Galaxy, 2,2 TDCi, rv 10/2008; spotřeba: Obrázek
dříve: Ford Mondeo 1,8i, rv 1998 hatchback


Typ auta: Ford Galaxy | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 129 | Rok výroby: 2008 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Postup pro zjištění původu nadměrného vybíjení autobater
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 11. duben 2021, 16:36 
čumil
čumil
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 1
Karma: 0
Tak u mě vyřešeno. Moc děkuju, že tady Jemar napsal těch 30 minut klidu po zamčení auta (Ford Focus r.2003 mojí mamky). Parkujeme v zamčené garáži, takže auto klíčkem nikdy nezamykáme a už zase další baterka je z toho věčného vybíjení skoro v prdeli. Začali jsme teď s ampérmetrem hledat pojistku, co ji ždíme. Odběr kolísal mezi 120-130mA (tj. přibližně 3Ah kapacity pryč za každej den stání). Auto už odteď zamykáme a trvá to přesně 30 minut, než tam naskočí ten úspornej režim a odběr klesne někam mezi parádních 10-20mA. Takže super. Moc děkuju, jinak už bych teď asi v autě hledal a pitval řídící jednotku a zkoušel přepájet spoje na desce.


Výkon motoru v kW: 0 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Postup pro zjištění původu nadměrného vybíjení autobater
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 14. listopad 2021, 18:25 
ST racing man
ST racing man
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 407
Bydliště: Třinec
Karma: 0
čuste, mužete mi prosim poradit jestli mam správné zapojeni - a + kablíku na multimetru ?
něco mi krade štávu v baterii a chci to přeměřit, jen si nejsem jistý zda li to mam správně nechci si odpálit pojistku ....


Přílohy:

Bez názvusfsfsfs.png [ 332.2 KiB | Zobrazeno 494 krát ]

_________________
Je :Ford Focus 2.0 107kw Lpg/2007/Titánium
Byl: Golf 4 /1.6sr/8v/74kw/Lpg/1999

------------------------------------------------------------------------------------------------------
ObrázekObrázek
Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Postup pro zjištění původu nadměrného vybíjení autobater
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 14. listopad 2021, 19:56 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 3897
Bydliště: Modřice@JM@CZ
Karma: 44
Nemáš.
Pojistku v multimetru si neodpálíš, jelikož tam žádná není "unfused". Odnese to nejslabší článek řetězu a může to být doprovázeno zajímavým ohňostrojem - v blízkosti bych být rozhodně nechtěl.
Pokud neznáš základní principy - jak měřit napětí/proud a jak správně zapojit multimetr - tak se do toho raději nepouštěj.
______________________________________________________

Z tvého nákresu chápu že chceš měřit proud (pak vytahovat postupně pojistky v autě a dle poklesu proudu najít spotřebič který Ti šťávu z baterie "krade"). V takovém případě se ale měřák zapojuje do obvodu "sériově k baterii", ne paralelně jak se nejspíš chystáš.

_________________
Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan
Leaf 24 kWh 2012
/ byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Obrázek Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 1999 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Postup pro zjištění původu nadměrného vybíjení autobater
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 14. listopad 2021, 20:15 
ST racing man
ST racing man
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 407
Bydliště: Třinec
Karma: 0
Mám davat auto od přitelkyně k elektrikáři a dnes jsem zjistil že se mi vybiji nová baterie na mém autě... Proto jsem chtěl změřit jestli to někde bere proud ....abych se popř domluvil s elektrikářem... přiklad si beru z tohoto jen jsem se chtěl ujistithttps://www.youtube.com/watch?v=9Q0zSgS8JK0&list=LL&index=1&t=144s&ab_channel=Mari%C3%A1nMokr%C3%BD-TOPDRIVE

_________________
Je :Ford Focus 2.0 107kw Lpg/2007/Titánium
Byl: Golf 4 /1.6sr/8v/74kw/Lpg/1999

------------------------------------------------------------------------------------------------------
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Postup pro zjištění původu nadměrného vybíjení autobater
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 15. listopad 2021, 16:05 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 3897
Bydliště: Modřice@JM@CZ
Karma: 44
No šak v tom videu to je jasně ukázaný: https://youtu.be/9Q0zSgS8JK0?list=LL&t=134

1. s plus pólem baterie se NIC nedělá
2. mínus pól se odpojí od vozidla
3. na odpojený konec se připojí černý drát
4. na mínus pól baterie se připojí červený drát

Pozn.: barvy připojených vodičů v bodech 3 a 4 se dají prohodit. Multimetr dokáže měřit stejnosměrný proud v obou směrech. Na displeji potom buď svítí nebo nesvítí před naměřenou hodnotou znaménko mínus. Toto je ale pro tento pokus irelevantní, jelikož směr toku proudu/energie je vždy z baterie (v systému není aktivní žádný další zdroj, např. alternátor).

_________________
Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan
Leaf 24 kWh 2012
/ byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Obrázek Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 1999 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Postup pro zjištění původu nadměrného vybíjení autobater
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 15. listopad 2021, 22:57 
ST racing man
ST racing man
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 407
Bydliště: Třinec
Karma: 0
To chápu ja jen chtěl vědet jestli mám správně +a- kable na obrazku... :)

_________________
Je :Ford Focus 2.0 107kw Lpg/2007/Titánium
Byl: Golf 4 /1.6sr/8v/74kw/Lpg/1999

------------------------------------------------------------------------------------------------------
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Postup pro zjištění původu nadměrného vybíjení autobater
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 16. listopad 2021, 07:58 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 3897
Bydliště: Modřice@JM@CZ
Karma: 44
Tak příště psát červený a černý káblík :palecnahoru: , místo + a -. Jak vidíš, tak ne vždy se červený ("+ káblík") zapojuje na PLUS baterky... to mě zmátlo. :D

Takže ano, pro měření proudu max 10 A ss je připojení káblíků k multimetru OK. Rozsah dát také na "10 A".

_________________
Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan
Leaf 24 kWh 2012
/ byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Obrázek Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 1999 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Postup pro zjištění původu nadměrného vybíjení autobater
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 19. listopad 2021, 15:41 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 149
Karma: 0
no a pro takové jedince je lepší si pořídit klešťák a nemusí dělat nějaké harakiry :D


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2009 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y