Po neustalem porusovani pravidla, ze ve fotogalerii nebude zadna technicka diskuze, jsme pristoupili ke kroku, ze pokud uvidime vyzadanou technickou diskuzi v galerce (typicky kdy autor vlakna si "povzdechne" nad tim, jak mu neco vzadu klepe a je jasne, ze tim vyvolava technickou diskuzi i kdyz se na zacatku tvari, ze ne), tak galerku zamkneme a odemkneme po tydnu na zadost autora (pres SZ).
Je to neustale dokola. Lidi jsou lini hledat a svuj problem popisou v galerii s tim, ze zneuzivaji dobrych dusi tohoto fora, kteri jim tam stejne odpovi. Misto toho aby hledali a svuj dotaz polozili do technickych vlaken. Pak se stane to, co uz se nekolikrat stalo, ze mi sami autori dotazu napisou, ze forum je neprehledne a tim padem to napsali do galerky, at to maji hezky pohromade. Ale je to jen lenost, protoze tim vice jeste forum zneprehledni. O tom, ze resime stale ty same veci furt dokola ani nemluve. Vetsinou tyto veci uz byly nekde na foru reseny a dokonce tam jiste bude vice informaci, nez se nakonec dozvite ve sve galerce a tim padem vam lepe pomuzou problem identifikovat/opravit. Navic v galerce se pak resi nejaka konkretni vec (konkretni typ) a kdyz nekdo neco hleda, tam nenajde presne to co mysli, napise to zase do sve galerky a hle, mame treba dvacet (galerkovych) temat, kde se resi brzdy, pritom by v jednom vlakne to mohlo byt vsechno, nehlede na dalsi vyvijejici se diskuzi ostatnich diskutujicich, kteri pisou to stejne furt dokola, ale na ruznych mistech.
Dekuji za pochopeni. zewl
_________________ Ford Maverick 3.0 V6, 197k Ford Black Puma 1.7 125k Ford Focus RS MK2, 380k Kia eNiro, electric, 204k Fiat 500e, electric, 110k -------------------------------------------- Byl: Ford Edge 2.0 TDCi, Vignale, 210k Byl: Ford Mondeo 2.2 TDCi, Titanium S, 200k Byl: Ford Puma, Honey Blue edition 1.7, 125k Byl: Ford Focus ST170, 173k Byl: Ford Cmax 1.8i, 125k Byl: Ford Focus 1.8 TDDi, 90k
|