Hezký večer všem,
tak mám chvilku, abych zhodnotila celou akci. Nejdříve z pohledu organizátora. Slalom je komplexní akce, kterou není jednoduché zorganizovat, obzvlášť ne na vojenském letišti, které má striktní pravidla pro vstup účastníků, jejich pohyb v areálu atd. Převzít na sebe za takovou akci zodpovědnost není snadné a primární pro mne je bezpečnost všech zúčastněných a také techniky (vozidla, časomíra apod.). Jsem ráda, že to v tomto směru dopadlo tak nejlépe jak mohlo, traťáci zůstali celí, řidiči zůstali celí, spolujezdci taky, všichni v depu, všechna vozidla odjela v pořádku po své ose, až na malé šrámy z boje (od kuželů, které jdou opucovat). No, nejvíce v ohrožení byla tentokrát časomíra, já sama ji jednou výrazně ohrozila. Jsem ráda, že jsme ji mohli MisoviCO vrátit v celku. Uff. Další by nám totiž nevyrobil, takže na ni opravdu musíme dávat pozor. Takový náš klubový poklad.

No, ale zpět k organizaci - zajištění kuželů, časomíry, pohárů, vysílaček, WC (a nezapomenout vzít třeba toaleťák

), promyslet strukturu skupin, startování, startovní čísla, zajistit ochotné traťáky, fotografy a kameramany, časoměřiče, stavěče tratě, něco k sezení, něco na odpadky, atd., atd. Prostě je potřeba spoustu šikovných a ochotných lidí, kteří pomohou, jinak by nebylo možné vůbec takovou akci ukočírovat. Obzvlášť ne v časovém limitu, který jsme na to měli. Naštěstí náš klub je v tomto skvělý a není velký problém tu hromadu ochotných lidí sehnat. Spolupráce s Vámi všemi byla naprosto skvělá a bezproblémová, za celou dobu nevznikl žádný problém, který bychom nebyli schopni velmi rychle vyřešit.
Počasí se mi taky podařilo zajistit, i když to vypadalo bídně, tak nakonec v těch deštivých dnech se našel jeden jediný, kdy bylo počasí alespoň snesitelné a nebyli jsme všichni promoklí či zmrzlí.
Jsem také ráda, že se osvědčila nová struktura organizace - startovní čísla nalepená na autech, penalizace zapisovali traťáci do lejster a pak se to vše dopisovalo (až v kempu tedy), ušetřilo to cca hodinu času, což je hodně. Vysílačky se používaly tedy jen jako prvek komunikace mezi nejvzdálenějším traťákem a časoměřiči, pro jistotu, kdyby se něco dělo na trati v místech, kde nebylo od startu vidět. Naštěstí to nebylo nějak nutné využívat. A taky se podařilo odstranit problém minulého slalomu - přemlouvání traťáků, aby tam někdo vůbec šel. Nyní se jasně určilo předem, kdo tam půjde a bylo jasné, na jak dlouhou (či spíše krátkou - 40 minut) to bude. To taky velmi urychlilo celkový průběh. A v neposlední řadě je potřeba zmínit Paulovu skvělou přípravu při tvorbě tratě. Již dlouho dopředu ji měl promyšlenou, v měřítku zakreslenou, sehnal si pomocníky pro stavbu tratě a tak za půl (!!!) hodiny byla trať kompletně postavená i odzkoušená. Opravdu klobouk dolů!
Díky všemu výše uvedenému zbylo i pár minut na volné jízdy.

No a aby bylo zřejmé, kolik lidí (a firem) se muselo zapojit do organizace, tak bych všem ráda poděkovala. Snad na nikoho nezapomenu.
- Ford-club.cz/sk - příspěvek na poháry ve výši 1.800,-
- společnost LOM, a.s. - zapůjčení plochy pro naše klání (6.050,- za pronájem plochy na 5 hodin)
- společnost RALLYE ZLÍN spol.s r.o. - zapůjčení 80 ks kuželů (800,- za jejich pronájem) - snad nám je ještě půjčí, až zjistí, že Mlyeko jeden skalpoval
- p. Navrátil - možnost využití WC v hangáru (400,-)
- Svatý Petr - počasí
- MisoCO - zapůjčení skvělé časomíry
- mehturt - dovoz a sestavení časomíry, obsluha časomíry
- Vojta a Magda - obsluha časomíry a zapisování výsledků
- oggy - dovoz kuželů ze Zlína
- Vojta - odvoz kuželů zpět do Zlína
- PaulP - postavení skvělé tratě a zajištění krásných pohárů
- zewl, DrRomca, Jipa - pomoc při stavbě tratě
- zewl - zajištění vysílaček
- pacikrad - zajištění cen do slalomu, prezentaci části vozového parku Ford ČR, celodenní focení a zpracování fotografií
Velké díky také
- všem 12 traťovým komisařům za ochotu strávit čas na trati a případně i něco natočit, když jim byla nacpána kamera
- všem účastníkům za vzorné chování, dodržování pravidel, vynikající sportovní výkony, vytvoření skvělé atmosféry a vůbec - za účast. - mým dětem - za to, že nepodpálily kemp a neztratily psa, když jsme byli pryč

Snad jsem na nikoho nezapomněla...jestli ano, moc se omlouvám a opravím.
Bez Vás všech by ta akce nebyla tím, čím byla. Jsem ráda, že jsme schopni sami pro sebe udělat takovou akci. Doufám, že nebyla poslední a pokud by se už nepodařilo znova zajistit letiště v Přerově, že budeme pokračovat prostě někde jinde. Akce mají skvělou úroveň a jsou opravdu jedinečnou a bezpečnou možností, jak poznat možnosti vozidla a zlepšit své řidičské dovednosti.
No a pár slov z pohledu účastníka. Byla to první příležitost otestovat nové odlehčené disky a semislicky. Ani zdaleka jsem nevyužila jejich možnosti, nicméně na první test to nebylo tak špatné. Jedna z mála výhod, když člověk organizuje takovou akci je to, že není čas přemýšlet nad vlastními výkony, protože se člověk nervuje úplně jinýma věcma.

No a to mne tak nějak drželo v psychické pohodě, žádný předstartovní stres a tak jsem si to v klidu odjezdila. Takže jsem měla vlastně nespravedlivou výhodu oproti jiným.

Příště se to jistě otočí. Ale musím přiznat, že jsem ráda, že se mi podařilo obhájit loňské umístění.

Tak zase někdy příště...uvidíme, zda už na podzim.

Ještě zúčtování - vybralo se celkem 8.000,- (400,- x 20), náklady vypsány výše. Něco málo zbylo, pošlu to v EUR MisoCO jako příspěvek na časomíru.
Video průjezdů bude snad do konce týdne.
