Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
  Verze pro tisk

Snímač diferenciálneho tlaku DPF Ford Kuga
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 07. květen 2019, 22:56 
čumil
čumil
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 3
Karma: 0
Ahojte Chalani.Mám Ford Kuga r. 2012 (MK1) 103kw 4x4.Mám taký problem že auto začalo vyhadzovať chyboví kod P246B Nesprávny stav pre regeneráciu DPF filtra.Filter som dal vyčistiť ale chyba stále ostala a nedala sa zmazať.Po nejakom čase naskočila druhá chyba P2456 Prerušovaný a nestály obvod snímača diferenciálneo tlaku. Hadice k snímaču a do DPF sme prezreli a sú v poriadku.Snímač diferenciálneho tlaku sme vymenili ale chyba stále ostáva a nedá sa zmazať cez diagnostiku.Chyboví kod P246B zrazu zmiznul alel stále tam ostal chyboví kod P2456 . Mám LM327 diagnostiku a software ForScan. Neviete niekto poradiť ako odstrániť chybu z riadiacej jednotky.Treba nato nejakú inú diagnostiku? Za každú odpoveď ďakujem


Typ auta: Ford Kuga | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 1012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Snímač diferenciálneho tlaku DPF Ford Kuga
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 08. květen 2019, 08:47 
RS racing man
RS racing man
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 675
Karma: 28
Nemá tento motor už Vaporizér? Ak áno, problém bude aj v ňom...
Takto vyzerá:
:arrow: • Vaporizér Kuga •


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Snímač diferenciálneho tlaku DPF Ford Kuga
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 09. květen 2019, 22:13 
čumil
čumil
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 3
Karma: 0
Tak to fak neviem či to má vaporizér.Zrejme budem musieť ísť za nejakým dobrým mechanikom a nejakú dobrú diagnostiku a dúfam sa odhalí ten problém


Typ auta: Ford Kuga | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 1012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Snímač diferenciálneho tlaku DPF Ford Kuga
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 14. květen 2019, 19:28 
čumil
čumil
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 3
Karma: 0
Chyba odstránená.Zašiel som do servisu kde majú lepšiu diagnostiku.Stačilo nastaviť nový snímač a obnoviť DPF po vyčistení a bolo po probléme.Servisný technik mi povedal že pri každom vyčistení DPF je potrebné vymeniť snímač diferenciálneho tlaku DPF aj keď je dobrý a cez diagnostiku to znovu nastaviť. Tomu nerozumie prečo ho treba meniť aj keď je dobrí ale nejdem mu to vyvracať pretože tomu moc nerozumiem a zrejme vie toho viac ako ja.


Typ auta: Ford Kuga | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 1012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Problémy po výmene DPF u Ford Kuga
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 14. květen 2019, 22:25 
RS racing man
RS racing man
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 675
Karma: 28
Určite meniť netreba.
A diagnistika postačuje úplne bežná na reset a adaptácie menených dielov. Starý snímač sa dá otestovať, jeho údaje o tlakoch povedia čo treba.
Keby si bol napísal že prvý servis nevedel čo robiť hneď by som ti napísal čo treba otestovať.
Do toho servisu už nechoď. Výmena dpf pokiaľ je aj zohriaty sa dá zvládnuť za 30min. Drží iba na prírubách z jednej a druhej strany. Je na nich tesnenie a dáva sa tam pasta na výfukové časti.
Vyčistiť sa dá aj doma v bežnom prostredí, ale je potrebné vedieť namiešať a použiť správnu chémiu.
Pár dní práce pre nedevastačné čistenie vnútornej keramickej časti ...

A k diagnostike, treba otestovať čidlo teploty na dpf, hadice, snímač dif. tlakov a po čistení a výmene aj resety a adaptácia.
Dif. Snímač je ale po problémoch s Dpf filtrom spravidla zničený po tom ako sa pretrhnú membrány snímača tlaku.
Udeje sa to pri preplnení a vyrazení tlaku z filtra cez obe hadice do snímača. Takže samozrejme aj po výmene nového Dpf je auto v núdzovom režime. Ale to servis vie otestovať.


P.S: Ako sa z neuvedomelého vodičova stáva uvedomelý vodič...

Každý diesel s DPF filtrom po cca 150k km sa stáva určitým problémom pre kupujúceho a hlavne neznalého vodiča. Nesprávna kúpa auta, zlá stratégia a nesprávne použitie auta v prevádzke priťažia a po kúpe jazdenky nastáva problém.
Niektoré vozidlá s Dpf majú nalietané naozaj veľa a je to individuálne, ale väčšina je v zlom stave a majiteľia o tom ani netušia.
Problémová je hlavne norma Euro 4.
Jej zle vymyslená regenerácia je pre mnohých tabu.
Tu nastáva problém, keď užívateľ ani nevie, že má DPF, ako sa správať a ako k nemu pristupovať.
Niekto tvrdí, čo ma po tom, auto má slúžiť mne. Áno aj to je názor, ale pred kúpou bolo potrebné kupovať niečo vhodnejšie...
Problém je v meste a na krátke trasy.
Treba si hlavne všímať správanie motora a regeneráciu.
U motorov s Euro 5 je to omnoho lepšie a užívateľsky príjemnejšie .
Pri problémoch je tam však navyše vaporizér. Ale rozhodne nedochádza k riedeniu oleja naftou ako je to u Euro 4 a mokrej regenerácii.
Je toho omnoho viac, ale nechce sa mi to všetko písať aj preto, lebo je to spomenuté v iných témach. A preto sa po problémoch s Dpf vodiči zaujímajú o to, čo tam dole majú. Nie dole medzi nohami, ale dole pod autom a venujú tomu omnoho viac pozornosti.
:frajer:


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y