Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
  Verze pro tisk

Re: Akumulator
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 21. říjen 2019, 12:20 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 297
Karma: 1
Tady jsem něco našel, jdu to zkusit... ;-) Dík za tip.
https://ohptools.com/blogs/news/how-to- ... th-forscan


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 150 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Akumulator
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 02. listopad 2019, 13:42 
RS racing man
RS racing man
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 771
Bydliště: Slovensko, Trenčín
Karma: 4
Poistka F22 :mrgreen:

_________________
Ford Kuga 2.0 TDCi Spirit X M6 AWD
predtým:
- C-Max Titanium X 2011 1.6 85kW TDCi
- Focus Combi Ghia 2007 1.6 Duratec-16V Ti-VCT
- Focus Combi Trend 1999 1.8 TDdi


Typ auta: Ford Kuga | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2014 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Akumulator
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 05. leden 2021, 13:26 
čumil
čumil
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 7
Karma: 1
Zdravím, mám pár dotazů ohledně výměny baterie u Kugy 1.5 EcoBoost. Auto jsem kupoval nový 6/2018 a protože jsem netušil problémy s "inteligentním" dobíjením (přecházel jsem z auta bez těchto kurvítek), tak jsem baterii v začátku (asi jeden a půl roku) neřešil, akorát jsem vždy před jízdou ručně vypínal Start-Stop. Po tom roce a půl jsem chtěl vyřešit úplný vypnutí tohoto "skvělého" nápadu a tak jsem začal pátrat po různých diskuzích jak na to. Nakonec jsem to asi před rokem vyřešil vyndáním pojistky F22, přičemž jsem se dozvěděl, že se tím primárně řeší i to dobíjení vyřazením BMS. Od té doby to při nabíjení dává stálých 14,4 - 14,7V (měřeno jak multimetrem na baterce, tak měřákem v palubní zásuvce. Nicméně se domnívám, že ten rok a půl ježdění na začátku dal baterce zabrat a nyní i po nabití externí nabíječkou CTEK MXS 5.0 se po několika hodinách stání napětí ustálí na nějakých 11,9 - 12,1V, což je vlastně vybitá baterka. To samé samozřejmě i po jízdě. Dokonce mi před časem při startování "drčel" startér a vyhodilo to hlášku o návštěvě servisu. Při druhým startu to už naskočilo bez problémů a od tý doby raději nabíjím baterii každý týden. Takže to vypadá, že baterka je KO po necelých třech letech.

No a teď k mým dotazům:

1. Baterku si budu měnit sám, protože mě ve Fordu řekli za výměnu 6.500,- a to fakt nedám. Protože mám vyřazené BMS i SS, tak koupím nejspíš Vartu Silver Dynamic 74Ah (asi 2.000,-), která má stejné rozměry jako původní EFB Varta 60Ah. Je tedy můj předpoklad zbytečnosti EFB baterie správný? Jinak bych dal Vartu EFB 65Ah asi o 1.200,- dražší, ale příjde mi to jako zbytečné.

2. Samotná výměna bude porod, protože je tam tak zabastlená, že se to nevidí často. Půjdu na to nejspíš druhou metodou kdy se sundávají stěrače a plastové díly pod sklem (přijde mi to jednodušší a je víc místa). Co teda bude potřeba udělat po samotné výměně baterie?
a) Jak je to například s multimediálním centrem spolu s navigací (systém 12) - bude potřeba zadávat nějaký kód, nebo to je jen u rádií samotných?
b) Četl jsem, že je potřeba reset BMS, ale když je vyřazený tak to tím pádem nebude nutný?
c) Taky někdo píše o stahování oken, že je třeba je nějak nastavit?
d) Případně se ještě něco může vyvrbit?

Omlouvám se, pokud to tady někde na fóru je, ale na Kugu jsem nic nenašel a v rozsáhlé diskuzi u Focusu zde i na konkurenčním fóru jsem taky nic neobjevil.


Typ auta: Ford Kuga | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2018 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Akumulator
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 05. leden 2021, 14:17 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 2080
Bydliště: Praha 9
Karma: 10
Pokud das obyc baterku, asi bych v BCMI zmenil typ baterky (mozne jine dobijeni) + dodatecne i vypnul BMS + pripadne i S/S - nyni budes mit urcite ulozene ruzne chyby.

Po vymene asi jen naucit dojezdy oken, tot vse...

_________________
----- Ford Focus 1.5 EB Titanium MK3.5 -----
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium X MK3 --
---------- online jsem většinou zde -----------
---------> Diagnostika IDS, Forscan <----------


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 114 | Rok výroby: 2005 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y