Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 129 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
  Verze pro tisk

Re: EMISE po 1.1.2016 - zkušenosti
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 01. duben 2017, 03:55 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 4722
Bydliště: Kroměříž
Karma: 66
Eko znamená byznys nic víc žádná ekologie není ??

_________________
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Galerka focus
Galerka mondeo
Je:Ford mondeo 2,0 tdci 103kw combi 2011
Je:Ford focus 1,8 tdci 85kw combi 2002
Byl:ford escort combi 1,6 16v benzin 1996
favorit combi,trabant combi.


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EMISE po 1.1.2016 - zkušenosti
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 01. duben 2017, 08:07 
RS racing man
RS racing man
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 794
Karma: 21
Rendy píše:
Hmm,ale pak se ten uzasny filtr DPF za jizdy vypaluje,auto zere jak prokoply a to co v sobe ulozil vyleti z vyfuku tak nevim co je na tym eko,kdyz ty nanocastice pak houfne opusti filtr :roll: :D

Ale prdlajs. Pokud filtr funguje tak jak má tak z vejfuku žádný saze nevyletí protože při regeneraci se ty saze co se zachytí ve filtru spálí a z vejfuku maximálně vyletí tak pára. Auto se správně funkčním filtrem má koncovku čistou max. trochu našedlou. Pokud tam dám prst a vyndám ho černý od sazí jak kdybych ho strčil do mouru tak je to špatně a filtr nefunguje tak jak má.
Včera jsem toto psal jednomu členovi ohledně DPF. Nejdříve je třeba zjistit zda jsou čidla funkční. Pokud čidlo snímače přestane správně měřit rozdílový tlak tak regenerace filtru se nebude spouštět v pravidelných intervalech. Vadný snímač se nemusí zobrazovat ani jako závada na diagnostice. Odhalit jeho špatnou funkci dokáže jen dobrý mechanik a to na základě online parametrů při měření.
Další možná závada je na snímači teploty výfukového systému. Pokud přestane fungovat některý ze snímačů teploty ve výfuku tak okamžitě přestane fungovat i regenerace DPF a vozidlo hlásí závadu na palubní desce. Pokud se snímač včas vymění tak filtru pevných částic se nic nestane. Pokud se s vadným čidlem najede třeba i jenom 1000 km tak se může DPF zanést natolik že jeho regenerace na vozidle již nebude možná a bude třeba vyvolat regeneraci v servisu.
Závada nad kterou se každý směje ale vadný termostat který nedokáže zvýšit teplotu vody v systému nad 80°C může být také příčinou nespuštění regenerace filtru nebo její přerušování. Termostat musí být funkční.
Vadný nebo zaslepený EGR ventil což je dnes moderní ho zaslepit ale pokud nebude správně fungovat velmi rychle se DPFko zaplní. EGR ventil totiž při nízkém zatížení zmenšuje podíl sazí ve výfukovém systému a to z důvodu, že spaliny znovu posílá do sání na znovupřepálení. Jeho bezvadná funkce je pro dlouhou životnost DPF filtru nezbytná.
Vadný vstřik je další poměrně častá závada kdy se nerovnoměrně vstřikuje palivo. Díky nedokonalému spalování pak vznikne ve válci velmi kouřící směs. Tato ale nekouří mimo auto ale jde přímo do filtru pevných částic a tento není schopen tak velké množství sazí pobrat.
Aby DPF filtr správně fungoval je třeba dodržovat toto:
Tankovat jen kvalitní naftu u ověřených čerpacích stanic
Cca každých 500 km dopřát autu jízdu se zahřátým motorem na minimálně 4 rychlostní stupeň, nad 2000 otáček, po dobu nejméně 20 minut
pokud se rozsvítí závada motoru popř. žhavení tak co nejdříve zajet do servisu. Chyba kteréhokoliv snímače zastaví regeneraci DPF filtru a ten může být rychle zanesen.

_________________
Jsem zodpovědný za to co píšu. Nejsem zodpovědný za to jak to pochopíte. :-)
Mé zaměstnání je vaše bytí a nebytí na cestách :-)
Auto zatím koncern :-( ale mám spadeno na nějakého Maxe ;-)
ObrázekObrázekObrázek


Typ auta: Ford Transit | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 0 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EMISE po 1.1.2016 - zkušenosti
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 01. duben 2017, 22:11 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 18850
Bydliště: Prostějovsko (Nowheresville)
Karma: 351
Ale ja se nebavil o sazich bo ty neprojdou az hluboko do plic,ale o tech nanočásticích co jsou mikroskopicky neviditelny a samozrejme je na vyfuku nenajdes ;)
.....od sazi budes mit tak akorát cernou hubu,ale plice ne :misoo:

_________________
FF 1.8i 16V,ST křídlo,ST světla,panther-schwarz met,trend.
VW Golf 1,4TSI 118kW r.v. 2011,černa perlet, f plne palbe.
T-55AM2, MU-90 BVP-1, BPzV-SVATAVA, BVP-1, OT-64 SKOT.

Obrázek Obrázek
Galerka:
viewtopic.php?f=163&t=3772
viewtopic.php?f=245&t=10522


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EMISE po 1.1.2016 - zkušenosti
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 02. duben 2017, 06:36 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 14365
Bydliště: čáslavsko
Karma: 960
Také by mě docela zajímalo, jak vypadají zplodiny po regeneraci DPF filtru. Z fyziky je známo, že se nic jen tak samovolně neztratí, ale jen se přeměňuje v něco jiného. Je někde nějaký odkaz, jak ta regenerace po chemické a fyzikální stránce probíhá a co vlastně jsou výsledné produkty? Všeobecné povídání, že zachycené saze shoří a dál nic mě moc neuspokojuje..... ;)

_________________
Obrázek
Obrázek
FOCUS Mk II - Colorado Red GALERIE
KA - Deep Rosso GALERIE


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EMISE po 1.1.2016 - zkušenosti
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 02. duben 2017, 06:58 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 4722
Bydliště: Kroměříž
Karma: 66
Ani ten výfuk čistý taky není uplně. Kdyby jo tak proč by se přidávala močovina.

_________________
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Galerka focus
Galerka mondeo
Je:Ford mondeo 2,0 tdci 103kw combi 2011
Je:Ford focus 1,8 tdci 85kw combi 2002
Byl:ford escort combi 1,6 16v benzin 1996
favorit combi,trabant combi.


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EMISE po 1.1.2016 - zkušenosti
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 02. duben 2017, 19:10 
RS racing man
RS racing man
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 794
Karma: 21
No jestli vás to fakt zajíma tak si přečtěte jednu práci https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace ... e_id=65274 a zkouknětě video od Libora Fleischhanse což je jeden z nejlepších diagnostiků na emise a motory u nás https://www.youtube.com/watch?v=DMA3MsgjRy4, https://www.youtube.com/watch?v=DCn8aDQcAuQ, https://www.youtube.com/watch?v=xYEj1Hdop9o, https://www.youtube.com/watch?v=U3AJvQQNpBw

_________________
Jsem zodpovědný za to co píšu. Nejsem zodpovědný za to jak to pochopíte. :-)
Mé zaměstnání je vaše bytí a nebytí na cestách :-)
Auto zatím koncern :-( ale mám spadeno na nějakého Maxe ;-)
ObrázekObrázekObrázek


Typ auta: Ford Transit | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 0 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EMISE po 1.1.2016 - zkušenosti
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 06. srpen 2017, 13:33 
čumil
čumil
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 3
Karma: 0
Technik píše:
Jeden aktuální článek. Souhlas s autorem ;) http://motofocus.cz/udalosti-aftermarke ... ruka-statu


Dýzl je: "Nejčistší alternativou spalovacího motoru" Málem jsem spadnul ze židle. Ale hlavně JE TO PRO NAŠE DOBRO SOUDRUZI!!! :deejaayy:


Výkon motoru v kW: 31 | Rok výroby: 1988 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EMISE po 1.1.2016 - zkušenosti
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 02. listopad 2017, 20:27 
RS racing man
RS racing man
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 794
Karma: 21
Zazvonil zvonec a emisní turistice je pomalu konec :D

_________________
Jsem zodpovědný za to co píšu. Nejsem zodpovědný za to jak to pochopíte. :-)
Mé zaměstnání je vaše bytí a nebytí na cestách :-)
Auto zatím koncern :-( ale mám spadeno na nějakého Maxe ;-)
ObrázekObrázekObrázek


Typ auta: Ford Transit | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 0 | Rok výroby: 0 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: EMISE po 1.1.2016 - zkušenosti
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 12. prosinec 2017, 21:10 
ST racing man
ST racing man
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 490
Karma: 1
Technik
Libora Fleischhanse což je jeden z nejlepších diagnostiků na emise a motory u nás

To nemyslíš vážně.
Pár jeho "reklam" jinak to nelze nazvat jsem viděl a jediné co tak na tom docela dost vydělává.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2006 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 129 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y