Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 248 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Další
  Verze pro tisk
  

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 22. říjen 2018, 12:01 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 295
Karma: 2
V tom případě nechápu proč píšeš o hladině, pokud se ti rozsvítí červená olejnicka, tak je buď špatné čidlo tlaku, nebo to tlak nemá a to by bylo špatné čerpadlo. S tím určitě nejezdi


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 22. říjen 2018, 12:07 
ST racing man
ST racing man
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 491
Karma: 6
Zadna olejnicka nesviti. Na grafickem displeji vyskakuje zprava "Nizka hladina motoroveho oleje. Doplnte olej". Co udelate jako prvni? Ja zkontroluji hladinu oleje. Ta je v poradku, tak patrate dal. No a doctete se, ze stejnou hlasku muze vyvolat i tlak oleje...cili...


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 132 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 22. říjen 2018, 12:13 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 295
Karma: 2
Na budicich není olejnicka, která zhasne po nastartování? Pokud je a nesvítí, tak to tlak má. Pokud není, tak to je opravdu k ničemu... Tak jako tak, raději s tím nejezdil...


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 22. říjen 2018, 14:50 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 295
Karma: 2
tak jsem ted koukal při startování, a já ji tam také nemám.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: já si toho nevšiml vůbec, já měl prostě za to, že tohle se nikdy u aut měnit nebude...
hlavně že ty auta dnes mají všelijaké kraviny a tablet místo rádia, ale kontrolku mazání tam nedají... :deejaayy:


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 22. říjen 2018, 21:16 
GT racing man
GT racing man
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako hodina

Příspěvky: 1708
Bydliště: NM
Karma: 39
Hlasku o nizkej hladine oleja som mal tento rok v zime na lyzovacke. Na mierke som mal stale olej v strede medzi spodnou riskou a stredom, to znamena 1/4 mierky. Tak som kupil olej na pumpe dolial 2 deci ale hlaska sa stale objavovala. Tak som dolial dalsie 2 dcl ale ani to nepomohlo. Na druhy den po nastartovani hlaska stale svietila tak som tam dolial 0.5L co ale stale nepomohlo. Na treti den som rano nastartoval a hlaska sa uz nezobrazila. Oleja som mal vtedy uz po hornu risku.

_________________
S-Max 2.0 TDCI 110kW, Absolute Black 2016
Bol:S-Max 2.0 TDCI 103kW, Black Panther 2008
FF combi 1.8 TDCi 74kW, Machine Silver 2004
Bol:F Escort 1,4 1997 55kW
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 74 | Rok výroby: 2004 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. říjen 2018, 08:49 
ST racing man
ST racing man
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 491
Karma: 6
Na pristrojovce je nahore nejakych 6-7 ikon, co se po zapnuti zapalovani rozsviti, ale olejnicka mezi nima neni. Nevim, jak je na tom pristrojovy stit u Trendu, ale nase Titanko to nema.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 132 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. říjen 2018, 09:07 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 295
Karma: 2
já mám obyč přístrojovku bez grafických budíků a taky ji tam právě nemám... když jsem psal jestli ti svítí, tak mě ani nenapadlo, že by tam nebyla... ::D::
mě to opravdu přijde s dnešními auty někdy komické už, dá se zobrazit kdejaký nepotřebný údaj, auto umí samo zaparkovat, ale základní údaje, jako je kontrolka dobíjení a mazání , tak to tam není...
to už k autu můžou dávat rovnou v základu řidiče, když se stejně o nic starat nemám :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. říjen 2018, 09:56 
ST racing man
ST racing man
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 491
Karma: 6
Super...tohle je ale vlakno o S-Max MK2. Kontrolka tlaku oleje je zbytecna? Je ji naopak beru jako jednu z nejdulezitejsich...

Edit: aha...tady nekdo rychle smazal prispevek ;)


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 132 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. říjen 2018, 10:00 
RS racing man
RS racing man
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 825
Bydliště: Praha 4 - Hodkovičky
Karma: 9
jj, koukal jsme, že jsem mimo :) MK2 jsem nekoukal :)

Ale abych to napravil, tak jsem si vlezl do příručky a kontrolka tam je, ale neukazuje se při startu, ale, když už je problém, viz obrázek z manuálu:

Jen říkám, že pokud se rožne, tak většinou je pozdě :D Kontrolu oleje máš dělat pravidelně, takže je to taková kontrolka, která z mého pohledu není potřebná, pokud se neukazu při startu, ale aspoň, když už nějaký problém nastane. Ideální by bylo, kdyby se ukazovala hladina oleje a teplota oleje, to jsou pro mě podstatné informace, ale je čidlo jen na tlak, takže v podstatě k "ničemu".


Přílohy:

Snímek obrazovky 2018-10-23 v 15.56.45.png [ 104.95 KiB | Zobrazeno 1743 krát ]

_________________
Ford S-Max 2.0TDCI r.2011
Ford Fiesta ST180 RED r.2015 ( předáno Mamce, ale stále moje)

MINI ONE 1.4 r.2008
BMW Z4 Roadster 2.2i R6 r.2004
VW Golf MK3 GTI 2.0 8v Cabrio r.1993 (rebirth)

Ford-Team.cz

Obrázek
Obrázek
Typ auta: Ford Fiesta | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 134 | Rok výroby: 2015 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 23. říjen 2018, 15:16 
ST racing man
ST racing man
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 491
Karma: 6
Hladinu na merce kontroluji pravidelne a vzdy to drzim cca.na pulce. Proto me vydesilo, ze se rozsvitil nizky stav oleje (ac to bylo v tu chvili na pulce). Kazdopadne servis vcera dolil olej, ze ho mam po vrchni rysku a ten den to zhaslo. A dnes rano opet varovna hlaska - probehla tedy kontrola oleje, je stejna uroven jako ze servisu, takze olej to neztraci. Auto tedy opet v servisu. Jsem zvedavy, co zjisti....


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 132 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 24. říjen 2018, 20:54 
sportKA owner
sportKA owner
Offline
menej ako 24 hodín

Příspěvky: 99
Bydliště: Frýdek-Místek
Karma: 8
Zdravím.Jen se zeptám zda by neměl někdo zájem o koupi kol na nového maxe nebo galaxi.Jsou to 18",najeto asi 6 tis.bez škrábnutí,foto v galerce.Kdyžtak soukromou zprávu.


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 152 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 04. listopad 2018, 08:31 
ST racing man
ST racing man
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 491
Karma: 6
Takže vyměněno čidlo oleje a zatím se zdá, že je to ok, resp. hláška se již neobjevila...


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 132 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 06. listopad 2018, 23:24 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 200
Karma: 4
zdravím po nějaké době... vidím, že se rodina nových maxů moc nerozrůstá :-) ale po přečtení tohohle vlákna se ani není čemu divit :D

Momentálně nemám čím bych přispěl, tak jsem jen doplnil foto do galerie a trochu rekapitulace posledních pár měsíců provozu.
Všechno zatím funguje, v létě jsem vyměnil olej v převodovce, ujel pár tisíc km, spotřeba 7,5 dálka, 8,1 město
Poladil jsem nějaké nežádoucí funkce... vypnul jsem auto S/S a po tom co jsem dostal několikrát víkem kufru po hlavě :roll: tak jsem vypnul funkci kick-to-open.
Jediný co mi poslední dobou trochu vrtá hlavou je přeprogramování řazení powershiftu. Krká mě to podtáčení motoru v D-čku a tak furt přepínám mezi S a D, případně si pomáhám podřazením pádlem. Chtělo by to lehce upravit limitní otáčky pro přeřazení v režimu D a bylo by to super. Nemá s tím náhodou někdo zkušenost?

_________________
Obrázek
FORD S-MAX MK2 2.0TDCI 132kW Titanium X Powershift | 2016
Obrázek
FORD S-MAX 2.0TDCI 103kW Titanium X | 2010
Galerie - http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?t=14613


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 132 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 05. prosinec 2018, 22:34 
fiesta cup driver
fiesta cup driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 8 hodín

Příspěvky: 200
Karma: 4
Zdravím,
měl bych dotaz na majitele nových Smaxů a Galaxyn... objevil jsem v motoru divný konektor, kde jsou drátem šlusnutý 2 piny. Možná se pletu, ale nepřipadá mi to jako origo řešení od Fordu (trochu nahrubo omotaný páskou). Vím, že se takhle řeší zaslepení a oblbnutí počítače, když není zapojená nějaká periferie, ale netuší někdo k čemu je ten konektor?
Je to v pravým zadním rohu, hned napravo od baterky.

Příloha:

konektor.JPG [ 73.18 KiB | Zobrazeno 1285 krát ]

_________________
Obrázek
FORD S-MAX MK2 2.0TDCI 132kW Titanium X Powershift | 2016
Obrázek
FORD S-MAX 2.0TDCI 103kW Titanium X | 2010
Galerie - http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?t=14613


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 132 | Rok výroby: 2016 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: S-Max MK2 - problémy, řešení, vyjádření...
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 29. prosinec 2018, 00:40 
KAčátko
KAčátko
Offline
menej ako 2 týždne

Příspěvky: 14
Karma: 0
Ahoj jsem novým majitelem Maxe a poprvé i Fordu, tak jsem se chtěl podívat co mě asi tak čeká. Překvapila mě kauza s olejem. Chtěl bych se zeptat co tam vlastně lejete za olej?


Typ auta: Ford S-max | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2018 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 248 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y