Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
  Verze pro tisk
  

Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 22. prosinec 2009, 18:44 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 3514
Bydliště: Třebíč, (Ostrava)
Karma: 60
Zde pište všechny vychytávky našich Fordů. Mám na mysli nestandartní nastavení např nastavení centrálních zamykání, kódování klíčů, spoždění světlometů a podobně.

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Jean FoFo - byl http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=164&t=500
Šedivák Mondeo - je http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=171&t=21114


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 22. prosinec 2009, 18:55 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 18742
Bydliště: Daleko od hlavného mesta Sovietského sväzu
Karma: 250
DVOJITÉ ZAMYKÁNÍ

Na dálkovém ovladači zmáčkneš najednou tlačítko otvírání + zavírání a podržíš. Po několika sekundách by měli zablikat směrovky a mělo by to fungovat.
Nepamatuju si to úplně přesně tak to zkus.
Měli by se Ti potom na jedno zmáčknutí odemykat dveře řidiče a na druhý celý auto.

Zkopírováno z jiného vlákna.

_________________
http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=171&t=29229

SORRY ZA OT :-)
Obrázek
Obrázek


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 103 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
sdílet
PříspěvekNapsal: čtvrtek 25. únor 2010, 19:55 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 3514
Bydliště: Třebíč, (Ostrava)
Karma: 60
PÍPÁNÍ NEZAPNUTÝCH PÁSŮ FOFO II
Zapnout zapalování a 9x zapnout a odepnout bezp. pás řidiče. Opakováním postupu lze o5 aktivovat. Nemám to ověřeno ale za zkoušku nic nedáte.

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Jean FoFo - byl http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=164&t=500
Šedivák Mondeo - je http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=171&t=21114


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
Karma príspevku: 2
sdílet
PříspěvekNapsal: sobota 04. únor 2012, 12:50 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 14271
Bydliště: čáslavsko
Karma: 960
Podařilo se mi najít několik návodů jak u některých typů vozů Ford naprogramovat nové klíče pro centrální dálkové ovládání dveří.

Platí pro typy:

  • Cougar 1999 (08/1998 - 01/2001)
  • Focus 1999 (08/1998 - )
  • Focus C-Max 2003 (06/2003 - )
  • Puma 1998 (06/1997 - 12/2001)
  • Fiesta 1996 (10/1995 - 02/2002)
  • Fiesta 2002 (11/2001 - )
  • Fusion 2002 (06/2002 - )
  • Transit 2000 (01/2000 - )
  • Transit/Turneo Connect 2002 (06/2002 - )
  • Galaxy 2000 (04/2000 - )
  • Mondeo 1997 (08/1996 - 09/2000)
  • Mondeo 2001 (10/2000 - )


Upozornění: tyto informace jsou z roku 2003, tudíž netuším jestli novější modely jednotlivých typů vozů mají programování klíčů stejné, či nikoliv....


Programování vysílače dálkového ovládání - vozidla s dálkovým ovládáním dveří s rádiovou frekvencí: Focus 1999; Fiesta 1996; Mondeo 1997 a Puma 1998


POZNÁMKA: Pro vozidlo je možno naprogramovat maximálně čtyři vysílače dálkového ovládání dveří. Programovánídálkového ovládání musí být pro všechny vysílače provedeno najednou.
POZNÁMKA: Před vstupem do režimu programování zkontrolujte, zda je akumulátor vozidla plně nabitý a zda poplašný systém není aktivovaný nebo spuštěný (je-li ve výbavě).

  • 1. Zavřete všechny dveře abyste zajistili, že během programování nebudou znít kolidující zvukové signály
  • 2. Otočte spínač zapalování z polohy I do polohy II čtyřikrát během šesti sekund
  • 3. Otočte spínač zapalování do polohy 0
  • 4. Zazní zvukový signál a dioda na přístrojové desce se rozsvítí jako signalizace, že bylo vstoupeno do režimu načítání a že je možné naprogramovat vysílače dálkového ovládání dveří
  • 5. Během 10 sekund po předchozím kroku stiskněte jakékoliv tlačítko na právě programovaném vysílači, až se rozezní zvukový signál a dioda začne blikat. To signalizuje, že byl do vysílače přijat nový kód
  • 6. Po každém úspěšném naprogramování vysílače se automaticky vstoupí do dalšího 10ti sekundového režimu načítání, a to maximálně čtyřikrát
  • 7. Pro naprogramování dalších vysílačů opakujte krok č.5
  • 8. Systém vystoupí z režimu načítání, jestliže je spínačem zapalování otočeno do polohy III a žádný nový vysílač není programován během 10ti sekund nebo jestliže již byly naprogramovány čtyři vysílače dálkového ovládání dveří
  • 9. Poznámka - nesprávný postup programování neovlivňuje uložené kódy
  • 10. Vyzkoušejte nově naprogramované vysílače dálkového ovládání dveří tím, že aktivujete a deaktivujete funkce odemykání a zamykání na dálkovém ovladači


Programování vysílače dálkového ovládání - vozidla s infračerveným dálkovým ovládáním dveří: Focus 1999; Fiesta 1996; Mondeo 1997 a Puma 1998


POZNÁMKA: Pro vozidlo je možno naprogramovat maximálně čtyri vysílace dálkového ovládání dveří.
Programování musí být pro všechny vysílače dálkového ovládání dveři provedeno najednou.
Před vstupem do režimu programování vysílace dálkového ovládání zkontrolujte, zda je akumulátor vozidla plně nabitý a zda poplašný systém není aktivovaný nebo spuštený (je-li ve výbavě).

  • 1. Otočte spínač zapalování z polohy 0 do polohy I.
  • 2. Počkejte, až bude dioda pasivního systému proti krádeži (PATS) svítit nepretržitě.
  • 3. Otočte spínač zapalování do polohy 0.
  • 4. Během 5ti sekund po předchozím kroku podržíte klíč ve směru infračerveného prijímače a potom stisknete a podržíte tlačítko odemykání na vysílači dálkového ovládání dveři.
  • 5. Když dioda v klíči začne blikat, stiskněte tlačítko zamykání třikrát
  • 6. Uvolněte obě tlačítka a počkejte, až dioda PATS a dioda na klíči bliknou 5krát.
  • 7. Po každém úspešném naprogramování vysílače dálkového ovládání se automaticky vstoupí do dalšího 20ti sekundového režimu programování, a to maximálně čtyřikrát
  • 8. Pro naprogramování dalších vysílačů dálkového ovládání dveři opakujte postup od kroku 4 s každým dalším vysílačem dálkového ovládání dveři.
  • 9. Systém vystoupí z režimu programování, jestli-že je spínacem zapalování otočeno do polohy II, a žádný nový vysílač dálkového ovládání dveři není programován behem 20 sekund nebo jestliže již byly naprogramovány čtyři vysílače dálkového ovládání dveří.
  • 10. POZNÁMKA: Nesprávný postup programování neovlivňuje uložené kódy. Po úspešném naprogramování budou akceptovány pouze nově naprogramované vysílače dálkového ovládání dveří.
  • 11. Vyzkoušejte nově naprogramované vysílače dálkového ovládání dveřri tím, že aktivujete a deaktivujete funkce odemykání a zamykání na dálkovém ovladači.



Programování vysílače dálkového ovládání - vozidla s dálkovým ovládáním dveří s rádiovou frekvencí: Transit 2000; Transit Tourneo Connect 2002


POZNÁMKA: Do modulu poplašného systému a dvojitého zamykání je možno naprogramovat maximálně čtyři vysílače dálkového ovládání dveří. Programování musí být pro všechny vysílače dálkového ovládání dveři provedeno najednou.
POZNÁMKA: Jestliže modul poplašného systému a dvojitého zamykání vystoupí z režimu programování před naprogramováním kteréhokoliv nového vysílače dálkového ovládání dveří, všechny původní vysílače dálkového ovládání dveři zůstanou funkční.
POZNÁMKA: Po naprogramování prvního vysílače dálkového ovládání dveři do modulu poplašného systému a dvojitého zamykání budou všechny původní vysílače dálkového ovládání dveři vymazány.
POZNÁMKA: Modul poplašného systému a dvojitého zamykání vystoupí automaticky z režimu programování, jestliže byly naprogramovány čtyri nové vysílače dálkového ovládání dveři nebo pokud během 20ti sekund po vstupu do režimu programování nebyl naprogramován žádný nový vysílač dálkového ovládání dveři.

  • 1. Zkontrolujte, zda je akumulátor vozidla plně nabitý a zda poplašný systém není aktivovaný nebo spuštěný.
  • 2. Zavřete dveře vozidla.
  • 3. POZNÁMKA: Po cyklu zapalování musí být klíč
    zapalování v poloze II. Otočte klíčem zapalování z polohy 0 do polohy II osmkrát během deseti sekund.
    • Zámky dveří se zamknou a odemknou jako potvrzení, že modul poplašného systému a dvojitého zamykání vstoupil do režimu programování.
  • 4. Stiskněte tlačítko na vysílači dálkového ovládání dveří během 20ti sekund poté, co modul poplašného systému a dvojitého zamykání vstoupil do režimu programování.
    • Zámky dveří se zamknou a odemknou jako potvrzení, že vysílač dálkového ovládání dveři byl úspěšně naprogramován.
  • 5. POZNÁMKA: Poté, co byl vysílač dálkového ovládání dveři úspěšně naprogramován, modul poplašného systému a dvojitého zamykání resetuje režim programování, což poskytne dalších 20 sekund k naprogramování dalšího
    vysílače dálkového ovládání dveří.
    Opakujte krok 4 pro naprogramování dalších vysílačů dálkového ovládání dveří.
  • 6. Otočte klíčem zapalování do polohy 0.
    • Zámky dveří se zamknou a odemknou jako potvrzení, že modul poplašného systému a dvojitého zamykání opustil režim programování.
  • 7. Vyzkoušejte, zda systém funguje normálně.


    Programování vysílače dálkového ovládání - vozidla s dálkovým ovládáním dveří s rádiovou frekvencí: Galaxy 2000


    POZNÁMKA: Do všeobecného elektronického modulu (GEM) je možno naprogramovat maximálně čtyři vysílače dálkového ovládání dveří. Programování musí být pro všechny vysílače dálkového ovládání dveří provedeno najednou.
    POZNÁMKA: Před pokusem o vstoupení do režimu programování zkontrolujte, zda je akumulátor vozidla plně nabitý a zda poplašný systém není aktivovaný nebo spuštěný.
    POZNÁMKA: Jestliže režim programování skončí, aniž byl naprogramován některý z nových vysílačů dálkového ovládání dveří, původně naprogramované vysílače dálkového ovládání zůstanou funkční.
    POZNÁMKA: Po úspešném naprogramování prvního vysílače dálkového ovládání budou všechny dříve uložené vysílače dálkového ovládání vymazány.
    POZNÁMKA: Modul GEM automaticky opustí režim programování, jestliže již byly naprogramovány čtyri vysílače dálkového ovládání dveří nebo pokud nebyl žádný nový vysílač programován během 15ti sekundového režimu programování.

  • 1. Zavřete všechny dveře vozidla.
  • 2. POZNÁMKA: Dejte pozor, aby vložka zámku dveři byla v odemčené poloze déle než 0,5 sekundy. Zasuňte klíč do zámku dveří řidice a otocte klíčem z klidové polohy do odemčené polohy třikrát během 5ti sekund.
  • 3. Diody zámku dveří se rozsvítí na 15 sekund během režimu programování vysílače dálkového ovládání, dveří, což umožňuje naprogramování vysílače dálkového ovládání dveří.
  • 4. Vytáhněte klíč ze zámku dveři řidiče a zamiřte vysílačem dálkového ovládání dveři na vnitřní zpětné zrcátko.
  • 5. Stiskněte a podržte tlačítko zamykání na vysílači dálkového ovládání dveří.
  • 6. Zatímco držíte tlačítko zamykání stisknuté, stiskněte třikrát tlačítko odemykání na vysílači dálkového ovládání dveří.
  • 7. Uvolněte obě tlačítka současně.
  • 8. Dejte pozor, aby diody zámku dveří blikly pětkrát jako potvrzení, a vysílač dálkového ovládání dveří byl naprogramován.
  • 9. Poté, co byl vysílač dálkového ovládání dveří úspěšně naprogramován, modul GEM resetuje režim programování, což poskytne dalších 15 sekund k naprogramování dalšího vysílače dálkového ovládání dveří.
  • 10. Pro naprogramování dalších vysílačů dálkového ovládání dveří opakujte kroky 4 a 7.
  • 11. Zkontrolujte, zda se všechny dveře zamknou a odemknou jako potvrzení, že modul GEM již není v režimu programování.
  • 12. Vyzkoušejte nově naprogramované vysílače dálkového ovládání dveří tím, že aktivujete a deaktivujete funkce odemykání a zamykání.


    Programování vysílače dálkového ovládání - vozidla s dálkovým ovládáním dveří s rádiovou frekvencí: Mondeo 2001


  • 1. POZNÁMKA: Do všeobecného elektronického modulu (GEM) je možno naprogramovat maximálně čtyři vysílače dálkového ovládání dveří. Programování musí být pro všechny vysílače provedeno najednou.
    POZNÁMKA: Před vstupem do režimu programování nejprve zkontrolujte, zda je akumulátor vozidla plně nabitý a zda poplašný systém není aktivovaný nebo spuštený (je-li ve výbavě).
    Zavřete všechny dveře a zapněte bezpečnostní pásy, abyste zajistili, že během programování nebudou znít kolidující zvukové signály.
  • 2. Otočte spínač zapalování z polohy I do polohy II nejméne čtyřikrát za šest sekund.
  • 3. Otočte spínač zapalování do polohy 0.
  • 4. Modul GEM je nyní v režimu načítání.
  • 5. Stiskněte a podržte jedno z tlačítek na vysílači dálkového ovládání dveří, dokud se nerozezní zvukový signál. To signalizuje, že do vysílače byl úspěšně přijat nový kód
  • 6. Po každém úspešném naprogramování se automaticky vstoupí do dalšího 10ti sekundového režimu načítání, a to maximálně čtyřikrát.
  • 7. Pro naprogramování dalších vysílačů opakujte krok 5.
  • 8. Systém vystoupí z režimu načítání poté, co je spínačem zapalování otočeno do polohy III, žádný nový vysílač není programován během 10ti sekund nebo jestliže již byly naprogramovány čtyři vysílače dálkového ovládání dveří.
  • 9. POZNÁMKA: Nesprávný postup programování neovlivňuje uložené kódy.
    Po úspěšném programování, budou akceptovány pouze
    nově naprogramované vysílače dálkového ovládání dveří.
  • 10. Vyzkoušejte všechny naprogramované vysílače tím, že aktivujete a deaktivujete funkce odemykání a zamykání.


    Programování vysílače dálkového ovládání - vozidla s dálkovým ovládáním dveří s rádiovou frekvencí: Fiesta 2002; Fusion 2002

  • 1. POZNÁMKA: Do všeobecného elektronického modulu (GEM) je možné naprogramovat maximálně čtyři vysílače dálkového ovládání dveří. Programování musí být pro všechny vysílače provedeno najednou.
    POZNÁMKA: Před vstupem do režimu programování nejprve zkontrolujte, zda je akumulátor vozidla plně nabitý a zda poplašný systém není aktivovaný nebo spuštený (je-li ve výbavě). .
    Zavřete všechny dveře, abyste zajistili, že během programování nebudou znít kolidující zvukové signály.
  • 2. Otočte spínač zapalování z polohy I do polohy II čtyřikrát za šest sekund.
  • 3. Otočte spínač zapalování do polohy 0.
  • 4. Rozezní se zvukový signál jako signalizace, že modul GEM je v režimu načítání a že je možné naprogramovat vysílače dálkového ovládání dveří.
  • 5. Stiskněte a podržte jedno z tlačítek na vysílači dálkového ovládání dveří, dokud se nerozezní zvukový signál. To signalizuje, že byl do vysílače úspešně přijat nový kód.
  • 6. Po každém úspěšném naprogramování, se automaticky vstoupí do dalšího 10ti sekundového režimu načítání, a to maximálně čtyřikrát.
  • 7. Pro naprogramování dalších vysílačů dálkového ovládání dveří opakujte krok 5.
  • 8. Systém vystoupí z režimu načítání poté, co je spínačem zapalování otočeno do polohy III, žádný nový vysílač není programován během 10ti sekund nebo jestliže již byly naprogramovány čtyři vysílače dálkového ovládání dveří.
  • 9. POZNÁMKA: Nesprávný postup programování
    neovlivňuje uložené kódy.
    Po úspešném programování budou akceptovány pouze
    nově naprogramované vysílače dálkového ovládání dveří.
  • 10. Vyzkoušejte všechny naprogramované vysílače tím, že aktivujete a deaktivujete funkce odemykání a zamykání.


    Programování vysílače dálkového ovládání - vozidla s dálkovým ovládáním dveří s rádiovou frekvencí: Focus C-MAX


  • 1. POZNÁMKA: Pro rozvodnou skríňku na straně spolujezdce (PJB) je možno naprogramovat maximálně osm vysílačů dálkového ovládání dveří. Programování musí být pro všechny vysílače provedeno najednou.
    POZNÁMKA: Před vstupem do režimu programování nejprve zkontrolujte, zda je akumulátor vozidla plně nabitý a zda poplašný systém není aktivovaný nebo spuštený (je-li ve výbavě).
    POZNÁMKA: Dejte pozor, aby směrová světla byla
    vypnutá.
    Zapněte bezpečnostní pásy a zavřete všechny dveře, abyste zajistili, že behem programování nebudou znít kolidující zvukové signály.
  • 2. POZNÁMKA: Zapalování je třeba během programování vysílače zapnout čtyřikrát. V pripade nedodržení tohoto pokynu muže dojít k nesprávnému naprogramování vysílače dálkového ovládání.
    Otočte spínač zapalování z polohy I do polohy II čtyřikrát behem šesti sekund.
  • 3. Otočte spínač zapalování do polohy I.
  • 4. Jakmile PJB vstoupí do režimu načítání, ozve se zvukový signál.
  • 5. Stiskněte a podržte jedno z tlačítek na vysílači dálkového ovládání dveří, dokud se nerozezní zvukový signál. To signalizuje, že byl do vysílače úspešně přijat nový kód.
  • 6. Po každém úspěšném naprogramování se automaticky vstoupí do dalšího 10ti sekundového režimu načítání, a to maximálne osmkrát.
  • 7. Pro naprogramování dalších vysílačů opakujte krok 5.
  • 8. Systém vystoupí z režimu načítání poté, když je spínačem zapalování otočeno do polohy II nebo III, žádný nový vysílač není programován během 10 sekund nebo
    jestliže již bylo naprogramováno osm vysílačů dálkového ovládání dveří,
  • 9. POZNÁMKA: Nesprávný postup programování neovlivňuje uložené kódy.
    Po úspěšném programování budou akceptovány pouze nově naprogramované vysílače dálkového ovládání dveří.
  • 10. Vyzkoušejte všechny naprogramované vysílače tím, že aktivujete a deaktivujete funkce odemykání a zamykání.

    Přepínání z odemykání jedním stisknutím na odemykání dvěma stisknutími
  • 1. POZNÁMKA: Před zahájením přeprogramování dálkového ovládání musí být vypnuto zapalování.Režim odemykání je možno změnit současným stisknutím tlačítek odemykání a zamykání na vysílači dálkového ovládání dveři minimálne na čtyři sekundy.
  • 2. Změna je signalizována dvojím zablikáním směrových světel.
  • 3. Tento režim je možno provádět tak často ,jak je treba, a to opakováním uvedeného postupu.

_________________
Obrázek
Obrázek
FOCUS Mk II - Colorado Red GALERIE
KA - Deep Rosso GALERIE


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 08. duben 2012, 22:01 
sportKA owner
sportKA owner
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 53
Bydliště: Moravský Beroun
Karma: 0
Jiří píše:
PÍPÁNÍ NEZAPNUTÝCH PÁSŮ FOFO II
Zapnout zapalování a 9x zapnout a odepnout bezp. pás řidiče. Opakováním postupu lze o5 aktivovat. Nemám to ověřeno ale za zkoušku nic nedáte.


Tak to musím vyzkoušet. Jenom technická - mají všechny Mondea hlídání pásů? Já mám 2001 a nic mi tam nepípá ani nesvítí. Je možný, že je to jenom zablokovaný?

_________________
Ford Mondeo III 1.8 92kw 2001


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2001 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 08. duben 2012, 22:21 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 2904
Bydliště: Ostrava !!!
Karma: 66
Je to psané pro Ford Focus II, myslím že naše Mondea tuto funkci nemají.

A dle mého je to funkce spíše na otravu...

_________________
Focus 12´, 2.0 TDCi 120kw, powershift, 19" Tomasson, Eibach >
Citroen Berlingo 1.6 HDi 66kw, white

Mondeo 02´MK3 2.5 V6 LPG, 18", navi...
Transit 10´ 2.2 TDCi 85kW L3H4, white
Peugeot 406 1.8 16V 81kW
Peugeot 306 GTi-6 120kw
Mitsubishi Lancer 1.5 60kW

ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 120 | Rok výroby: 2012 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 09. duben 2012, 10:52 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 3514
Bydliště: Třebíč, (Ostrava)
Karma: 60
Je to dobré akorát v tom že se poutá automaticky i spolujezdec, ale když to člověk vypne tak je boží klid a neotravuje pípáním.

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Jean FoFo - byl http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=164&t=500
Šedivák Mondeo - je http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=171&t=21114


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2011 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 13. červenec 2012, 11:14 
čumil
čumil
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 8
Bydliště: Klatovy
Karma: 1
U Mondea rv 04 a 05 stačí, když jen zmáčknete na odepínání pásů ve chvíli, jakmile otočíte klíčkem v zapalování a asistent pro pásy vás přestane otravovat :) Odzkoušeno na obou. Pokud vám pás překáží, není jednoduššího řešení :)

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek

Fotogalerie


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2004 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
sdílet
PříspěvekNapsal: pátek 13. červenec 2012, 22:33 
RS racing man
RS racing man
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 dni

Příspěvky: 652
Bydliště: Brno
Karma: 10
Já jsem na kontrolu pásů u Mondea našel tento návod. Mám to osobně vyzkoušené na mém Mondeu 2003 - už mě pípání ani blikání neotravuje :palecnahoru: .

Kontrola nezapnutých pásů:
Tady je návod jak deaktivovat nebo aktivovat kontrolku a zvukovou signalizaci nezapnutých pásů:

-Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I" a pás nechte nepřipoutaný
-Otočte klíček zapalování do polohy "II"
-Počkejte, dokud nezhasne kontrolka bezpečnostních pásů (asi 1 minutu)
-Třikrát postupně připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče
-Rozsviťte a zhasněte hlavní světlomety
-Třikrát postupně připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče
-Celý postup od zapnutí zapalování musíte stihnout do 60s
-Nyní by se na 3 vteřiny měla rozsvítit kontrolka bezpečnostních pásů
-Po zhasnutí kontrolky jednou připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče - toto vypne/zapne kontrolu připnutosti bezp. pásu
-Programování se ukončí automaticky po 10 vteřinách


Pak jsem si uložil ještě pár návodů, který jsem porůznu našel tady na fóru. Tyhle už jsem ale nezkoušel, ale hodím je sem, když je tady na to spešl vlákno. Myslím, že by všechny měly být pro Mondeo MK3 (jiný bych si asi neukládal). Samozřejmě všechny tyhle návody mají původní autory, takže díky patří jim.

Zablokované rádio:
skús toto:
Ak vypisuje LOCK

Lock (zamknuté) sa zobrazí na displeji po zadaní desiatich alebo trinástich zlých pokusov o vloženie vstupného kódu.

Ak vypisuje LOCKED alebo LOCK10

Rádio musí byť vypnuté a kľúč v zapaľovaní musí byť v druhej polohe (alebo naštartované)
Stlačiť a držať tlačidlo 6, kým sa rádio nezapne
Malo by opäť pýtať vstupný kód

Ak vypisuje LOCK13 treba stlačiť tlačidlo 6 na 15 sekúnd a mali by sa nastaviť továrenské nastavenia.
Alebo stlačiť a držať tlačidlo 6 spolu s tlačidlom ZAP/VYP po dobu 30 sekúnd.
Skúste to aj s vypnutým rádiom aj so zapnutým. Tento postup pre LOCK13 je zatiaľ neoverený!

Auto-Lock dveří po rozjezdu

1. Sadnite si do auta, zatvorte dvere a dajte kľúč do polohy keď sa zasvietia vnútorne svetlá - neštartujte auto!
2. Zamknite dvere použijúc "zámok" na dverách šoféra a vzápätí odomknite - zopakujte to celkovo 3krát - zámok musí na konci ostať v polohe Odomknuté
3. Dajte kľúč do východzej polohy
4. S kľúčom vo východzej polohe zopakujte bod 2
5. Dajte kľúč do polohy štartovania, neštartujte!!! Malo by byť počuť pípnutie
6. Znovu zamknite a odomknite, malo by byť počuť posledné pípnutie
7. Hotofson.

Na mojom Mondejku 2001 to šlo, auto sa mi samo lockne pri asi 5km/h, zvonku ho nikto neotvori.
Problém bol s kamošovým Mondeom 2007, ten nereagoval vôbec. Za skúšku to ale stojí.

P.S. Auto Lock funguje iba po naštartovaní a prvom rozjazde, ak potom otvoríte dvere a znovu sa rozbehnete, uto lock sa už neaktivuje. Auto si ale viete sami zatvoriť tým zámkom tak či tak Ak chcete, aby sa auto samo znovu lock-lo, treba vypnúť motor a naštartovať, čo je samozrejme hlúposť....

Kódování dálkového ovládání

mám problém s dálkovým ovládáním centrálu, od výměny baterie v klíči mi přestal fungovat. Pouze problikne po dlouhém podržení tlačítka na klíčích.

Tak musíš strčit klíček do zapalování a otočit do polohy, kdy se na chvíli rozsvítí kontrolka imobilizéru (ona bez klíčku bliká a když strčíš klíček a pootočíš do polohy 1 tak na chvilinku svítí a pak zhasne jako že imobilizér je ok) no a ty musíš v tom okamžiku, kdy kontrolka chvilku svítí vytáhnout rychle klíček a mazat ven z auta (ta kontrolka by mela zůstat svítit myslím ze cca 30 sec), zavřít dveře a teď namíříš klíček na to čidlo co je ve dveřích vedle zámku, zmáčkneš a držíš horní tlačítko na klíči tak dlouho, až se rozsvítí kontrolka na klíči. Až se rozsvítí, tak současně se zmáčknutým vrchním tlačítkem, třikrát zmáčkneš spodní tlačítko na klíči a po třetím zmáčknutí současně pustíš obě tlačítka. Kontrolky i na klíči i na imobilizéru v autě by měly současně několikrát zablikat. Potom ještě musíš strčit klíček znova do zapalování a zapnout a vypnout zapalování. Pak by měl být klíč nakódovaný a fungovat. Případně zkus místo 3x zmáčknout spodní tlačítko při proceduře 4x. (V servise ford si za tuhle fintu účtují asi 400 Kč)

Moc děkuju za radu, ale bohužel ani to nešlo nakonec je to jinak....
Otočit klíč do polohy 2 a rychle přepnout do polohy 3 a takto 5x za sebou pak by měla zůstat svítit červená dioda vedle hodin, pak klíč vytáhnout namířit na dveře a držet 2. tlačítko a do toho 4x promáčknout první, pak už jen strčit klíč do zapalování otočit do polohy 3 a vytáhnout klíčky a vše by mělo fungovat.

_________________
Je: Ford Mondeo Combi MKIII 2.0 16V 107kW 2003 LPG Facelift
Obrázek ObrázekObrázek Obrázek
GALERIE
______________________________
Bývávalo: Škoda Felicia Combi 1.3 MPi 40kW 1998 LPG žlutá telekomácká


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: LPG | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2003 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 01. srpen 2012, 16:34 
sportKA owner
sportKA owner
Uživatelský avatar
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 53
Bydliště: Moravský Beroun
Karma: 0
thorrko píše:
Je to psané pro Ford Focus II, myslím že naše Mondea tuto funkci nemají.

A dle mého je to funkce spíše na otravu...


Já osobně se poutám pořád, dřív jsem to měl taky v paži, ale až si zažiješ díky tomu pořádnej nášup, tak tě to přejde ::wink::

_________________
Ford Mondeo III 1.8 92kw 2001


Typ auta: Ford Mondeo | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2001 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 14. srpen 2012, 11:02 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 dni

Příspěvky: 8213
Bydliště: Uhlířské Janovice okr.Kutná Hora
Karma: 134
Nemá někdo nějakou vychytávku na C-Max ??? :palecnahoru:

_________________
Obrázek
Obrázek
Obrázek

C-Max 1.8/92kW - výbava Style™ • Léto - 17" alu (Ypsilony) , zima - 16" alu (baby ST) • 4x el. okna • 6x airbag • automatická dvouzónová klima • tempomat • přední a zadní senzory parkování • SONY audio • kožený packet • ABS • EPS • folie •


Typ auta: Ford C-max | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 92 | Rok výroby: 2007 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
Karma príspevku: 1
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 14. srpen 2012, 11:45 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 hodiny

Příspěvky: 6774
Bydliště: Neďaleko od Trenčína
Karma: 227
kalibrácia palubného počítača FF I:

Pokud vám nesedí spotřeba udávaná palubním počítačem s reálnou, zkuste tento postup:

• Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
• Stiskněte a podržte tlačítko "INFO" na páčce
• Se stisknutým tlačítkem otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
• Na displeji palubního počítače se objeví "On"
• Stiskněte tlačítko "INFO" ještě jednou a zobrazí se "0 MPG", teď se nacházíte v režimu kalibrace palubního počítače
• Pomocí tlačítek "S" nebo "R" nastavte požadovanou korekci v rozsahu "-25 až +25" s krokem "1"
• Potvrďte tlačítkem "INFO" a máte nastaveno

Na základě prvních testů a výpočtů to vypadá, že korekce není v MPG, ale v procentech. "On" znamená použití palubního počítače. Pokud tuto volbu přepnete do "Off", bude se vám na displeji zobrazovat pouze venkovní teplota.

Prevzaté z iného fóra.

_________________
Galéria - Ford Focus combi 1,8 TDCi 85 kW - možno, r.v. 2002, KN filter - rodinné striebro
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek

Predaj použitých dielov Ford


Naposledy upravil martyG dne úterý 14. srpen 2012, 19:01, celkově upraveno 1

Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2003 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 14. srpen 2012, 18:51 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 4 hodiny

Příspěvky: 14271
Bydliště: čáslavsko
Karma: 960
Návod jsem vyzkoušel a funguje. Je zajímavé, že v TISu o tomto nastavení není ani slovo, pouze že MPG je defaultně 0 a může být rozmezí +/-25 a jedná se o %.
Zatím s nastavením nebudu laborovat, zdá se mi, že spotřeba zhruba odpovídá skutečnosti.

_________________
Obrázek
Obrázek
FOCUS Mk II - Colorado Red GALERIE
KA - Deep Rosso GALERIE


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 107 | Rok výroby: 2010 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 22. leden 2013, 14:38 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 2 hodiny

Příspěvky: 6774
Bydliště: Neďaleko od Trenčína
Karma: 227
Citace:
Ak vypisuje LOCKED alebo LOCK10

Rádio musí byť vypnuté a kľúč v zapaľovaní musí byť v druhej polohe (alebo naštartované)
Stlačiť a držať tlačidlo 6, kým sa rádio nezapne
Malo by opäť pýtať vstupný kód


tento postup je overený a vyskúšaný za jamakovej pomoci na rádiu Ford Visteon 9000 VNR a funguje.... ;)

_________________
Galéria - Ford Focus combi 1,8 TDCi 85 kW - možno, r.v. 2002, KN filter - rodinné striebro
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek

Predaj použitých dielov Ford


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2003 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Souhrn všech nastavení a vychytávek u FORDŮ
sdílet
PříspěvekNapsal: pondělí 04. únor 2013, 11:10 
sportKA owner
sportKA owner
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 56
Bydliště: Karlovy Vary
Karma: 3
Ahoj potřeboval bych poradit. Přestal mi fungoval central na dálku, tak jsem vyměnil baterii v ovladači ale pořád nefunguje. Co s tím???

_________________
Ford Focus II - Ti-VCT Sport, 1.6 16V 85kw - r.v. 2005 / 100300km, 16" kola. Obrázek
Kawasaki Z1000 2012


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 85 | Rok výroby: 2005 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y