Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
  Verze pro tisk

Re: Můj víkend s Focusem MK4 (2019)
Autor Zpráva
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 26. březen 2019, 09:17 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 5869
Bydliště: Příbram
Karma: 152
zewl píše:
Jak jsem psal výše, viceprvek nemají jen dvě verze, zbytek všechny. Ale taky moc nechápu, proč ho Ford nenechá všude.

To je úplně jednoduché. Kvůli úspoře nákladů. Co si budeme povídat, nadšených řidičů, kteří si Focus koupí kvůli jízdním vlastnostem zase tolik není (a asi si často připlatí za silnější motor). A drtivá většina běžných uživatelů rozdíl mezi víceprvkem a torzkou nepozná nebo je to vůbec nezajímá.

_________________
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EcoBoost Titanium (182 k) | 2014 | Deep Impact Blue
Mazda MX-5 NB 1.8 10th Anniversary Edition (140 k) | 1999 | Sapphire Blue Mica
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi Finesse (100 k) | 2003 | Green Vitro
Obrázek
Obrázek Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 134 | Rok výroby: 2014 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Můj víkend s Focusem MK4 (2019)
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 26. březen 2019, 09:30 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 35469
Bydliště: Cesky Brod
Karma: 897
Jj, chápu, ale dělat dva různé podvozky, že se vyplatí. Ale určitě to má Ford moc dobře spočítané.

_________________
Ford Edge Vignale 2.0 TDCi 210k
Ford Black Puma 1.7 125k
Ford Focus RS MK2, 380k
Fiat 500e, electric, 110k
--------------------------------------------
Byl: Ford Focus ST170, 173k

Byl: Ford Mondeo 2.2 TDCi, Titanium S, 200k
Byl: Ford Puma, Honey Blue edition 1.7, 125k
Byl: Ford Cmax 1.8i, 125k
Byl: Ford Focus 1.8 TDDi, 90k
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Edge | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 154 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Můj víkend s Focusem MK4 (2019)
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 09. duben 2019, 19:55 
KAčátko
KAčátko
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 21
Karma: 0
Zdravím,docela jsi mě potěšil myslím s objektivní recenzí na Fokus4,ale jak to tak vidím,budu asi první kdo ve východočeském kraji bude mít toto auto.Mám to objednané přesně jako jsi testoval,jen ne kombi.Samozřejmě až budu mít nějaké zkušenosti tak s tím sem přijdu,ještě jednou děkuji


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2019 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Můj víkend s Focusem MK4 (2019)
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 09. duben 2019, 20:06 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 3390
Bydliště: Praha 9
Karma: 23
zewl píše:
Jj, chápu, ale dělat dva různé podvozky, že se vyplatí. Ale určitě to má Ford moc dobře spočítané.


Vyplatí se to fest. Vezmi si jak je víceprvek složitý oproti torzce.

V dnešní době je 80% řidičů jen hloupá ovce, která umí jen natankovat a nastartovat motor tak to ani nepoznají ;)

_________________
Focus RS MK1 2.0 Turbo 185kW Obrázek
Focus MK1 Combi 1.6 74kW Obrázek


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 185 | Rok výroby: 2002 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Můj víkend s Focusem MK4 (2019)
sdílet
PříspěvekNapsal: úterý 09. duben 2019, 21:46 
KAčátko
KAčátko
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 21
Karma: 0
i já děkuji za pěkné čtení,u mého objednaného vozu-cena i s komplet zim.kolama 645000,-
po slevě


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2019 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Můj víkend s Focusem MK4 (2019)
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 10. duben 2019, 09:17 
shelby cobra driver
shelby cobra driver
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako 16 hodín

Příspěvky: 3309
Bydliště: Praha
Karma: 44
malfis píše:
V dnešní době je 80% řidičů jen hloupá ovce, která umí jen natankovat a nastartovat motor tak to ani nepoznají ;)

Bežný uživateľ to nepozná a neviem prečo by mal byť hlúpa ovca. Má auto na presun z A do B a pokiaľ nejazdí závody resp. tzv. "na krev", ťažko ocení multilink.

_________________
Ford Focus Turnier 1.5 110kW ST Line 2017 RedBlack
x Volkswagen Golf Variant Highline 1.4 110kW 7DSG 2017, Silver White
x Volkswagen Golf Variant Highline 1.4 110kW 7DSG 2016, Limestone Grey
x Ford Focus Turnier 1.6 74kW 2005 Aquarius Blue
x Ford Focus Turnier 1.6 74kW 2002 Blue


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Můj víkend s Focusem MK4 (2019)
sdílet
PříspěvekNapsal: středa 10. duben 2019, 09:48 
Ford-club devoted
Ford-club devoted
Člen klubu
Uživatelský avatar
Offline
menej ako polhodina

Příspěvky: 35469
Bydliště: Cesky Brod
Karma: 897
Tak neni to jen o zavodech nebo jezdeni "na krev", ale i takovy uhybny manevr pred zajicem / srnou na ne uplne rovne vozovce muze byt rozdil v tom, jestli pujdes do pretaciveho smyku nebo zustanes na vozovce.

Ono to nikdy proste nejde srovnat, protoze dve identicke situace s ruznym nastavenim (multilink vs. torzka) proste nelze nasimulovat / zmerit. Ale principialne je multilink bezpecnejsi, z podstaty veci.

To je stejne jako polemika o kvalitnich pneu ci cinskych parodiich na pneu. Proste taky te to doveze vsude, az v krizovce se to projevi. Ale taky nemusi, protoze ta situace nemusi byt tak vyhrocena na zatez pneu a zkuseny ridic to treba zvladne i na horsi pneu (predvidani), ale taky to obecne proste plati z podstaty veci.

Ja jsem stopro rad za multilink. Na Pume mam torzku a vim, co ten zadek na zavodech dela, zavody jezdim i s RS na multilinku a je to neskutecny rozdil, na limitu samozrejme. Roli tam samozrejme hraje i vaha, podvozek atd., ale je to proste poznat, ze torzka na i mirnych nerovnostech "uskakuje" jak koza a ma tendenci se pretacet (pretacivy smyk), multilink proste uskoci minimalne a drzi.

_________________
Ford Edge Vignale 2.0 TDCi 210k
Ford Black Puma 1.7 125k
Ford Focus RS MK2, 380k
Fiat 500e, electric, 110k
--------------------------------------------
Byl: Ford Focus ST170, 173k

Byl: Ford Mondeo 2.2 TDCi, Titanium S, 200k
Byl: Ford Puma, Honey Blue edition 1.7, 125k
Byl: Ford Cmax 1.8i, 125k
Byl: Ford Focus 1.8 TDDi, 90k
ObrázekObrázek


Typ auta: Ford Edge | Typ motoru: naftový | Výkon motoru v kW: 154 | Rok výroby: 2017 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Re: Můj víkend s Focusem MK4 (2019)
sdílet
PříspěvekNapsal: neděle 19. leden 2020, 14:42 
KAčátko
KAčátko
Offline
viac ako 2 týždne

Příspěvky: 21
Karma: 0
Zdravím,tak to bude 9měs.co vlastním FF 1,5 ecobost automat,najeto cca6t.km,zajímalo by mě zdali má taky někdo tady toto auto a event.zkušenosti,názory atp.Já jsem zatím nadmíru spokojen,velice rád s tím jezdím,před tím jsem měl VW Golf 6,byl to dobrý vůz,ale toto je pocitově a i zkutečně zatím lepší,děkuji za info,s pozdravem


Typ auta: Ford Focus | Typ motoru: benzínový | Výkon motoru v kW: 110 | Rok výroby: 2019 |
Nahoru
Dolů
 Profil  
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Style by phpBB3 styles, zdrowie alveo
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Karma functions powered by Karma MOD © 2007, 2009 m157y